Auteur Topic: [vooruitblikken] Wat gebeurt er de volgende aflevering?  (gelezen 9890 keer)

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [vooruitblikken] Wat gebeurt er de volgende aflevering?
« Reactie #80 Gepost op: 3-03-2021, 17:19:17 »
Ik betwijfel of het echt live zal zijn, ook al wordt dat wel zo aangekondigd. Het is heel makkelijk om een live stream met een aantal fans onder een vooraf opgenomen programma te plakken. De mol wordt bekend gemaakt, en schakelt snel even over naar de desbetreffende live stream. Zolang er geen echte interactie is tussen de stream en de bekendmaking, kan de bekendmaking zo toch nog van te voren zijn opgenomen.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [vooruitblikken] Wat gebeurt er de volgende aflevering?
« Reactie #81 Gepost op: 4-03-2021, 00:41:32 »
Ik kan mij haast niet voorstellen dat de 10 kandidaten voor alleen het start filmpje naar de Westergasfabriek gekomen zijn en later nogmaals om de ontknoping bij te wonen. De voorstelling gaat door waar we 8 weken geleden gestopt zijn.

Hierop doelde ik enigszins.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [vooruitblikken] Wat gebeurt er de volgende aflevering?
« Reactie #82 Gepost op: 5-03-2021, 09:24:49 »
Scenario:
1 iemand met een rood scherm
2 verliezers
Zelfs wanneer de twee overgebleven kandidaten beiden niet op de juiste mol zitten is er nog steeds een winnaar. Iemand heeft dan nog steeds de meeste testvragen goed ingevuld of was (bij gelijke stand) de snelste. 2 verliezers is uitgesloten.
En geen mol is ook uitgesloten want op basis waarvan zijn de 7 overige kandidaten anders afgevallen?

Er is morgen 1 mol, 1 winnaar en 1 verliezer.

(en tegen iemand is al gezegd dat ze geen winnaar of mol is, die kandidaat heeft ook een rood scherm gezien; je mag tegen beter weten in hopen dat dit een twist is maar ik geloof daar niet in)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [vooruitblikken] Wat gebeurt er de volgende aflevering?
« Reactie #83 Gepost op: 5-03-2021, 09:37:04 »
Het is live omdat de acht kandidaten tot as zaterdag moeten wachten om te weten wie de mol is. Da's een stuk makkelijker geheimhouden.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [vooruitblikken] Wat gebeurt er de volgende aflevering?
« Reactie #84 Gepost op: 5-03-2021, 10:35:29 »
Het kan veel makkelijker. Charlotte is de enige die na de woorden van de ex-Mollen en de kakafonie letterlijk zegt: "Ben ik de Mol? Ja". Andere kandidaten zeggen alleen dat ze een Mol zouden kunnen zijn, of dat zullen we aan het eind zien, of zoiets.

Achteraf gezien denk ik dat dit ook de zin is waarop Rik doelde toen hij zei:
"Wie is de Mol? Als jullie net goed hebben geluisterd dan weet je dat inmiddels".
Charlotte zei: “Ben ik de mol? Ja, ben ik de mol?”
De tweede zin is een herhaling van de eerste, waarin ja eigenlijk “tja” betekent.
Het is volgens mij dus geen bevestigend antwoord op de vraag “ben ik de mol?”.

In het filmpje zie je Rocky op de achtergrond als Remco spreekt en is zachtjes iets  horen als “...ben de mol”. Maar ik denk zelf dat Renée de mol is. Zij is even later in de video liplezend te zien en zegt waarschijnlijk “ik ben de mol”. Dat zullen we zaterdag gaan zien.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [vooruitblikken] Wat gebeurt er de volgende aflevering?
« Reactie #85 Gepost op: 5-03-2021, 16:07:35 »
Als ik het zo inschat op de signalen die we hier en daar op kunnen vangen op de socials van Rick, gaan we inderdaad verder waar we bij de Westergasfabriek eindigden. Zouden de 10 kandidaten het dan al die tijd al geweten hebben? Of gaan ze nu allemaal weer in hetzelfde rondje staan?

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [vooruitblikken] Wat gebeurt er de volgende aflevering?
« Reactie #86 Gepost op: 5-03-2021, 19:10:27 »
Zouden de 10 kandidaten het dan al die tijd al geweten hebben?

Dat lijkt me eerlijk gezegd stug. De kans op uitlekken wordt dan immers zoveel groter. Ik denk niet dat ze dit risico willen nemen. Dus ga ik er vanuit dat afgezien van de Mol en de winnaar nog niemand iets weet.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [vooruitblikken] Wat gebeurt er de volgende aflevering?
« Reactie #87 Gepost op: 5-03-2021, 19:14:12 »
Zouden de 10 kandidaten het dan al die tijd al geweten hebben? Of gaan ze nu allemaal weer in hetzelfde rondje staan?

Mijn gedachte: Ze staan weer in het zelfde rondje, enkel lopen ze een voor een weg, waarna Renée en Rocky overblijven.

Dan met de magie van nabewerking, doen ze het lijken alsof het er kort op gebeurd, maar pas wanneer iedereen ver weg genoeg is zegt een van de twee de fameuze woorden.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [vooruitblikken] Wat gebeurt er de volgende aflevering?
« Reactie #88 Gepost op: 6-03-2021, 17:49:45 »
Laatste voorspelling: aangezien Charlotte nog is 'afgevallen' gok ik dat er nog een duelopdracht komt tussen Rocky en Renée, waarbij wellicht nog een groot bedrag in de pot komt / de pot zelfs verdubbeld wordt als degene wint die niet de mol is.
Voor de ontknoping sluit ik me aan bij wat er eerder is voorspeld: Terug naar de voorstelcirkel, met de stemmen die door elkaar lopen, eerst Remco eruit, daarna Erik, daarna Florentijn etc. totdat Renée en Rocky over zijn en een van de twee zegt 'ik ben de Mol'.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [vooruitblikken] Wat gebeurt er de volgende aflevering?
« Reactie #89 Gepost op: 6-03-2021, 19:27:08 »
Het is live omdat de acht kandidaten tot as zaterdag moeten wachten om te weten wie de mol is. Da's een stuk makkelijker geheimhouden.
Ze hadden de laatste aflevering ook eerder deze week kunnen opnemen. Dan kan er tenminste geknipt worden en dan hoeven ze ook niet wekenlang hun mond te houden.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [vooruitblikken] Wat gebeurt er de volgende aflevering?
« Reactie #90 Gepost op: 6-03-2021, 19:46:12 »
Laatste voorspelling: aangezien Charlotte nog is 'afgevallen' gok ik dat er nog een duelopdracht komt tussen Rocky en Renée, waarbij wellicht nog een groot bedrag in de pot komt / de pot zelfs verdubbeld wordt als degene wint die niet de mol is.

De aflevering is maar een kwartier langer. Ik hoop niet dat we naast terugblik van de executie van vorige week ook nog een duel krijgen. Als Renée de mol is wil ik eindelijk wel eens zien wat ze gemold heeft.  ;D

Ik hoop ook dat er aandacht is voor de afvallers.