Auteur Topic: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag  (gelezen 21553 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #60 Gepost op: 12-01-2021, 10:05:10 »
Florentijn zou normaal gesproken een controle mogelijkheid hebben gehad. Als beide teams direct waren begonnen met doorgeven van bordjes, dan zouden er twee dezelfde bordjes binnen kunnen komen, die zou hij dan hebben kunnen verzamelen en als juist en bevestigd doorgeven aan het grondteam. Maar Rocky en Charlotte hebben een ronde gewacht met doorgeven van de bordjes.

En natuurlijk als je niks doorgeeft verloopt de tijd, en doet het hele team er achter niks.

Het niet doorgeven van de bordjes in de eerste ronde door Rocky en Charlotte lijkt daarmee een vooropgezet plan, om bovengenoemde twee redenen.

Past prima bij mij mol Rocky.

Zie het niet gebeuren dat Charlotte als mol de hele nacht wakker is gaan liggen om maar ze gaar mogelijk in die vrachtwagen te gaan zitten. Ziet er eerder uit dat brakke Charlotte mee gegaan is in het plan van Rocky, om de meest brakke kandidaat in de meest hobbelige vrachtwagen mee te nemen, want die andere vrachtwagen was beter afgeveerd op het ruwe terrein. En een lol dat ze hadden met zijn tweeën.

Florentijn is waarschijnlijk weer een stukje wijzer geworden.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2021, 11:30:14 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #61 Gepost op: 12-01-2021, 11:42:28 »
Als beide teams direct waren begonnen met doorgeven van bordjes, dan zouden er twee dezelfde bordjes binnen kunnen komen, die zou hij dan hebben kunnen verzamelen en als juist en bevestigd doorgeven aan het grondteam.
Waren er dan toch dezelfde bordjes aan beide kanten? Dan is het vinden van 4 vinkjes door Charlotte en Rocky niet zo verdacht. Ik moet dat nog eens terugzien, dan. Misschien heb ik het ook over het hoofd gezien in eerdere posts.
Het niet doorgeven van de bordjes in de eerste ronde door Rocky en Charlotte lijkt daarmee een vooropgezet plan
Ja, daar lijkt het m.i. ook op.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #62 Gepost op: 12-01-2021, 13:47:08 »
Ik dacht dat ze dezelfde route reden, maar dan met een bepaalde tijd er tussen achter elkaar aan?
Hoe zit dit eigenlijk   ???

Ik zie bij beide een bordje van groen linksonder naar rechtsboven met groen vierkantje rechtsboven op 40:09 en op 41:39 (Youtube English) met een verschillende achtergrond, dus het lijkt op twee verschillende routes.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2021, 14:12:52 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #63 Gepost op: 12-01-2021, 14:17:11 »
Ik zie bij beide een bordje van groen linksonder naar rechtsboven met groen vierkantje rechtsboven op 40:09 en op 41:39 (Youtube English) met een verschillende achtergrond, dus het lijkt op twee verschillende routes.
Is dat een bordje met een vinkje? Want dat zou betekenen dat er inderdaad overlap is.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #64 Gepost op: 12-01-2021, 15:01:15 »
Is dat een bordje met een vinkje? Want dat zou betekenen dat er inderdaad overlap is.
Nee, worden door beide teams met een kruis opgegeven.

Er is wel weer overlap bij rood van linksonder naar rechtsboven en rechtsboven een rood vierkantje. Die zie je bij beide terug om 41:57 en 43:19. Zichtbaar vinkje.

Renee zegt op een gegeven moment kruis, dat is goed. (3e bordje dacht ik). Maar ze bedoelde vinkje, alleen zei ze kruis. Dat moeten mannen gewoon begrijpen dat dit bedoeld wordt. Wat ik bedoel te zeggen, bij Renee niet luisteren naar wat ze zegt, maar naar wat ze bedoeld. Ze bedoeld het goed, alleen....
« Laatst bewerkt op: 12-01-2021, 15:25:52 door foxhunter »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #65 Gepost op: 12-01-2021, 15:34:35 »
Hier het overzicht van opdracht 3. Belangrijke info hierbij: de uitslag van de opdracht was dus 5 goed, 3 fout. Zoals je ziet kan ik middels de beelden 4 goed omgereden bordjes en 1 fout gereden bordje met zekerheid aanwijzen. Er blijven er drie over, waarvan 2 door Joshua en Renée doorgegeven en 1 door Charlotte en Rocky. Van deze drie zijn er twee fout, anders klopt de uitslag niet. Hier volgt uit dat Joshua en Renée zeker 1 fout hebben doorgegeven ( als het er geen twee zijn).

Toch nog even terugkomen op de zaak. Het eerste bord dat Joshua en Renee doorgeven, rode diagonaal RO-LB met rechtsboven een blokje, daarbij zegt Renee letterlijk: "Kruis, ja is goed" Joshua: "100%" zeker?" Renee "ja 100%", foto wordt gestuurd... Niet met zekerheid te zeggen dat dit bord wel juist was.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #66 Gepost op: 12-01-2021, 20:37:28 »
Renee zei kruis, maar bedoelde vinkje. Er wordt van mannen verwacht dat ze dat van een vrouw begrijpen. Ze zeggen soms iets anders dan ze bedoelen, iets met mars en venus.

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #67 Gepost op: 12-01-2021, 20:40:10 »
Ik kan je uit ervaring vertellen dat bordjes fotograferen uit een rijdende auto (zeker op dit wegdek) niet echt makkelijk is, dus slechte foto's hoeven niet noodzakelijkerwijs een molactie te zijn. (Of de perfecte dekmantel, natuurlijk...)
È stata opera della TALPA!

Offline thomasscheper

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #68 Gepost op: 13-01-2021, 20:25:06 »
Toch nog even terugkomen op de zaak. Het eerste bord dat Joshua en Renee doorgeven, rode diagonaal RO-LB met rechtsboven een blokje, daarbij zegt Renee letterlijk: "Kruis, ja is goed" Joshua: "100%" zeker?" Renee "ja 100%", foto wordt gestuurd... Niet met zekerheid te zeggen dat dit bord wel juist was.

Dit bord is 100% goed. Je ziet in een frame dit bord van de andere kant en het matched met de omgeving.

Offline Yobi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #69 Gepost op: 14-01-2021, 09:16:19 »
Ik dacht dat ze dezelfde route reden, maar dan met een bepaalde tijd er tussen achter elkaar aan?
Hoe zit dit eigenlijk   ???

Ik zie bij beide een bordje van groen linksonder naar rechtsboven met groen vierkantje rechtsboven op 40:09 en op 41:39 (Youtube English) met een verschillende achtergrond, dus het lijkt op twee verschillende routes.
ik ga er van uit dat beide teams hetzelfde rondje rijden maar op een ander punt starten. Beide teams zien dan beide borden.
De opdracht is al erg lastig om goed te kijken of een bord klopt en een goede foto te maken. Ik vind het best logisch om dat door 2 teams te laten doen.
Dat maakt het wél lastiger om te mollen door de teams. Maar ook door Florentijn als hij van beide teams eenzelfde bord krijgt kan hij niet zeggen dat hij die niet of slecht ontving.

Offline thomasscheper

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #70 Gepost op: 14-01-2021, 11:19:47 »
ik ga er van uit dat beide teams hetzelfde rondje rijden maar op een ander punt starten. Beide teams zien dan beide borden.
De opdracht is al erg lastig om goed te kijken of een bord klopt en een goede foto te maken. Ik vind het best logisch om dat door 2 teams te laten doen.
Dat maakt het wél lastiger om te mollen door de teams. Maar ook door Florentijn als hij van beide teams eenzelfde bord krijgt kan hij niet zeggen dat hij die niet of slecht ontving.

Het zijn 2 verschillende routes. Dit is ook bij het bord wat beide teams goed hebben te zien. Zelfde bord, andere omgeving.
Ik heb hier wel een theorie over: Dit ene bord wat allebei goed hebben is ook als enig 100% goed, want hier zie je ook de achterkant van en die achterkant kun je met dit bord in verband brengen.
Stel dat dit ook het enige "dubbele bord" is en de mol zou dat weten. Dan kan de mol hier wel een "symbolisch bedrag" verdienen door dit wel goed aan te geven, maar 2 andere fout. (ik zit in de rocky tunnel btw.)




Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #71 Gepost op: 14-01-2021, 16:12:07 »
Hier het overzicht van opdracht 3. Belangrijke info hierbij: de uitslag van de opdracht was dus 5 goed, 3 fout. Zoals je ziet kan ik middels de beelden 4 goed omgereden bordjes en 1 fout gereden bordje met zekerheid aanwijzen. Er blijven er drie over, waarvan 2 door Joshua en Renée doorgegeven en 1 door Charlotte en Rocky. Van deze drie zijn er twee fout, anders klopt de uitslag niet. Hier volgt uit dat Joshua en Renée zeker 1 fout hebben doorgegeven ( als het er geen twee zijn).
Dus als Florentijn hier gemold heeft, dan heeft hij dat gedaan door extra bordjes door te geven die fout zijn. Dat is wel de manier om te mollen denk ik en past ook bij 5 goed, 3 fout.

Christina? Dat is na Chantal en Claudia al de derde "bijnaam" voor Charlotte die ik hier lees. ::rofl::
Dat zijn dan weer de namen van de ballerina's dus Charlotte is de mol  ::rofl::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #72 Gepost op: 14-01-2021, 20:10:07 »
Hier het overzicht van opdracht 3. Belangrijke info hierbij: de uitslag van de opdracht was dus 5 goed, 3 fout. Zoals je ziet kan ik middels de beelden 4 goed omgereden bordjes en 1 fout gereden bordje met zekerheid aanwijzen. Er blijven er drie over, waarvan 2 door Joshua en Renée doorgegeven en 1 door Charlotte en Rocky. Van deze drie zijn er twee fout, anders klopt de uitslag niet. Hier volgt uit dat Joshua en Renée zeker 1 fout hebben doorgegeven ( als het er geen twee zijn).
Knap dat je dat zo snel die avond al voor elkaar had! Maar volgens mij klopt er het e.e.a. niet. Ik zal de volgorde aanhouden van je schema (pag. 1 van dit topic).

Bordje 1 in je schema moet inderdaad juist zijn (want 2x doorgegeven), maar is nergens in beeld bij Charlotte en Rocky. Pas op 49'42 zien we in de verte heel vaag iets van misschien dezelfde vorm, kleur niet vast te stellen. Terwijl op 46'00 al duidelijk is het bordje 2x is doorgegeven. Omdat Renée en Joshua 2 rondes lang bleven fotograferen, en zo foto's dubbel verstuurden, vind ik het aannemelijker dat bordje 1 en bordje 5 beide afkomstig zijn van Renée en Joshua. Dus geen dubbele lijn hier.
Mooi overzicht.
-Het witte -voor tweede keer doorgegeven- komt toch van Joshua en Renee die dan begonnen zijn aan de tweede keer rondrijden..?
Dit dus.
Bordje 2 Mee eens. Het vinkje wordt bevestigd door zowel Joshua als Renée.
Bordje 3 Mee eens. Vinkje bevestigd door zowel Joshua als Renée als de camera.
Bordje 4 Hier trek je alleen een lijn naar Charlotte en Rocky, maar dit bordje is óók gespot door Renée en Joshua. 2x zelfs. De eerste keer (43'21) corrigeert Joshua Renée dat het geen kruis maar een vinkje is, maar is hij te laat voor een foto. Die verstuurt hij alsnog op 45'41, bij de tweede ronde. Dit moet dus juist wel een dubbele lijn zijn.
Bordje 5 Nergens gezien op het parcours van Charlotte en Rocky. Dus dit moet geen dubbele lijn zijn, maar hoogstwaarschijnlijk een enkele naar Renée en Joshua (zie bordje 1).
Bordje 6 Idd. de beruchte fout bij het omrijden (Marije en Splinter verdacht).
Bordje 7 Alleen af te lezen op het display van Florentijn, waar te zien is dat het afkomstig is van Renée en Joshua. Het bordje zelf is niet in beeld geweest, fotograferen en doorgeven ervan ook niet.
Bordje 8 Afkomstig van Charlotte en Rocky. Het tweede en tevens laatste bordje dat we ze zien doorgeven. De achterkant schiet wazig in beeld voorbij, maar niet te zien of het een vinkje is of een kruis.
Bordje 9 Doorgegeven door Renée en Joshua, maar alleen gespot door Joshua.

Mijn conclusie:
Renée en Joshua hebben zeker 4 goede bordjes doorgegeven (bordje 1-4 in je schema). Onzeker zijn alleen bordje 7 en 9. Bij dat laatste bordje is alleen Joshua verdacht, omdat die de enige is die het vinkje ziet. Maar Joshua corrigeerde Renée op 43'25 onmols bij bordje 4 (Renée zegt kruis, Joshua zegt vinkje), en dat bordje wordt bij hun tweede ronde ook goed gefotografeerd en doorgegeven. We kunnen ervan uitgaan dat dat bordje goed was, omdat ook Charlotte en Rocky het hebben ingestuurd.
Charlotte en Rocky hebben zeker 1 goed bordje doorgegeven (bordje 4). Maar dat is een "dubbel" bordje, het was ook doorgegeven door het andere duo. Het enige andere bordje dat we ze hebben zien doorgeven (bordje 8 ) kan niet worden bevestigd als juist. Volgens Charlotte hebben ze in totaal 3 goede foto's ingestuurd, een vierde vinkje was wel gespot in de eerste ronde maar wordt niet gehaald. Een van die drie was dus goed, een twijfelachtig, en het derde hebben we nooit gezien.

Mijn theorie is dat Renée en Joshua 6 goede foto's hebben ingestuurd, waarvan er 1 niet meetelde in het resultaat (positief dan wel negatief) omdat het bordje door Erik niet volledig werd omgereden (bordje 2). Dat er 1 fout bordje is omgereden, uitgebreid in beeld geweest. En dat Charlotte en Rocky verantwoordelijk zijn voor de andere 2 foute bordjes.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #73 Gepost op: 15-01-2021, 00:28:40 »
Knap dat je dat zo snel die avond al voor elkaar had! Maar volgens mij klopt er het e.e.a. niet. Ik zal de volgorde aanhouden van je schema (pag. 1 van dit topic).

Bordje 1 in je schema moet inderdaad juist zijn (want 2x doorgegeven), maar is nergens in beeld bij Charlotte en Rocky. Pas op 49'42 zien we in de verte heel vaag iets van misschien dezelfde vorm, kleur niet vast te stellen. Terwijl op 46'00 al duidelijk is het bordje 2x is doorgegeven. Omdat Renée en Joshua 2 rondes lang bleven fotograferen, en zo foto's dubbel verstuurden, vind ik het aannemelijker dat bordje 1 en bordje 5 beide afkomstig zijn van Renée en Joshua. Dus geen dubbele lijn hier.Dit dus.
Bordje 2 Mee eens. Het vinkje wordt bevestigd door zowel Joshua als Renée.
Bordje 3 Mee eens. Vinkje bevestigd door zowel Joshua als Renée als de camera.
Bordje 4 Hier trek je alleen een lijn naar Charlotte en Rocky, maar dit bordje is óók gespot door Renée en Joshua. 2x zelfs. De eerste keer (43'21) corrigeert Joshua Renée dat het geen kruis maar een vinkje is, maar is hij te laat voor een foto. Die verstuurt hij alsnog op 45'41, bij de tweede ronde. Dit moet dus juist wel een dubbele lijn zijn.
Bordje 5 Nergens gezien op het parcours van Charlotte en Rocky. Dus dit moet geen dubbele lijn zijn, maar hoogstwaarschijnlijk een enkele naar Renée en Joshua (zie bordje 1).
Bordje 6 Idd. de beruchte fout bij het omrijden (Marije en Splinter verdacht).
Bordje 7 Alleen af te lezen op het display van Florentijn, waar te zien is dat het afkomstig is van Renée en Joshua. Het bordje zelf is niet in beeld geweest, fotograferen en doorgeven ervan ook niet.
Bordje 8 Afkomstig van Charlotte en Rocky. Het tweede en tevens laatste bordje dat we ze zien doorgeven. De achterkant schiet wazig in beeld voorbij, maar niet te zien of het een vinkje is of een kruis.
Bordje 9 Doorgegeven door Renée en Joshua, maar alleen gespot door Joshua.

Mijn conclusie:
Renée en Joshua hebben zeker 4 goede bordjes doorgegeven (bordje 1-4 in je schema). Onzeker zijn alleen bordje 7 en 9. Bij dat laatste bordje is alleen Joshua verdacht, omdat die de enige is die het vinkje ziet. Maar Joshua corrigeerde Renée op 43'25 onmols bij bordje 4 (Renée zegt kruis, Joshua zegt vinkje), en dat bordje wordt bij hun tweede ronde ook goed gefotografeerd en doorgegeven. We kunnen ervan uitgaan dat dat bordje goed was, omdat ook Charlotte en Rocky het hebben ingestuurd.
Charlotte en Rocky hebben zeker 1 goed bordje doorgegeven (bordje 4). Maar dat is een "dubbel" bordje, het was ook doorgegeven door het andere duo. Het enige andere bordje dat we ze hebben zien doorgeven (bordje 8 ) kan niet worden bevestigd als juist. Volgens Charlotte hebben ze in totaal 3 goede foto's ingestuurd, een vierde vinkje was wel gespot in de eerste ronde maar wordt niet gehaald. Een van die drie was dus goed, een twijfelachtig, en het derde hebben we nooit gezien.

Mijn theorie is dat Renée en Joshua 6 goede foto's hebben ingestuurd, waarvan er 1 niet meetelde in het resultaat (positief dan wel negatief) omdat het bordje door Erik niet volledig werd omgereden (bordje 2). Dat er 1 fout bordje is omgereden, uitgebreid in beeld geweest. En dat Charlotte en Rocky verantwoordelijk zijn voor de andere 2 foute bordjes.
Dan houd je er dus geen rekening mee dat Florentijn ook gemold kan hebben

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #74 Gepost op: 15-01-2021, 09:06:05 »
Dan houd je er dus geen rekening mee dat Florentijn ook gemold kan hebben
Florentijn heeft volgens mij alle 7 bordjes die we gezien hebben, juist doorgegeven. Bordje 1-4, en 7-9. Dus moet dan bij hooguit 1 bordje hebben gemold, het ontbrekende bordje van Charlotte en Rocky. Vind ik weinig, als je er ook 7 goed hebt doorgegeven.
Van Marije en Splinter zijn wel genoeg verdachte dingen te zien: Splinter laat een bordje niet helemaal omver rijden, en een verkeerde omrijden. Dat laatste op aanwijzing van Marije. We weten ook niet wat ze met het ontbrekende bordje van Charlotte en Rocky hebben gedaan. Of en hoe dat is omgevallen, kwam niet in beeld. Marije kan dan verantwoordelijk zijn voor 2 foute bordjes (bordje 6 en het ontbrekende bordje van Charlotte en Rocky). Splinter idem, plus mogelijk 1 niet geteld bordje (bordje 2).

Mijn punt was dat de therMOLmeter suggereerde dat Renée en Joshua minstens 1 bordje fout moeten hebben doorgegeven, en die conclusie klopt niet. Ze controleren en corrigeren elkaar ook steeds, en dat leidt tot goede bordjes. Renée zou theoretisch kunnen hebben gemold bij bordje 7, en Joshua ook nog bij bordje 9. Maar als de Mol off-road is, dan zie ik hem eerder bij het andere duo.

Maximum aantal opzettelijke fouten:
- Splinter (3)
- Marije, Joshua, Charlotte, Rocky (2)
- Florentijn (1, maar mogelijk een dubbelteller), Renée (1)
- Lakshmi (0)

Het nadeel van mollen op de grond (Splinter, Marije) is dat het veel sneller opvalt bij de anderen. Vandaar dat ik Charlotte en Rocky, met ook nog eens een 'dubbel' bordje dat wel goed is maar niets bijdraagt, het verdachtst vind.

EDIT: Florentijn kan wel hebben meegelift op 1 of 2 per ongeluk fout gefotografeerde bordjes. Valt niet uit te sluiten.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2021, 13:54:00 door Molest »

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #75 Gepost op: 15-01-2021, 10:26:04 »
EDIT: Florentijn kan wel hebben meegelift op 1 of 2 per ongeluk fout gefotografeerde bordjes. Valt niet uit te sluiten.

Eens, maar voor die fouten is hij niet ‘verantwoordelijk’. Elke bekwame goedbedoelende kandidaat had hetzelfde gedaan, want in Florentijns positie had hij geen mogelijkheid de foto’s die hij ontving te controleren. Dus ben ik het ermee eens het mogelijk ‘meeliften’ op fouten van anderen niet mee te rekenen in het totaal. Dat laat 1 mogelijke fout bij Florentijn. Als je als mol in die positie zit, vind ik dat toch vrij weinig, dus minpuntje voor Florentijn in mijn ranking.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #76 Gepost op: 15-01-2021, 10:39:51 »
Dat, plus dat hij dat dan pas laat in het spel moet hebben gedaan. Als er na de eerste 4 goed doorgegeven bordjes niets bruikbaars meer binnen was gekomen (geen scherpe foto's bv.), was het gebleven bij 4 goede bordjes t.w.v. EUR 1.400.

Ook Marije en Splinter konden wachten op de mogelijkheid tot meeliften natuurlijk, maar maakten in de eerste 4 goede bordjes geen fouten (behalve Splinter mogelijk bij bordje 2, niet helemaal om). Dus ook bij hen had de opbrengst kunnen blijven steken op EUR 1.400 voor de pot. We zouden nog eens goed naar de montage moeten kijken, om te zien of die 4 eerste goede bordjes echt wel de eerste 4 waren, of dat er met de volgorde in de montage is gerommeld. Maar tot nu toe zijn me daarvoor geen aanwijzingen opgevallen.

Offline Vlindertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #77 Gepost op: 15-01-2021, 10:52:52 »
Dit bord is 100% goed. Je ziet in een frame dit bord van de andere kant en het matched met de omgeving.

Waar is dit te zien in de aflevering?

Offline thomasscheper

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #78 Gepost op: 15-01-2021, 11:09:31 »
Waar is dit te zien in de aflevering?

ff uit mijn prive widm database gehaald:
https://awwwesome.nl/widm/3-2-2.png

Offline Vlindertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 3: Symbolisch bedrag
« Reactie #79 Gepost op: 15-01-2021, 11:28:47 »
Toch nog even terugkomen op de zaak. Het eerste bord dat Joshua en Renee doorgeven, rode diagonaal RO-LB met rechtsboven een blokje, daarbij zegt Renee letterlijk: "Kruis, ja is goed" Joshua: "100%" zeker?" Renee "ja 100%", foto wordt gestuurd... Niet met zekerheid te zeggen dat dit bord wel juist was.


ff uit mijn prive widm database gehaald:
https://awwwesome.nl/widm/3-2-2.png

Die had ik gezien inderdaad, maar dat is niet het bord dat door Mollem bedoeld wordt. Dat gaat om het eerste bord uit het schema van de Thermolmeter. Is daar ook bewijs van dat die goed was?