Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 6644 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vragenvuur
« Reactie #20 Gepost op: 14-03-2021, 13:46:38 »
Ja jammer inderdaad :( Ik had ook al zo'n vermoeden dat men dat niet meer wilde toen ik hoorde dat Trust Nobody ook geen interview/podcast meer met Rik mocht maken. Hopelijk veranderen ze in 2022 weer van gedachten, want de gesprekken met crew (Art, Rick, Rik) en vorig jaar zelfs de mol waren toch erg leuk altijd!

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Vragenvuur
« Reactie #21 Gepost op: 21-03-2021, 15:05:25 »
Edit: er komt helaas geen chat. Wel is de hele stream van na de ontknoping nu te zien waarin Rocky, Renée, Charlotte en Marije vragen beantwoorden:
Jammer, maar laten we proberen dit van de positieve kans te bekijken. Al jaren wordt elke serieuze kritiek op het programma hier in de kiem gesmoord, uit angst om dit soort privileges te verliezen. Hopelijk kunnen we nu weer opener en eerlijker onze mening uiten, precies dat waar dit Forum voor bedoeld zou moeten zijn ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #22 Gepost op: 21-03-2021, 15:17:42 »
Er is alle ruimte voor opbouwende kritiek op het forum. Het moet alleen wel het liefst opbouwend zijn en in de goede topics terechtkomen. In de afleveringtopics kan je naast de aflevering bejubelen ook je kritiek kwijt. Wordt het algemene kritiek over de hele serie dan kan je die bewaren voor het feedbacktopic. Dat kritiek in de kiem gesmoord wordt uit angst dat er geen chat komt is dan ook onzin. De reden waarom er nu geen chat komt weet ik trouwens niet, maar volgens mij heeft het niks met kritiek te maken. De makers liggen daar echt niet wakker van. ;D

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Vragenvuur
« Reactie #23 Gepost op: 21-03-2021, 21:00:15 »
De reden waarom er nu geen chat komt weet ik trouwens niet, maar volgens mij heeft het niks met kritiek te maken. De makers liggen daar echt niet wakker van. ;D
Precies, natuurlijk liggen de makers daar niet wakker van. Fijn dat jullie dat nu eindelijk ook in zien.

Nu die afhankelijkheidsrelatie er niet meer is (geen chat, geen molfandagen) zou ik dit momentum gebruiken om dit weer een forum te maken waar iedereen vrij zijn mening mag uiten over het programma.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragenvuur
« Reactie #24 Gepost op: 21-03-2021, 21:21:58 »
Precies, natuurlijk liggen de makers daar niet wakker van. Fijn dat jullie dat nu eindelijk ook in zien.
Fijn dat jij dat voor ons bepaald  ::ok::.

Citaat
Nu die afhankelijkheidsrelatie er niet meer is (geen chat, geen molfandagen) zou ik dit momentum gebruiken om dit weer een forum te maken waar iedereen vrij zijn mening mag uiten over het programma.
Ieder mag hier altijd al zijn vrije mening uiten zolang deze respectvol is. Voor nodeloos afkraken kan je naar twitter gaan  ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #25 Gepost op: 21-03-2021, 23:24:12 »
Nu die afhankelijkheidsrelatie er niet meer is (geen chat, geen molfandagen) zou ik dit momentum gebruiken om dit weer een forum te maken waar iedereen vrij zijn mening mag uiten over het programma.

Waar haal je het vandaan dat dat niet zou mogen? Lees de afleveringentopics en het feedbacktopic maar terug, je zult er allerlei meningen in terugvinden waaronder ook veel gezonde kritiek.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #26 Gepost op: 21-03-2021, 23:39:50 »
Sowieso is de reden dat we een tijdje vrij streng zijn geweest mbt kritiek, dat de sfeer er een tijdje nogal door werd verziekt en hier veel klachten over kwamen in een enquête die we destijds hebben gehouden - niet met of we al dan niet een chat of molfandag organiseren. Naar aanleiding van die klachten hebben we toen geprobeerd de kritiek wat meer in goede banen te leiden en een feedbacktopic te openen, en toen dat allemaal een beetje leek te werken is dat tijdelijke beleid allang weer losgelaten. Zoals Heinz en D*N ook zeggen: als je op een respectvolle en opbouwende manier je mening kunt geven, mag dat gewoon.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"