Poll

De finale-twist, ik geloof d'r wel in...

Ja! Charlotte is de mol
12 (8.4%)
Nee, Charlotte is verliezend finalist en Renée de mol
102 (71.3%)
Nee, Charlotte is verliezend finalist en Rocky de mol
22 (15.4%)
Ik onthoud me van stemming
7 (4.9%)

Totaal aantal stemmen: 143

Auteur Topic: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch nog de mol?)  (gelezen 18360 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Wat een bak! ::rofl:: Knap toch, al die aanwijzingen die geen aanwijzingen bleken te zijn!  ::regenboog::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Ik heb dit topic met stijgende verbazing gelezen. Zou het nu een jaarlijks terugkerend iets zijn? Ik ben bang van wel want we hadden het in mindere mate ook al bij Tygo in het jubileumseizoen gezien dat hij alsnog verdacht werd nadat Rik zei dat hij de Mol niet was.

Geloof Rik voortaan maar gewoon en neem "niets is wat het lijkt" niet te letterlijk. ;)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Ik had het idee dat het in s14 ook al voorkwam met Freek. Toen was precies hetzelfde gebeurd als het einde van 20-2.  ::rofl::

Maar dat was mede vanwege de titel van de aflevering.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Echt? Ik verdacht Freek de hele serie, maar na die bekendmaking dat hij de Mol niet was koos ik toch echt voor de escape Susan.

Gelukkig maar dat ik zo nuchter ben, anders had ik nu ook nog Splinter verdacht. ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het was toen net zoals afgelopen week. Een klein groepje hield dapper stand. Het bracht wel de nodige leesvermaak voor mij deze week ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Precies, en dat was het ook! Het was bizar, maar .... onmogelijk? Het antwoord is er nu: het was gewoon allemaal niks bijzonders.

Ik vond het grappig en kan er prima mee leven dat er niks van waar blijkt.

Alle mensen die het bij het rechte eind hebben: van harte!!

En Heinz, bedankt dat je het topic heb willen behouden!
« Laatst bewerkt op: 6-03-2021, 22:26:04 door vanderMol »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Vivienne was toch ook de Mol in 2009, toen Jon en Anniek op elkaar als Mol hadden gestemd en beiden verloren?  ::fluit::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Ik heb dit topic met stijgende verbazing gelezen.
Voor mij was het wishful thinking, ik had gewoon te hoge verwachtingen. En ja, we hebben helaas te doen met een zwakke mol die heel vroeg door iedereen verdacht werd. Proficiat aan iedereen die wel goed zat.

Maar ik denk wel dat het voor ons spreekt dat wij hoge verwachtingen hadden van een programma met deze reputatie. De uiteindelijke Mol heeft weinig succes gehad en ik denk nog steeds dat ons Jokertje veel beter in die rol had gepast. Dus ik ben blij dat ik deel uit kon maken van deze groep optimisten, die het beste voor hadden met dit programma. De ontknoping had zoveel mooier kunnen zijn. Dus bedankt voor jullie input, in het bijzonder Molest.
Volgend jaar beter, en dat moet na dit seizoen ook niet zo moeilijk zijn  :D

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #188 Gepost op: 6-03-2021, 22:51:01 »
Ik ben behoorlijk nuchter en mijn nuchtere kant zegt dat het verhaal gewoon is zoals het ons verteld wordt en dat zaterdag Renée naar voren stapt als mol. Toch is er nog een klein sprankje hoop op een twist.

Ach ja, ik ging er ook vanuit dat Renée de mol wel zou zijn en had geen hoge verwachtingen vanavond.
Ik heb me prima vermaakt deze week  ::rofl::


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Voor mij was het wishful thinking, ik had gewoon te hoge verwachtingen. En ja, we hebben helaas te doen met een zwakke mol die heel vroeg door iedereen verdacht werd. Proficiat aan iedereen die wel goed zat.

Maar ik denk wel dat het voor ons spreekt dat wij hoge verwachtingen hadden van een programma met deze reputatie. De uiteindelijke Mol heeft weinig succes gehad en ik denk nog steeds dat ons Jokertje veel beter in die rol had gepast. Dus ik ben blij dat ik deel uit kon maken van deze groep optimisten, die het beste voor hadden met dit programma. De ontknoping had zoveel mooier kunnen zijn. Dus bedankt voor jullie input, in het bijzonder Molest.
Volgend jaar beter, en dat moet na dit seizoen ook niet zo moeilijk zijn  :D

Wat een fijne sportieve reactie ::). Iets met slechte verliezers ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Ach ja ik moet soms Thomas ook nog even verwerken hoor. "It's all in the game"  ;D
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Na 9 afleveringen op Charlotte had ik geen behoefte om uit de 2 overblijvers nog een nieuwe mol te kiezen. Ik achtte de kans dat Rocky het was overigens nihil na de executie van Erik. Dus toen hier berichten over een twist kwamen was het kiezen tussen Renée of geinen om een twist.

Als twist vond ik het verhaal dat Charlotte de computer gehackt zou hebben wat ver gaan. Ik verwachtte niet dat de productie dat aan zou durven. Dan eerder een mol met een dubbelrol, eentje die ook kandidaat was.  De echte mol zou zijn uitgevallen en Charlotte had zijn taak overgenomen.

Nu in aflevering 9 had de kanidaat Charlotte haar rode scherm gekregen, de mol Charlotte was nog in het spel.

Omdat ik Charlotte al vroeg verdachtte, richtte ik me op het begin van het seizoen en herinnerde mij de 'in eerste instantie' zinnen. En daar was ineens de Remco-tunnel geboren. Natuurlijk geen enkel bewijs, maar het was een leuk geintje om de 1e afvaller als mol benoemen.

Om nog wat door te geinen ben ik aflevering 1 terrug gaan kijken. En daar zaten nog best wat mogelijke aanwijzingen naar Remco als mol in. Meer dan ik had gedacht. Ik begon er steeds meer in te geloven.

Ik heb er in ieder geval een week krom om gelegen. ::rofl::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Fijn dat jullie er zelf zo veel plezier aan beleefd hebben!

Ik vond dit topic en de vele reacties erbuiten over ditzelfde onderwerp vooral een stoorzender de afgelopen week. Ik hoop dan ook dat we het volgend jaar als forum gewoon unaniem accepteren als Rik zegt dat iemand niet de Mol is. Ook als het molduel in de laatste week niet zo spannend is en men zich verveelt zijn er een hoop andere leuke dingen te verzinnen om samen te bespreken of doen dan complottheorieën bedenken over wensmollen en je eigen teleurstelling in de hand werken. Sowieso is het onzin om te zeggen dat iemand anders een betere Mol was geweest als je diegene als kandidaat bezig hebt gezien. Als Charlotte de Mol was had ze het waarschijnlijk juist heel anders gedaan dan nu.

Als dit volgend jaar weer mag zal ik het zoveel mogelijk negeren en hopen dat het dan echt in 1 topic blijft ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.