Auteur Topic: [Aflevering 5] - Opdracht 3: Ontspoord?  (gelezen 11654 keer)

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 3: Ontspoord?
« Reactie #80 Gepost op: 4-02-2021, 16:59:04 »
De film Rocky (met Sylvester Stallone) gaat over een bokser in de ring. Een bokswedstrijd kent meerdere rondes die beginnen en eindigen met een bel. Deze opdracht wordt ook afgesloten met een bel. Heeft Rocky deze ronde gewonnen? De opdracht begon met een toeter, een bel zou aan het begin wel heel veel opvallen.


Hahaha, ik zie al een tijdje zoveel mogelijke hints naar Rocky als mol of joker, dat ik er krankjorum van word.....maar aansluitend bij jouw Rocky boksbel, wil ik toch delen wat me vandaag door het hoofd schoot...ik had de 'kameraad' hints al eerder aan Rocky gelinkt...Matchbox...Volta (tijd) Ace of spades (schoppen)..0p 21 uit Jong Oranje.....en vandaag schoot de dobbelsteen ertussen....bod bel steen....alleen was het Marije die de bel luidde...maar je hebt ook teerling mogelijk leert in g......Vakantiekamp en veiling rond Favela Street ging door in Groningen, waar het Grote Boek van Liebeskind staat 'ik ben een open boek' en ook de paal met speelkaarten, letters en thé perch of thé joker.....een hofnar op een wiel....Remember het kaartje met de 'giraf op een 1wielige fiets?....zoals gezegd krankjorum in zoverre dat ik eigenlijk niet meer weet of we op zoek moeten naar een mol of een joker....want de mol staat nooit voor joker....wss allemaal prullenbak hints....maar grote Fun....meer hints dan Rocky'duidelijke molacties ....zucht
« Laatst bewerkt op: 4-02-2021, 17:00:49 door klakske »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 3: Ontspoord?
« Reactie #81 Gepost op: 5-02-2021, 23:35:03 »
Kunnen wij nog iets met de codes van de deuren?
311
021
528

De letters die je er van kan maken zijn: CAA (0) BA EBH
Er zit wel  CHA--0--E  in.
Meer kan ik er niet van maken.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 3: Ontspoord?
« Reactie #82 Gepost op: 5-02-2021, 23:43:40 »
Fun....meer hints dan Rocky'duidelijke molacties ....zucht
Rocky heeft heel veel acties en mogelijke acties. Maar met gesloten vizier ga je die niet zien. Zet je erover heen. Die 2000 euro heeft iedereen misleid. Is opgeheven door de  5000. Zet je eroverheen doe je vizier open en voila het mol walhalla.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 3: Ontspoord?
« Reactie #83 Gepost op: 5-02-2021, 23:49:27 »
Het zou de opdracht spannender om te kijken hebben gemaakt als men 2 klokken in beeld had laten lopen. Eén voor de Pipo's en één voor het andere team.
Dan hadden we kunnen zien hoe de teams opschoten met de opdrachten ten opzichte van elkaar.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 3: Ontspoord?
« Reactie #84 Gepost op: 6-02-2021, 13:54:55 »
Het zou de opdracht spannender om te kijken hebben gemaakt als men 2 klokken in beeld had laten lopen. Eén voor de Pipo's en één voor het andere team.
Dan hadden we kunnen zien hoe de teams opschoten met de opdrachten ten opzichte van elkaar.
Misschien hebben ze dit wel niet gedaan omdat het niet zo spannend was als het in de productie leek.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 3: Ontspoord?
« Reactie #85 Gepost op: 6-02-2021, 19:17:50 »
Het was ook niet zo spannend in mijn herinnering. De klok begon op 1800 (1 euro per seconde). De eerste groep had meer dan tien tot vijftien minuten over. De tweede groep is nooit in het midden geraakt.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 3: Ontspoord?
« Reactie #86 Gepost op: 18-02-2021, 16:31:28 »
Draaischijf voetbal.

https://www.vi.nl/nieuws/speler-van-de-week-draaischijf-stengs-overmeestert-philips-stadion
Rocky was middenvelder bij Jong Oranje, de draaischijf positie.

De treinen stonden rondom de draaischijf voor de remise.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2021, 16:45:30 door foxhunter »