Auteur Topic: [Aflevering 8] - In één klap  (gelezen 8416 keer)

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #60 Gepost op: 21-02-2021, 22:14:38 »
In één klap:
-Ik zag na het stuntvliegen Charlotte 1 high five hand geven aan de piloot
Net nadat ze samen gevlogen hadden: Twee vliegen, in één klap

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #61 Gepost op: 22-02-2021, 12:50:27 »
Wat begon als een seizoen met potentie staat nu officieel in het lijstje van 5 slechtste seizoenen.
Euh... niet om het een of ander, maar naar welk officieel lijstje van seizoenen verwijs je nu? Ik bedoel, het zou best kunnen dat dit seizoen in jouw persoonlijke lijstje in de bottom-5 staat, maar ik denk dat je "officieel" verwart met "definitief". ;)

Ik ben het helemaal met je eens als het gaat om een overdaad aan jokers en vrijstellingen, maar qua opdrachten heb ik het idee dat het beter gaat dan laten we zeggen 2014-2017. De enige problemen die ik echt heb met de opdrachten dit jaar is te lage geldbeloningen, overdreven veel mingeld en overdreven veel troeven - beide een probleem in de rad-van-fortuinopdracht. Maar qua wat kandidaten moeten doen, is het over het algemeen best prima.

Hoe de kandidaten het spel spelen, tja, daar kun je van alles over vinden, maar daar kunnen de makers niet zo veel aan doen. Ik denk dat het wel goed is dat er kandidaten zijn die echt voor zichzelf kiezen (zoals Charlotte deed bij het rad-van-fortuin) en ook kandidaten die eerlijk willen blijven (zoals Rocky deed bij het rad-van-fortuin). Verschillende soorten kijkers kunnen dan elk een favoriete kandidaat hebben. Ik hou meer van de Rocky-stijl, maar dat wil niet zeggen dat die beter of slechter is dan de Charlotte-stijl.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #62 Gepost op: 23-02-2021, 23:11:10 »
Euh... niet om het een of ander, maar naar welk officieel lijstje van seizoenen verwijs je nu? Ik bedoel, het zou best kunnen dat dit seizoen in jouw persoonlijke lijstje in de bottom-5 staat, maar ik denk dat je "officieel" verwart met "definitief". ;)

Ik ben het helemaal met je eens als het gaat om een overdaad aan jokers en vrijstellingen, maar qua opdrachten heb ik het idee dat het beter gaat dan laten we zeggen 2014-2017. De enige problemen die ik echt heb met de opdrachten dit jaar is te lage geldbeloningen, overdreven veel mingeld en overdreven veel troeven - beide een probleem in de rad-van-fortuinopdracht. Maar qua wat kandidaten moeten doen, is het over het algemeen best prima.

Hoe de kandidaten het spel spelen, tja, daar kun je van alles over vinden, maar daar kunnen de makers niet zo veel aan doen. Ik denk dat het wel goed is dat er kandidaten zijn die echt voor zichzelf kiezen (zoals Charlotte deed bij het rad-van-fortuin) en ook kandidaten die eerlijk willen blijven (zoals Rocky deed bij het rad-van-fortuin). Verschillende soorten kijkers kunnen dan elk een favoriete kandidaat hebben. Ik hou meer van de Rocky-stijl, maar dat wil niet zeggen dat die beter of slechter is dan de Charlotte-stijl.

Mijn lijstje inderdaad. Mijn persoonlijke lijstje.

En wat betreft de opdrachten. Je hebt gelijk dat de crew niet altijd iets kan doen aan de manier waarop de kandidaten het spelen maar er wordt tegenwoordig zoveel gestuurd.
En de opdrachten zijn vaker slecht dóór het teveel aan troeven, iets waar je het dus mee eens bent. Dat staat in verband. De opdrachten in 2014/2015 waren echt beter dan de opdrachten vanaf s16. Seizoen 18 was een uitzondering maar dat kwam ook doordat die groep het spel echt speelde op een harde manier, waardoor zelfs evt. slechtere opdrachten beter of interessanter uit de verf kwamen.

Laat ik zeggen dat ik dit jaar de opdrachten wel iets beter vind dan afgelopen 3/4 jaar maar goed zou ik het echt nog niet willen noemen.
Daarbij zie ik Wie is de Mol persoonlijk ook als een verhaal. Er kan wel 1 opdracht goed zijn maar als er daarna 2 hele slechte achteraan komen blijft dat hangen.
Er zitten nog steeds veel te weinig lagen in opdrachten, er zijn veel te veel troeven aanwezig en de kandidaten spelen het veel te lief. en te saai. Dit is echt een saaie groep ook. Met mensen die weten hoe ze willen overkomen op tv, daar wordt ook steeds meer op gecast. Het "echte" is er vanaf.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #63 Gepost op: 25-02-2021, 18:21:41 »
Het spijt mij voor jou dat het steeds niet aan je verwachtingen voldoet.
Leg jij misschien de lat te hoog? Naar onze (bescheiden) mening hier op de bank, zijn wij buitengewoon tevreden met deze aflevering en de opdrachten. Het is zooooo verschrikkelijk lastig om elke keer weer een origineel, spannend, verrassend, gelaagd, psychologisch verantwoord enz, enz project neer te zetten.
En als je kijkt naar de kijkcijfers zijn de "gewone" kijkers tevreden. Ze lopen niet weg, toch? Hoop dat je nog veel plezier zult believen aan dit programma. ::jaja:: ::jaja::

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #64 Gepost op: 25-02-2021, 18:35:06 »
Ben het wel eens met Gadoesja, wij zitten ook echt te genieten! Gave opdrachten en echt puzzelen wie het kan zijn!
Kan inderdaad met de ‘persoonlijke lat’ te maken hebben. Lekker de focus op wat goed gaat/leuk is, dat kijkt heel anders! Enjoy allemaal!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8] - In één klap
« Reactie #65 Gepost op: 26-02-2021, 13:48:58 »
Ik ben het weer met molloten eens die snakken naar een niet bn'er-seizoen.