Auteur Topic: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag  (gelezen 10326 keer)

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #40 Gepost op: 21-02-2021, 08:39:29 »
The title held by me, MIB
Means what you think you saw, you did not see
So don't blink be what was there is now gone
...
Walk in shadow, move in silence

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #41 Gepost op: 21-02-2021, 09:20:09 »
Hoe zou je 'Men in Black' dan aan Renée kunnen linken?
Niet. Wel aan Rocky.
Renées haar is bruin. Minstens twee van de zes titels slaan waarschijnlijk niet op haar.
Rode gloed heeft het soms wel? Maar dit geldt ook voor Rocky.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 09:22:18 door molE13 »

Offline molayze

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #42 Gepost op: 21-02-2021, 10:16:38 »
"Men in black" Misschien omdat een mol meestal als mannelijk zwart figuur (dier) wordt weergegeven. "De mol" wordt standaard als mannelijk gezien. (https://www.welklidwoord.nl/mannelijk-of-vrouwelijk/mol)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #43 Gepost op: 21-02-2021, 10:29:58 »
Renée speelde o.a. in 'Zwarte tulp', 'Zwarte sneeuw' en 'Black Out'. Maar ik geef onmiddellijk toe dat dat nogal vergezocht is...
Woosie down?

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #44 Gepost op: 21-02-2021, 10:48:02 »
Als het aan Renee moest linken hadden ze beter The man in black van Johnny Cash kunnen kiezen.
Ze heeft als mol voor best veel (onnodig) cash gezorgd  ;D

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #45 Gepost op: 21-02-2021, 10:49:12 »
Als het aan Renee moest linken hadden ze beter The man in black van Johnny Cash kunnen kiezen.
Ze heeft als mol voor best veel (onnodig) cash gezorgd  ;D

 ::rofl::
Woosie down?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #46 Gepost op: 21-02-2021, 11:07:16 »
Ik tel grof geschat minimaal 180 plaatsen / oud kandidaten / mollen, toch minstens 18 seizoenen...

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #47 Gepost op: 21-02-2021, 13:53:26 »
De foute foto op rij 1 (men in black) was van Paula Udondek. Misschien kennen sommigen haar nog van Get The Picture. Haar foto stond vanaf het begin al op rij 1 helemaal links. Om deze rij te laten mislukken moet deze foto dus niet worden weggehaald. Het is dan dus zaak van de Mol om tijdens dit nummer de aandacht zoveel mogelijk proberen af te houden van deze rij.
Charlotte bij rij 6: Hallo, wie loopt er te gallen op rij 6.
En daarna:
Charlotte: is bloemen alleen bloemen. Ze is heel druk met andere rijen behalve rij 1.
Na afloop is het Charlotte die op de foto van Paula wijst. Wie heeft dit gedaan? Niemand heeft dat gedaan want die stond er in het begin al en dat wist jij vast wel.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 14:00:15 door MartinJ »

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #48 Gepost op: 21-02-2021, 14:04:51 »
Ik moet nog terugkijken, maar ik ben ook wel benieuwd of te zien is wie er een juiste foto (man met zwart shirt) naast die van Paula Udondek zet, op positie 2. Dat geeft aan de anderen een signaal af om verder te gaan met positie 3.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #49 Gepost op: 21-02-2021, 14:50:19 »
Niet. Wel aan Rocky.  Rode gloed heeft het soms wel? Maar dit geldt ook voor Rocky.

En hoe is dat aan Rocky te linken? Omdat ze een lichtbruine huidskleur heeft (al wordt dat tegenwoordig ook 'zwart' genoemd, geen idee waarom)? Ze is geen man in elk geval... of hoe is het op een andere manier aan haar te linken? Ik zie het niet.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 14:52:23 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #50 Gepost op: 21-02-2021, 15:10:16 »
Ze heeft een tijdje rood haar gehad, misschien is dat haar eigen kleur?
https://tga.nl/medewerkers/renee-fokker

Lady in Red... Wie is er de afgelopen afleveringen in een rode trui te zien geweest?  ::oink::
Daar dacht ik ook meteen aan.
Hoe zou je 'Men in Black' dan aan Renée kunnen linken?
'Man in black' -> Black Jack - > Zwarte Tulp.

Black Jack is een andere benaming voor 21 in het kaartspel. Zwarte Tulp is een serie waarin Renée speelde.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 16:31:37 door Run »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #51 Gepost op: 21-02-2021, 15:48:58 »
Ik zie hier nergens een verwijzing naar Renée in. ::ohno:: ::tandpastasmiley:: Wat mij opviel is dat zij weinig in beeld was en zich (weer) niet haastte.
Van haar kant een saaie vertoning, sorry :(

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #52 Gepost op: 21-02-2021, 16:35:53 »
Ik moet nog terugkijken, maar ik ben ook wel benieuwd of te zien is wie er een juiste foto (man met zwart shirt) naast die van Paula Udondek zet, op positie 2. Dat geeft aan de anderen een signaal af om verder te gaan met positie 3.
Gevonden! Het is Rocky die Horace neerzet op rij 1 stoel 2, en zo Paula Udondek afdekt. Alleen kan het geen molactie zijn, want Splinter had stoel 2 open gelaten, en al iemand op stoel 3 neergezet.

EDIT: Charlotte bemoeit zich niet met de mannen in het zwart, maar aan het eind ontbreekt er wel een. Ze is terwijl de anderen bezig zijn achterin alle 'dubbelen' eruit aan het halen, en loopt met een hele stapel foto's in haar hand. Zit die ene daar soms tussen?
Dat ze voor de mannen met zwart geen 300 euro hebben gekregen, vindt ze heel begrijpelijk, zegt ze aan het eind.
;D
« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 17:09:33 door Molest »

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #53 Gepost op: 21-02-2021, 16:53:29 »
Wat ik me afvraag bij deze opdracht, als er geen Corona was hadden ze dit dan met echte mensen gedaan uit de buurt?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #54 Gepost op: 21-02-2021, 17:16:00 »
Of ze hadden alle oud-kandidaten over laten vliegen  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #55 Gepost op: 21-02-2021, 18:20:17 »
Edit: Misschien zit er wel een hint in de kandidaten waarvan er geen foto te zien was. Dat je van hun beginletters "X IS DE MOL" kunt maken.

Ik heb er maar eens werk van gemaakt en ben alle kandidaten die ik gezien heb gaan wegstrepen. ::zweet:: ;D

Slechts twee kon ik er niet vinden:

Rik van de Westelaken en Frédérique Huydts.

Waarom mochten zijn niet meedoen? Omdat de een nu de presentator is en de ander helaas niet meer onder ons? Het zou niet mijn keuze zijn maar goed, het zou kunnen.

Andere optie: het is toch een hint. Namelijk via de beginletters RF -> Renée Fokker. ::vergroot::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #56 Gepost op: 21-02-2021, 18:37:17 »
Insta Rick:

erikvanerven
Hele gave opdracht dit!!! Vroeg me alleen af of jullie Frederique Hudyts er ook tussen hebben geplaats? Vanwege het feit dat ze niet meer onder ons is.
5 u.


richardkingmccullough
@erikvanerven of course we did.

Rik vertelde in de podcast dat hij zijn foto zelf had weggehaald ( staat nu bij hem in de berging) Hij vond het al voldoende dat hij in de film was  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #57 Gepost op: 21-02-2021, 18:40:54 »
Of course we did? Ik kan haar echt niet vinden en alle anderen behalve Rik wel.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #58 Gepost op: 21-02-2021, 18:54:18 »
I
Slechts twee kon ik er niet vinden:

Rik van de Westelaken en Frédérique Huydts.

Waarom mochten zijn niet meedoen? Omdat de een nu de presentator is en de ander helaas niet meer onder ons? Het zou niet mijn keuze zijn maar goed, het zou kunnen.


Tja. En wél de wegens drugssmokkel veroordeelde Immanuele. (Niet dat ze daarom voor mij gewist had moeten worden, maar er zijn kennelijk toch keuzes gemaakt)
Woosie down?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 2: Rij Gedrag
« Reactie #59 Gepost op: 21-02-2021, 18:58:36 »
Nou niet dus als je Rick en Rik moet geloven want dan zouden alle kandidaten er gestaan hebben. Of ik heb heeeel toevallig alleen Frédérique niet kunnen spotten terwijl ze er wel was of hier klopt iets niet. Mogelijk houden ze het hintje zo nog even geheim. ;)