Auteur Topic: [de Mol] Renée Fokker  (gelezen 107961 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [de Mol] Renée Fokker
« Reactie #740 Gepost op: 10-03-2021, 13:55:25 »
@Heinz, mag de Charlotisten topic terug open aub?

Lijkt me niet nodig. Over vier dagen worden de kandidaten van De Mol 9 bekend gemaakt (en zal het nieuwe De Mol-board openen). Daar zit vast ook wel weer een blondine tussen, dus richt je energie dan daar maar op. ;)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [de Mol] Renée Fokker
« Reactie #741 Gepost op: 10-03-2021, 14:28:11 »
Dan hoop ik voor ons aller gemoedsrust dat de Vlaamse mol dit jaar inderdaad blond is.   ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 10-03-2021, 14:31:45 door annebeestje »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [de Mol] Renée Fokker
« Reactie #742 Gepost op: 10-03-2021, 23:59:17 »
Nee, ik dacht Sarah. Maar heb wel altijd gezegd toen dat ik niet zou verbaasd zijn als Merel de mol was. Enkel Niels had ik toen, terecht, kei hard uitgesloten.

Maar Sarah is toch nog altijd de mol?  :-X

Merel in je top-5 hebben is wel apart.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] Renée Fokker
« Reactie #743 Gepost op: 11-03-2021, 14:36:50 »
Maar Sarah is toch nog altijd de mol?  :-X

Voor altijd een beetje. Dat was echt wel een krachtige tunnel.

Citaat
Merel in je top-5 hebben is wel apart.

Merel is onderschat. 3 kandidaten hadden haar door, waarvan er eentje pas met zekerheid in de finale. Dat is vrij redelijk.

Verder waren haar molacties echt gedurfd en scherp (geld weghalen bij lasers en dat dan nog eens opnieuw gebruiken later). Ze had pech dat de opdrachten niet altijd even makkelijk te mollen waren en vaak in grote groepen en de productie zette haar vaak ook verdacht neer. Gewoon een cleane, solide mol. Niet dat hyperspeciale, maar zo goed als geen fouten of blunders, wat voor mij enorm doorweegt in de eindafrekening.

Lijkt me niet nodig. Over vier dagen worden de kandidaten van De Mol 9 bekend gemaakt (en zal het nieuwe De Mol-board openen). Daar zit vast ook wel weer een blondine tussen, dus richt je energie dan daar maar op. ;)

Kan je begrijpen dat ik
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
fout had?

En laten we hopen; een blonde die Charlotte heet. Dat wordt tunnelplezier.