Auteur Topic: [Algemeen] WIDM Seizoen 22  (gelezen 49892 keer)

Offline jelis

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #40 Gepost op: 24-03-2021, 14:41:12 »
Een naam die volgens mij nog nooit is voorbijgekomen is Kai Merckx.
Kai is DJ bij Qmusic en groot fan van WIDM.
Redelijk actief op Instagram, dus makkelijk om in de gaten te houden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Kai_Merckx

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #41 Gepost op: 24-03-2021, 15:57:11 »
Kandidaat:
- Louis Van Gaal

En dan roept hij zomaar ineens "Zijn jullie nou zo dom, of ben ik de Mol?"    ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #42 Gepost op: 28-03-2021, 14:14:42 »
Even een nieuwe groep met 10 namen die ik heel graag zou zien want m'n vorige groep had ik nogal gehaast gemaakt ::tandpastasmiley:: Dit ziet er meer uit als een ideale groep voor WIDM, wederom met wat gevestigde namen maar ook wat namen die sommigen misschien twee keer moeten Googlen.

-Astrid Kersseboom is denk ik wel de bekendste uit dit rijtje. Nieuwslezeres, wil heel graag meedoen. Was supertof in De Slimste Mens.
-Dilan Yurdakul is actrice en na GTST vooral in het theater. Lijkt me een heerlijke "tough chick" om in het spel te hebben.
-Jurre Geluk is als BNNVARA-presentator een bekende onder jongeren, maar presenteerde recentelijk ook "Je zal het maar hebben". Lijkt me wel een beetje een type in de lijn Tim Hofman 2016.
-Klaas Dijkhoff zat in de VVD maar besloot dit jaar te stoppen. Doorrekenend en analytisch zit hij in elkaar denk ik. Een interessante persoonlijkheid voor in het spel.
-Lonneke Sloëtjes gaf aan te stoppen met volleybal. Een fanatiekeling, en iemand uit de volleybalhoek hebben we nog nooit gezien eigenlijk in dit of één van de soortgelijke spelletjes, dus dat is interessant. Meestal zijn de sporters sowieso leuk!
-Niels van der Laan is onderdeel van het Even tot hier-duo. Type Remco Veldhuis (al komt hij hopelijk wel iets verder!). Voor een grapje op zijn tijd altijd leuk!
-Otto Wichers is een wat onbekender persoon in deze groep denk ik. In de Top 2000 Quiz afgelopen jaar bewees hij ontzettend gevat en ook leuk te zijn! Ben benieuwd hoe hij dit spel in zou duiken.
-Sophie Hijlkema was mijn  ::love:: tijdens Serious Request dit jaar. De AVROTROS-corifee van dit jaar. Ik kende haar voor SR nog helemaal niet, maar ze bleek echt mijn favoriete dj aldaar te zijn. Tijd dat meer mensen haar leren kennen!
-Sosha Duysker is een multi-talent en sleepte afgelopen jaar de presticieuze Philip Bloemendaal-prijs in de wacht. Ze is bekend onder de jonge doelgroep (zit er toch iemand wel van in elk jaar). Laatst in ZML liet ze zien ook wel in te zijn voor een grapje. Hele leuke vrouw denk ik!
-Thor Braun zou de benjamin van deze groep zijn. Ontzettend goede acteur! Hij is nog maar 21, en dat zou hem de jongste BN'er-molkandidaat ooit maken. Toch zie ik graag een jong persoon in de serie. In België vind ik dat namelijk fantastisch werken. Die personen zijn ontwapenend, fris, en kijken anders tegen het spel aan. Juist een spel met een 21-jarige (Thor) en ook een 55-jarige (Astrid) maakt het zo dat een spel vol zit met fantastische karakters.

En met deze 10 kandidaten mag er niemand in aflevering 1 afvallen :P Echt niet! ;D
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #43 Gepost op: 28-03-2021, 14:29:30 »

Grappig, het zal niet zo snel gebeuren, maar kan me herinneren dat toen de cast van IJsland op Marion Pauw na gespot was, Louis van Gaal ook op dat moment op de luchthaven was en hij ook in verband gebracht werd met deelname. Maar verwacht nu dat dat niet meer gebeurt :P
Op dát moment was er nóg een team Nederlanders op IJsland. De complete crew rondom Nova Zembla, met onder meer Victor Reinier, Robert de Hoogh, Reinout Oerlemans.

Ik hoorde later van Victor, toen hij in Maastricht was vanwege Flikken Maastricht, dat beide crews een afspraak hadden gemaakt om niets los te laten over elkaars aanwezigheid ter plaatse. Hetgeen toch wel redelijk gelukt is....

Offline Molletje400

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #44 Gepost op: 12-04-2021, 16:50:42 »
Ik hoop steeds nog erg op Erik de Vogel. Maar door zijn contract bij Gtst, zal dat niet zo zijn.  ::ohno::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #45 Gepost op: 16-04-2021, 14:37:50 »
Hieronder heb ik wat namen die ik graag terug zou zien en waarvan ik denk dat ze perfect in het WIDM-profiel zouden passen:

- Nhung Dam (actrice)
- Medina Schuurman (actrice, ik denk dat ze vast al eens gevraagd is)
- Loes van Delft (kunstenares & dochter-van)
- Mart Hoogkamer (zanger, hele chille guy, een soort out-of-the-box keuze)
- Numidia El Morabet(zangeres, ze is erg slim en sociaal, iemand die je snel onderschat)
- Piet Hellemans (TV-dierenarts, die hebben we nog nooit gehad!)
- Rikki Borgelt (zangeres van Rondé, iedereen kent daar wel een aantal nummertjes van)

:)

EDIT: foutje, verkeerd herinnerd, aangepast o.b.v. onderstaand bericht ;)
« Laatst bewerkt op: 17-04-2021, 23:07:47 door JP1999 »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #46 Gepost op: 17-04-2021, 22:53:45 »
- Loes van Delft (kunstenares & dochter-van)

Dochter van wie?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #47 Gepost op: 18-04-2021, 11:46:20 »
Haar ouders.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #48 Gepost op: 18-04-2021, 11:59:10 »
...if one only remembers to turn on the light.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #49 Gepost op: 18-04-2021, 12:24:43 »
Moet je het wel snel vinden op google... Blijkbaar zijn die niet zo bekend. Ik heb wel een foto van haar met haar vader gevonden, maar daar stond geen naam bij en de foto deed me ook geen belletje rinkelen...
Maar goed, het gros van de hier genoemde namen zegt me (zonder googlen) werkelijk helemaal niks... ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #50 Gepost op: 18-04-2021, 12:44:42 »
Dat was ook de reden dat ik ''haar ouders'' hier postte. Ik had dus gisteren ook al via google gezocht, maar niets gevonden, dat haar aan een bekende ouder doet koppelen.

Alleen Tante Es kan er nog achter komen: ''wie is je vader, wie is je moeder''.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #51 Gepost op: 18-04-2021, 17:12:20 »
Haha guys, ik had het 'dochter-van' gisteravond al doorgestreept in mijn post (zie edit), was een foutje van me ::)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #52 Gepost op: 18-04-2021, 19:38:30 »
Loes van Delft is volgens mij al weer zo'n beetje passé...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #53 Gepost op: 19-04-2021, 10:32:11 »
Misschien is Carrie ten Napel wel een geschikte naam. Ik zag haar gisteren tijdens het zappen bij Showcolade en daar deed ze het heel leuk!
Ich bin ein Bärliner!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #54 Gepost op: 19-04-2021, 21:47:29 »
Loes van Delft is volgens mij al weer zo'n beetje passé...

Valt wel mee, ze heeft kort geleden flink gecasht met haar kunst. Lakshmi was eigenlijk ook al een beetje passé, de laatste jaren was ze heel weinig in de picture. Nu juist weer heel erg. Gold ook een beetje voor Nathan Rutjes, die eigenlijk weinig meer publiek deed in de jaren voor zijn deelname.

Ik denk dat ze weer in september gaan opnemen.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #55 Gepost op: 30-04-2021, 23:50:28 »
Rick heeft een signaal afgegeven op Instagram.


Prematuur, dat wel. Hij zet er zelf een voorbehoud bij.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #56 Gepost op: 1-05-2021, 19:19:36 »
Mwah, zegt niet zo veel...
Research reisjes zitten er nu ook niet in, dus zal heel erg afwachten worden.

Eerste grote tekenen zullen pas in juli-augustus volgen verwacht ik.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #57 Gepost op: 1-05-2021, 19:35:13 »
Enige is dat de intentie er niet is om een jaar over te slaan en wel gewoon een serie te maken. Rick zegt in een reactie op een vraag van iemand:

@richardkingmccullough Wanneer komt het volgende seizoen? We kunnen niet wachten!!

richardkingmccullough
als het lukt de eerste zaterdag van het nieuwe jaar

(dat zou dan 1 januari 2022 zijn). Hij houdt natuurlijk met 'als het lukt' een slag om de arm, maar denk dat hieruit wel mag blijken dat de intentie tot draaien en uitzenden in de gebruikelijke periode er zeker is. De research zal dan van de zomer plaatsvinden ja.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #58 Gepost op: 1-05-2021, 19:50:57 »
Daarbij komt nog: Rick post alleen iets richting WIDM, als er iets te melden is.

Hoe klein ook, ik zei er ook bij: ''prematuur''.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM Seizoen 22
« Reactie #59 Gepost op: 1-05-2021, 23:46:34 »
Misschien dat ze een groen scherm hebben gekregen voor een eventuele/toekomstige research reis?
Dat lijkt me de meest logische verklaring voor dit prematuur berichtje.  ;D
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?