Auteur Topic: Interview met de Mol: stuur je vraag in!  (gelezen 6829 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #40 Gepost op: 7-03-2021, 23:10:25 »
Bedankt, Max!  ::ok:: Dat Renées broek met verfspetters eerst wél en vervolgens opeens niet meer een officiële hint is, vind ik vrij bizar.

Renée zegt in de video dat ze later nog met Jeroen heeft gesproken, ‘wat ook echt heel erg fijn was, vooral in de naperiode’. In de eerste aflevering van MolTalk is Jeroen een van de gasten. Hij ontwikkelde toen al een tunnelvisie op Joshua, zei hij in de uitzending. Naar aanleiding van de lasergameopdracht zei hij over Renée: ‘Misschien is zij wel soort van de Ron Boszhard van dit seizoen.’ Ik vertrouw er blind op dat Jeroen haar pas na MolTalk heeft gesproken  ;D
::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #41 Gepost op: 7-03-2021, 23:25:06 »
Mooi interview, bedankt!  ::ok::
Fijn ook dat we een aantal extra antwoorden hebben gekregen op vragen die niet in de uitzending aan bod zijn gekomen.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Interview met de Mol: stuur je vraag in!
« Reactie #42 Gepost op: 7-03-2021, 23:25:25 »
Bedankt voor het interview! Interessante feitjes: Renee had bij veel opdrachten geen of weinig voorkennis (waardoor ze bij de busopdracht per ongeluk geld binnenbracht), Renee liet de groep de fouten maken maar kon tegelijkertijd niet tegen de groep op (vlotopdracht). Bijzonder dat ze bij Rocky al in aflevering 1 door de mand viel ivm tegenstrijdig gedrag. Verfrissend dat ze gewoon haar feiten toegeeft, dat maakt haar erg sympathiek! Ik denk dat Renee er het beste van heeft gemaakt, maar misschien in deze groep niet de beste kandidaat was om mol te worden.