Auteur Topic: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?  (gelezen 5896 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #20 Gepost op: 12-03-2022, 14:26:08 »
Ik hoop dat we na aflevering 10 nog ergens vragen beantwoord kunnen krijgen, ik zag dat je ze in ieder geval kunt indienen bij https://www.instagram.com/max_vdbroek/ maar waar meer?

Ik zit alvast met deze als dit niet opgehelderd wordt:

Zat Laetitia uiteindelijk op Kim-Lian (dus had dikke pech dat Thomas het vraagteken won)?
Het is jammer dat we nu nog steeds geen antwoord hebben op deze vraag maar ik heb er werkelijk alles aan gedaan om hem beantwoord te krijgen.

Ik heb hem als enige van mijn vragen ook ingediend bij de molchat met Rik maar helaas kwam ie daar ook niet aan de orde. Het leek mij nu echt een hele leuke VRAAG aangezien het VRAAGteken voor het eerst zo voorkwam.

Met Hila is ook wat aan de hand. Hoe zit het nu precies met haar verdenkingen, de avondjes met Kim-Lian puzzelend over Everon, dan toch het rode scherm en de verbijstering dat zij de pot gaf aan Everon.

Ik kan van Laetitia geen socials vinden. Ik heb in het verleden wel eens bij Marit van Bohemen achterhaald op wie zij nu zat, met direct contact. Als iemand dit nog lukt bij Laetitia, of haar wellicht gesproken heeft op de slotavond, of over Hila, dan houd ik ons alle molloten aanbevolen voor het antwoord op die ene vraag: hoe zwaar werd Everon verdacht  ???

 ::) ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)