Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 77007 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #40 Gepost op: 8-01-2022, 21:42:40 »
Dit was een aflevering vol red flags w.b. Kim Lian
You'll never walk alone

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #41 Gepost op: 8-01-2022, 21:43:23 »
Als ze de Mol is (en dat is ze volgens mij wel) pakt ze het lekker gedurfd aan en slaat ze toe waar dat kan. Bijvoorbeeld bij het niet opmerken van de Bijbel en het niet herkennen van haar lichtkunstfoto.
Zeker. En ook niet bang om als eerste prikker al een gouden te prikken  ::jaja::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #42 Gepost op: 8-01-2022, 21:44:15 »
Het is wel vrij rechttoe rechtaan mollen, maar ja het zijn ook vrij rechttoe rechtaan opdrachten, dus dat valt haar niet kwalijk te nemen (als ze de Mol is).

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #43 Gepost op: 8-01-2022, 21:46:09 »
Ja het is gedurft,  maar ik vind het ook wel erg opzichtig. Ze wordt ook al veel genoemd als verdachte door de andere kandidaten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #44 Gepost op: 8-01-2022, 21:47:22 »
Tsja, dat is een eeuwig dilemma, wel willen mollen maar niet té opzichtig. Ik kan me voorstellen dat je na een geslaagde opdracht (met de zandlopers) even wat meer uit de kast trekt om te saboteren.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #45 Gepost op: 8-01-2022, 21:47:48 »
Dit was een aflevering vol red flags w.b. Kim Lian

Ja, dat denk ik ook. Op zich houd ik wel rekening met dat iemand anders het toch nog kan zijn, maar ze zit op de beste posities om te mollen, raadt als enige haar foto niet (???), zorgt voor verkeerde attributen en doet maar wat met de ballonnen (waarbij de groep ook nog mede-afhankelijk is van haar aanwijzingen, omdat ze als eerste ging)...

Wat ik ook raar vind: ze begon meteen over het achterhouden van jokers. Terwijl volgens mij het overgrote deel van de groep niet wist dat deze niet allemaal waren ingeleverd? Raar. En verdacht.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #46 Gepost op: 8-01-2022, 21:58:25 »
Tsja, dat is een eeuwig dilemma, wel willen mollen maar niet té opzichtig. Ik kan me voorstellen dat je na een geslaagde opdracht (met de zandlopers) even wat meer uit de kast trekt om te saboteren.

Dat klopt inderdaad. En ik denk eigenlijk ook wel dat ze het is. Het niet herkennen van haar tekening vond ik een typische mollenactie. Zeker omdat ik haar redenatie zwak vond (mijn haar zit vaak wat warrig?). Ik vind gewoon dat ze al bij best veel kandidaten in het vizier is. Wel noemen ze allemaal nog meerdere verdachten op en kan het ook zo gemonteerd zijn.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #47 Gepost op: 8-01-2022, 22:00:52 »
Hard moeten lachen dat Arno haar gewoon een kwibus noemde

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #48 Gepost op: 8-01-2022, 22:02:35 »
Zeker omdat ik haar redenatie zwak vond (mijn haar zit vaak wat warrig?).
Het was gewoon een warrige redenatie.  :P Maar inderdaad...

- De veren overhoop halen
- Gouden ballon lekprikken
- Vlag niet herkennen

Alleen wil ik nog geen tunnel in. Wel top 3 verdachtenlijstje op basis van acties.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #49 Gepost op: 8-01-2022, 22:03:40 »
Lieve Kimollian,

Zo kan je inmiddels wel genoemd worden. Gelijk bij de ontbijttafel kwam je aanvallerig uit de hoek. "Wie hebben er nog jokers?", dat is wat je vroeg. Dat leek voor het blinde oog heel kandidaats, maar als mol wist jij natuurlijk al welke acties er bij de vorige test waren gebeurt. Met gevolg dat Le Tiet en Welmoed er als twee betrapte schoolmeisje er bij zaten. Slimme zet mol. Bij de eerste opdracht heb je ook zoveel dingen gedaan dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Weer graaide je met jouw handen een voorwerp vast. Deze keer waren de veren het slachtoffer. Ze lagen overal op de vloer. Als een echte wasmachine wist je ook alle sokken verkeerd te sorteren. Ik mag hopen dat het je thuis toch wel beter verloopt. Oh, en hopelijk smaakte de taart, want vooral daar heb je veel van gegeten. De mol krijgt vast honger van al dat mollen. Daarna prikte je perongeluk door al jouw enthousiasme een gouden ballon stuk. Tja, de mol is ook blind hé. Wat vervelend toch. Bij het fotograferen pakte je alleen maar voorwerpen die toch niks opbrachten. Iets met voorkennis. Je wist ook spontaan niet meer de vlag van Zweden te herkennen. Een vlag die je letterlijk elke dag ziet. Zeker weer die blindheid.

Ik weet genoeg.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #50 Gepost op: 8-01-2022, 22:07:25 »
Ik vind gewoon dat ze al bij best veel kandidaten in het vizier is. Wel noemen ze allemaal nog meerdere verdachten op en kan het ook zo gemonteerd zijn.

Zou best kunnen dat ze bij velen in het vizier is, of dat nou terecht is of niet. In een interview gaf ze aan de boel wat van de zijkant geobserveerd te hebben. Als je dat doet val je meteen wel op denk ik, zeker als je een heel sociaal persoon bent.

Wat dat betreft is het leuk om nog eens terug te kijken naar het vragenrondje tijdens de livestream. Kim-Lian krijgt de vraag een goede eigenschap van een Mol te noemen en zegt dan iemand die lekker in de groep ligt, gezellig is, die met iedereen aanpapt en noemt dan Glen en Sahil. Iedereen zie je dan hetzelfde denken en Glen zegt het: jij bent zelf ook zo'n persoon, wat Kim-Lian beaamt en iedereen lacht. Zou best kunnen dat hier al bij velen alarmbellen rinkelden. :D

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #51 Gepost op: 8-01-2022, 22:09:09 »
Jeetje Kim!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #52 Gepost op: 8-01-2022, 22:12:37 »
Kim lian die gewoon uit de fles drinkt die ze moesten vullen, hoe zorg ik er voor dat deze opdracht zeker niet gehaald wordt.   ::rofl::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #53 Gepost op: 8-01-2022, 22:20:58 »
Kim lian die gewoon uit de fles drinkt die ze moesten vullen, hoe zorg ik er voor dat deze opdracht zeker niet gehaald wordt.   ::rofl::

Dat zou ik echt zo'n leuke molactie vinden als ze het echt is ::rofl::. Niet eens dat het de meest effectieve of logische molactie is, maar gewoon lekker gedurfd en yolo  8)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #54 Gepost op: 8-01-2022, 22:27:35 »
Dat zou ik echt zo'n leuke molactie vinden als ze het echt is ::rofl::. Niet eens dat het de meest effectieve of logische molactie is, maar gewoon lekker gedurfd en yolo  8)

Haha dit was wel het moment dat me bijna weer liet twijfelen aan Kim-Lian als mol.
Zou een mol dit doen terwijl de helft van de groep op haar vingers kijkt en het niet om een giga bedrag gaat?
Maar hilarisch was het zeker!! En in combinatie met al haar andere bijzondere acties schreeuwt echt alles ‘mol’

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #55 Gepost op: 8-01-2022, 22:28:24 »
Wat ik tot nu toe denk en zie als Kim-Lian de mol zou zijn. (En dit zijn dure woorden)
Een vrouwlijke Jan Versteegh.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #56 Gepost op: 8-01-2022, 22:30:55 »
Zweedse vlag niet herkennen. Met witte doeken komen ipv zwarte. Een fles drank opdrinken die gevuld moet worden. Gouden ballon lek prikken. Veren overhoop gooien. Kandidaten verdenken van achterhouden jokers (=voorkennis).

Need i say more! Kim-Lian is de mol!  ::vergroot::

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #57 Gepost op: 8-01-2022, 22:31:12 »
Wat ik tot nu toe denk en zie als Kim-Lian de mol zou zijn. (En dit zijn dure woorden)
Een vrouwlijke Jan Versteegh.

Maar wel eentje die al veel meer in de picture staat bij haar medekandidaten en waarbij veel acties nu al voor ons als kijkers te zien zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #58 Gepost op: 8-01-2022, 22:32:00 »
Met witte doeken komen ipv zwarte.

Is dat niet onmols? De Mol wist om welke details het te doen was, dit had de Mol zelf bepaald. Witte doeken in plaats van zwarte maakte als ik het goed heb niet uit. Dan is het alleen maar opvallend om het fout te doen terwijl het niets oplevert.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #59 Gepost op: 8-01-2022, 22:38:59 »
Is dat niet onmols? De Mol wist om welke details het te doen was, dit had de Mol zelf bepaald. Witte doeken in plaats van zwarte maakte als ik het goed heb niet uit. Dan is het alleen maar opvallend om het fout te doen terwijl het niets oplevert.
Precies dit een mol kan hier best wel goed presteren zolang het geen scorend element is .
Op zich was het scoren van een tafel best oké als mol, zolang die tafel maar niet de juiste soort poot had (enkel als voorbeeld gebruikt )