Auteur Topic: [Kandidaat] Thomas van Luyn  (gelezen 22117 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Kandidaat] Thomas van Luyn
« Gepost op: 31-08-2021, 14:37:49 »
Thomas


Praat mee over het doen en laten van Thomas van Luyn!
Lees hier de bio van Thomas en een paar opvallende quotes van hem uit het programma.




« Laatst bewerkt op: 30-12-2021, 22:31:38 door Heinz »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2021, 21:22:55 »
Leuk dat Thomas meedoet.  ::bravo:: Ik ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik hoop beter dan de meeste cabaretiers.  ;D

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2021, 11:34:57 »
Leuk dat Thomas meedoet.  ::bravo:: Ik ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik hoop beter dan de meeste cabaretiers.  ;D

Als hij het maar zo goed doet als Carolien en Paulien :P
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2021, 10:41:28 »
Ik kwam dit vorige week al tegen: Thomas postte op twitter dat de groep in Nieuw Zeeland zit. En er waren echt mensen die dachten dat dat klopte.


Als er 1 land de deur stevig op slot heeft gezet voor een groep Nederlandse televisiemakers, dan is het Nieuw Zeeland wel.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2021, 16:56:21 »
Bizar dat de kandidaten dus doorgaan met twitteren... tijdens de opnames.... wat wij weten!

Crew .com...... zetten jullie dan even de goede mensen in Nu op Twitter? Ik lees nu nog vanalles over Splinter en zo en dat is zooooooo 2021.....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2021, 20:43:06 »
Het pleidooi van Thomas:

Citaat van: Thomas
Hallo, ik ben Thomas van Luyn en ik ben componist, komiek, eh, schrijver, columnist, presentator. En jullie kunnen me kennen van Kopspijkers, Cojones, Mike en Thomas Show, Studio Snugger - voor kinderen.  En eh, en na vandaag waarschijnlijk vooral als kandidaat eh van Wie is de Mol?. Eh, helaas niet als Mol. Eh, ik dacht wel dat ik dat had gewild maar eh je weet werkelijk niet hoe spannend het is om dit te doen, hoe ingewikkeld en moeilijk tot je er werkelijk bent, trust me. Het is ongelofelijk spannend en ik moet er niet aan denken dat ik het allemaal had moeten doen met een geheim nog erbij. Nadeel van niet de Mol zijn is dat ik op dit moment natuurlijk eh letterlijk peultjes schijt dat ik vanavond als eerste naar huis ga. En de enige manier waarop ik zeker weet dat dat niet gaat gebeuren is als jullie hebben gezien dat er iemand hier is die meer de Mol in zich heeft dan ik. Want ik ben een kandidaat. Ik ben niet de Mol, ik ben een kandidaat die doodsbang is dat ie vanavond naar huis gaat. Eh, dank jullie wel en geniet van dit fantastische seizoen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #6 Gepost op: 11-09-2021, 10:32:55 »
Als hij de mol is, dan weet hij het overtuigend te brengen dat hij het niet is. Wat dat betreft heeft het wel een soort van perfectie in zich.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #7 Gepost op: 11-09-2021, 11:41:45 »
Ja, ik zie het hem wel doen. Hij en Arno zijn voorlopig mijn men to watch. Zes vrouwen versus vijf mannen is een mooie afleidingsmanoeuvre.   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #8 Gepost op: 11-09-2021, 13:22:35 »
Het meest verdacht aan Thomas vond ik dat ie de rest zo "welbespraakt" vond.

Dat past goed bij de kandidaat die het allemaal zo spannend vindt en nogal onder de indruk is van het spel. Of een mol die dat als cover gebruikt.

In z'n pleidooi komen de woorden "spannend" (2 keer), "moeilijk", "ingewikkeld" en "doodsbang" voor. En hij schijt "letterlijk" peultjes :P

Offline Proudtobeanurse

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #9 Gepost op: 2-01-2022, 08:28:12 »
Hij is voor nu voor mij het meest verdacht. Hij is briljant in het spelen van een mol en de rol als kandidaat kan hij zeker spelen. Hij was ook ontspannen bij de pleidooien maar ook bij het zien van de schermen van anderen. Hij geniet.  Hij klooide bij het oplossen van de som. Ik ben alleen benieuwd wat daar heeft gestaan. Een M? In plaats van een 3? Verder denk ik dat je als mol nooit geld wilt verdienen ook al weet je dat het ook gelijk weggespeeld kan kan worden. Lekker helpen jokers verdienen. Is ook het minst opvallend. En dat de tijdopdracht. Daarin probeerde hij ook de boel te verstoren. Echter werd hij door de kandidaten gelijk gestopt zo lijkt het. Maar je ziet hem kijken.. zo ik doe wel mijn best om verwarring te creëren. Lukt het nu niet is het niet erg. Er komt toch nog een opdracht waar ik wel kan mollen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #10 Gepost op: 2-01-2022, 11:12:31 »
Hij speelt net iets te overdreven de kandidaat. 'Goh, Rik! Het is hem echt!' etc.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #11 Gepost op: 2-01-2022, 13:33:30 »
Hij klooide bij het oplossen van de som. Ik ben alleen benieuwd wat daar heeft gestaan. Een M? In plaats van een 3? Verder denk ik dat je als mol nooit geld wilt verdienen ook al weet je dat het ook gelijk weggespeeld kan kan worden.
Door dat klooien ging er bij mij al een vette potloodstreep door Thomas. Hij zat in het team Troeven en voor de Mol is het alleen maar gunstiger als er zoveel mogelijk jokers zijn om af te kopen.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #12 Gepost op: 2-01-2022, 13:42:45 »
Door dat klooien ging er bij mij al een vette potloodstreep door Thomas. Hij zat in het team Troeven en voor de Mol is het alleen maar gunstiger als er zoveel mogelijk jokers zijn om af te kopen.
Juist. De mol had, zeker in die groep, geen enkel belang bij zich verdacht te maken door die stokjes te verleggen. Thomas staat ook onderaan mijn lijstje.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2022, 14:24:26 »
Wat me opviel is dat terwijl Welmoed en Letitia er moeite mee hebben de boomstam op te tillen met zijn tweeën, Thomas er in een bocht langsloopt, hij laat ze expres aan hun lot over. Niet erg galant!
Hij is enorm aan het klooien met de puzzel, nogal overdreven richt hij de aandacht op zichzelf. Zo van: Kijk, ik ben een kandidaat die zich verdacht probeert te maken! Doe je dat als kandidaat in de eerste opdracht? Dan wil je toch liever om je heen kijken wie de mol zou kunnen zijn, want afl. 1 is superbelangrijk, niemand wil als eerste naar huis. Ik heb de indruk dat hij nogal zenuwachtig is.
Op het eind steekt hij zijn hand op voor het penningmeesterschap, even later: 'Ik trek mij terug als kandidaat want niemand gaat mij vertrouwen.' Zegt een mol die speelt dat hij een kandidaat is die zichzelf verdacht probeert te maken.
Dan zegt hij ook nog bij de test: 'Mijn hoofddoel is om niet als eerste af te vallen'. Terwijl hij nauwelijks om zich heen gekeken heeft. Hij vertelt ook niet wie hij verdenkt en waarom.
Vooralsnog is hij nu nummer 1 op mijn lijstje.
« Laatst bewerkt op: 2-01-2022, 15:08:13 door Run »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2022, 15:05:36 »
Ik hoop iig dat hij er nog lang in zit. Hij brengt echt iets extra's in de groep.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2022, 16:21:26 »
Juist. De mol had, zeker in die groep, geen enkel belang bij zich verdacht te maken door die stokjes te verleggen. Thomas staat ook onderaan mijn lijstje.

Maar ook als kandidaat is dat een vreemde keuze, want hij weet al dat er jokers in het spel zijn.
Zelf (als mol) de nepmol zonder voorkennis spelen die je moeilijk serieus kan nemen, en tegelijk 5 kandidaten als aftroevers verdacht maken, ik zie het hem wel doen eigenlijk. Staat bovenaan mijn verdachtenlijstje.

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #16 Gepost op: 2-01-2022, 19:45:42 »
Ik krijg geen molvibes van m. Lijkt me de Jochem van Gelder van dit seizoen.

Offline Camila

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2022, 10:53:25 »
Volgens mij wil hij vooral chaos creëren om de mol te spelen, net als Marjolein een paar seizoenen geleden. Maar lijkt me geen echte mol.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2022, 11:05:35 »
Ik heb de indruk dat hij een beetje gaat saboteren om reacties uit te lokken. Kan een goede tactiek zijn. Iemand die je verbetert, is waarschijnlijk niet de mol. Iemand die je lekker aan laat rotzooien zou zomaar wel de mol kunnen zijn.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2022, 12:13:40 »
Wat me verder opviel is dat Suzan vaak naast hem zat, hij is wat ouder dan de rest net als zij en ze zal graag gehad hebben dat hij in elk geval NIET de mol is. Dus vult ze dat in. En nu is ze eruit. Ook tijdens de eliminatie zat ze naast Thomas en hij omhelsde haar nadat ze een rood scherm had. Die troost had ze wel even nodig.