Auteur Topic: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma  (gelezen 11786 keer)

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #40 Gepost op: 9-01-2022, 18:11:50 »
Ze overtuigt Sahil de goede foto te kiezen. Niet echt mols gedrag.
Als ze de mol is weet ze al dat 2 van de 3 items fout op de foto staan. Dan kan ze als een goede kandidaat Sahil de juiste foto laten kiezen.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2022, 19:06:29 »
Als ze de mol is weet ze al dat 2 van de 3 items fout op de foto staan. Dan kan ze als een goede kandidaat Sahil de juiste foto laten kiezen.

Klopt, maar dit was een inkoppertje. Maar eens, ze is nog steeds erg verdacht voor mij.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #42 Gepost op: 10-01-2022, 08:58:28 »
Volgens mij bestaat er een hersenmechanisme waardoor je alles net precies omgekeerd denkt te hebben gezien. Zo denk ik altijd dat een Greenwheelsauto groen met rood embleem is, maar als ik er een zie, blijkt het net andersom. Of misschien heb ik het nu weer verkeerd...
Dus ik kan me voorstellen dat ze die banjo net verkeerdom plaatsen en daarna echt verbaasd zijn. Als je zo'n plaatje ziet moet je dus ezelsbruggetjes maken: vanuit mijzelf gezien zit die hals links. Dat is de enige manier om het goed te onthouden.
Ik zie Welmoed niet als mol, te spontaan, maar wel hoog eindigen.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2022, 09:01:50 door Run »

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #43 Gepost op: 10-01-2022, 09:11:07 »
Greenwheelsauto's zijn toch rood? En dan met witte logo's ipv groen? ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #44 Gepost op: 10-01-2022, 14:04:24 »
Aflevering 2 nogmaals gekeken. Leek er sterk op dat Welmoed een stukje van de brandweerauto 🚒 pakte en die bij de 🧦 per ongeluk liet vallen. Onder de ogen van Sahil. De tweede opdracht met Sahil biecht ze dat Sahil niet al te fanatiek zijn best deed. Kijken we naar het resultaat dan is het toch echt Welmoed die zegt dat de 🪕 omgedraaid moet worden en verzuimd de man met de snor in het midden te zetten. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze beide details niet meer wist.
Welmoed is de hele opdracht fanatiek, neemt twee juiste items mee maar laat de foto toch glansrijk mislukken. Sahil neemt wel de waterkan mee. En die komt op de juiste plek. Eens kijken wat er in aflevering 3 gaat gebeuren.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2022, 14:43:04 »
De items op de foto die zij kozen waren niet heel lastig, en na een paar minuten heeft Welmoed de luit (geen banjo!! :o -of is banjo een fonetisch uitgesproken Albanees woord?! ) al gevonden. Kan op voorkennis duiden. Vervolgens duurt het dan nog 20 minuten voor ze Sahil zover heeft eens werk te maken van de foto. Typisch weer zo'n moment dat de Mol in haar eentje allerlei leuke shots in totaal nutteloze winkeltjes kan maken, om vervolgens Sahil te verwijten dat -ie niks doet.
Toch ook grappig dat Welmoed en Sahil deze hele aflevering onafscheidelijk naast elkaar stonden/zaten.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #46 Gepost op: 11-01-2022, 12:40:59 »
Ik heb haar al gebombardeerd tot winnares, maar daar zit de valkuil misschien met Welmoed. Ik ga toch na aflevering 2 met heel andere ogen naar Welmoed kijken. Eerst dacht ik: ooh, dit is typisch kandidatengedrag, bloedfanatiek. Nu denk ik: maar wacht eens even, wat als dat haar strategie is?

Aflevering 1
- Graait zoveel jokers als ze kan (dat slaat 2 vliegen in 1 klap: dat lijkt kandidaats en indien nodig heb je voldoende jokers om af te laten kopen)
- Haar pleidooi bevat een aantal opvallende elementen: ik wil het niet zijn, want ik kan het niet.  Ik ben van de waarheid, ik hou niet van liegen
- Wil meteen de penningmeester zijn (fanatiek en brutaal)

Aflevering 2
- Eigenaar van de telefoon (net als het penningmeesterschap willen hebben, sleutelrol)
- Op de draaischijf slaagde ze ook niet echt ergens in volgens mij
- Bij ver gelijken commandeert ze alles en iedereen, lijkt heel fanatiek, ze zou de snor onthouden, maar vervolgens geen snor te bekennen. De snor was wel een element van de mol. Bovendien is zij het die zorgt voor het instrument verkeerd. Dit zouden brutale molacties kunnen zijn die je achter je dekmantel van fanatieke kandidaat kunt plaatsen. (of het is gewoon echt een fanatieke kandidaat die gewoon fout maakt in de hectiek)

Welmoed staat altijd aan, gaat overal vol erin. Zou ik wel een leuke molstrategie vinden.

Het omkijken bij Rik (kent klassiekers) en de 11-22 wat betekent dat vind ik ook wel molse uitspraak. Als je je klassiekers kent, os het dan de tijd die het zal leren? (oke dit laatste is een random hersenspinsel).

Ik ga haar in aflevering 3 goed in de gaten houden.

Offline Ben066

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #47 Gepost op: 12-01-2022, 19:28:14 »
Welmoed  ...Is De Mol  …van 2022 
Waarom?……. Nou omdat ..Zij ...het Bewijs ...heeft geleverd in aflevering.1
Welnu… de Mol… is  Welmoed……Ja  en die speelt de rol van een….ideale…. kandidaat.
En de anderen …dat  zijn Mollende Kandidaten.
In opdracht .(.2.)… moest de Tijd door middel van …Zandlopers worden stil gelegd op….( 11:22u ).
En hoe deden ze dat?….Juist! ….door de Zandlopers  ….om te keren.
Welnu dat is het….BEWIJS !
Als je de Tijd ...omkeert ….dan krijg je ….( 22:11u )... je ziet…. Welmoed ….en Laetitia…in
beeld met de...opdracht ...met De Boomstam.
Dan verschijnt ..Welmoed in Beeld….en zegt …..het sleuteltje..omgedraaid... hij
paste.
Dan komt ze ...2e...keer in beeld…..en zegt...Ja toen ...brak de sleutel ...dus af..
Het bewijs ….dat ...Zij ...de Mol is .
ook scoort ze 4 jokers…2 worden op het speelveld afgekocht door…
Rick. en de ander 2 jokers laat ze zie in…. tijdframe…20:15u….met duidelijk ….
2x MOL in beeld.
doet me denken aanzet seizoen met … Merel…die hield ook ...bij blokken stapelen.
een ...blokje ... tegen haar voorhoofd met….MOL.erop.
Dus ...Mijn Mol ...voor dit seizoen is…. Welmoed...
Ps. Weet wel dat…. de Mol …altijd…toegang…. heeft tot de ….opdrachten.
En dat verteld... Rick…ook….de Mol heeft je ingedeeld
« Laatst bewerkt op: 12-01-2022, 20:49:35 door Ben066 »

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #48 Gepost op: 12-01-2022, 20:24:16 »
….en heeft ze een … stok... in haar hand.
... laat  ze in fractie van seconde ...het briefje van … ¡€100,- zien…
Beide keren een waaier volgens mij (zie ook hier)

Offline Ben066

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #49 Gepost op: 12-01-2022, 20:43:14 »
Oh, dan heb ik dat verkeerd gezien

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #50 Gepost op: 13-01-2022, 09:23:01 »
Oh, dan heb ik dat verkeerd gezien

Ben niet zeker hoor

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #51 Gepost op: 13-01-2022, 10:17:38 »
Het kan ook zo zijn dat Welmoed Sahil uittestte bij die opdracht. Ze maakte expres fouten om te zien of Sahil haar zou corrigeren. Sahil reageerde helemaal niet dus dat zou hem een mogelijke mol kunnen maken. Haar acties kunnen dus ook kandidaats zijn. Ik weet nog niet precies wat ik van Welmoed moet denken  ???.Maar gehaaid is ze zeker.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #52 Gepost op: 15-01-2022, 21:31:31 »
 :(
Had haar als winnares. Speelde het naar mijn mening heel goed.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #53 Gepost op: 15-01-2022, 21:31:57 »
Heel erg jammer zeg, zo'n leuke en fanatieke kandidate.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #54 Gepost op: 15-01-2022, 21:32:35 »
:(
Had haar als winnares. Speelde het naar mijn mening heel goed.

ik ook, favorietje er uit  ::joehoe::

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #55 Gepost op: 15-01-2022, 21:47:45 »
Welmoed heeft dus niet gelogen dat ze de mol niet was en niet wilde zijn. Leuk om weer eens een echte kandidaat te zien die echt vol voor het geld gaat.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #56 Gepost op: 15-01-2022, 21:50:05 »
Ja, ik dacht echt dat ze daar haar Mol Kim-Lian buitenspel zette in de laatste opdracht. Maar als het haar Mol was dan is Kim-Lian misschien toch niet dé Mol aangezien Welmoed nu weg is. (Of ze had inderdaad nog twee andere verdachten en heeft te weinig op Kim-Lian ingezet.)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #57 Gepost op: 15-01-2022, 22:12:11 »
Ja, ik dacht echt dat ze daar haar Mol Kim-Lian buitenspel zette in de laatste opdracht. Maar als het haar Mol was dan is Kim-Lian misschien toch niet dé Mol aangezien Welmoed nu weg is. (Of ze had inderdaad nog twee andere verdachten en heeft te weinig op Kim-Lian ingezet.)

Er even naïef van uitgaande dat de montage ons niet piepelt én dat Kim-Lian de mol is was Welmoed ook met  weinig stemmen op Kim-Lian waarschijnlijk gebleven. Bij maar liefst nog negen kandidaten in het spel is de kans immers aannemelijk dat er iemand  - dan wel meerdere iemanden - bij zit die helemaal niets op Kim-Lian heeft ingezet.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #58 Gepost op: 15-01-2022, 22:15:57 »
Ik heb haar al gebombardeerd tot winnares, maar daar zit de valkuil misschien met Welmoed. Ik ga toch na aflevering 2 met heel andere ogen naar Welmoed kijken.

Ik ga haar in aflevering 3 goed in de gaten houden.
Ze was dus toch oprecht en iemand die echt voor geld ging ::zwaaisip:: Die mag van mij ook zeker worden meegenomen in de overwegingen voor de selectie voor een jubileumseizoen. Jammer dat dan iemand die voor geld gaat, dit met rood moet bekopen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Welmoed Sijtsma
« Reactie #59 Gepost op: 15-01-2022, 22:36:14 »
Neeee, weer een favorietje er te vroeg uit :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human