Poll

Wie is NIET de Mol?

Everon
44 (25.3%)
Fresia
62 (35.6%)
Kim-Lian
68 (39.1%)

Totaal aantal stemmen: 134

Auteur Topic: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?  (gelezen 29748 keer)

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #240 Gepost op: 4-03-2022, 12:01:10 »
Nog even optellen nu...

Kim-Lian: 15
Everon: 12
Fresia: 8

Wat zou het toch mooi zijn als het Fresia blijkt te zijn...

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #241 Gepost op: 4-03-2022, 12:28:21 »
Ik ga overal een score van 1 tot 3 punten voor geven. Hoop dat het niet te rommelig wordt, mijn tekst door de quote heen...
Fresia individuele onmolse acties
- Vlag van Zweden en andere lichttekeningen waren heel duidelijk (ondanks verwarringen van Thomas corrigeert ze die toch). Ongunstige positie voor de mol.
Bij de anderen hoor ik vaak bij dit soort acties de term "productie-assistent" genoemd worden. Misschien heeft ze dit wel geoefend van tevoren? (Ik weet in ieder geval zeker dat als ik het had moeten doen, dat er dan geen touw aan vast te knopen zou zijn geweest). 2 punten.
- Gooit veel goede zakjes vanuit vliegding bij kettingreactie.
Wederom: productie-assistent? Wordt anders vrij slechte televisie als alles mis is. (Ervan uitgaande dat Sahil hier wel redelijk zijn best deed en nu even niet aan het nep-mollen was, was dit gewoon misschien best wel moeilijk.) Ik geef hier maar 1 puntje voor.
- Herkent veel zwanen die bij haar horen (blijken achteraf ook de kloppen).
Klopt. Dus hier wel 3 punten.
- Verdient meeste geld bij winkelopdracht (al komt dit niet duidelijk naar voren in de aflevering).
Heb ik niet volledig ip het netvlies. Ik geef er 2 punten voor.
Bij de lichttekeningen was het van belang dat daar iemand was die wist wat er zou moeten gebeuren. Geen foto's omdat de kandidaten niet wisten hoe ze een lichttekening zouden moeten maken is geen TV. De mol heeft instructies gehad en er op vertrouwd dat de kandidaten een rommeltje van de foto's zouden maken. Met goede lichttekeningen, scoort ze als fanatieke kandidaat. Ik zou haast zeggen, een noodzakelijke positie voor de mol. Je had Sahil samen met Thomas hier niet op deze positie willen hebben toch?
De sleutelzakjes van Fresia bij kettingreactie eindigen in het water of in de struiken. Ligt de mol aan de ketting of vliegt de mol vrij als een vogel door de lucht?
Zo veel mogelijk informatie over alle kandidaten, overdaad schaadt kan hier de tactiek zijn geweest.
Bij de winkelopdracht is de gouden step een leuke kwinkslag naar de metaaldetectoropdracht en het masker is nodig om je masker af te kunnen zetten. Het kost wat geld, maar je blijft onder de radar.
Fresia zat (net als Everon en Kim) in opdracht 1 op de sleutelpositie, namelijk in de groep met geld. Fresia zat bij Binnen en buitenbereik in de gunstige 2e groep. Fresia ging als eerste het huis in bij alarmerend. Of Fresia of Everon heeft geld verduisterd. Fresia heeft het minste geld binnen gebracht.
Fresia stuurt, bespeeld en beinvloed de groep vanaf opdracht 1. Iets wat een mol moet doen.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #242 Gepost op: 4-03-2022, 12:51:50 »
Bij de lichttekeningen was het van belang dat daar iemand was die wist wat er zou moeten gebeuren. Geen foto's omdat de kandidaten niet wisten hoe ze een lichttekening zouden moeten maken is geen TV. De mol heeft instructies gehad en er op vertrouwd dat de kandidaten een rommeltje van de foto's zouden maken. Met goede lichttekeningen, scoort ze als fanatieke kandidaat. Ik zou haast zeggen, een noodzakelijke positie voor de mol.

Klopt! Een bijna klassiek voorbeeld van de Mol als productie-assistent.  ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #243 Gepost op: 6-03-2022, 13:36:33 »
Toch maar eens wat vaker kijken naar wie we met zijn allen allemaal afstrepen en dan de minst afgestreepte nog maar eens goed onder de loep nemen.  ::vergroot::


Erg mooi hoe dit seizoen deze poll zo tegengesteld was aan de andere poll  :D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de mol absoluut NIET?
« Reactie #244 Gepost op: 6-03-2022, 13:38:53 »
Ja, deze poll klopt gelukkig wel!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)