Auteur Topic: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?  (gelezen 5804 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Gepost op: 28-02-2022, 02:32:16 »
Ik hoop dat we na aflevering 10 nog ergens vragen beantwoord kunnen krijgen, ik zag dat je ze in ieder geval kunt indienen bij https://www.instagram.com/max_vdbroek/ maar waar meer?

Ik zit alvast met deze als dit niet opgehelderd wordt:

Zat Laetitia uiteindelijk op Kim-Lian (dus had dikke pech dat Thomas het vraagteken won)?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #1 Gepost op: 28-02-2022, 09:32:46 »
Voor Kim-Lian: Gedurende het spel hadden de kandidaten steeds meer door dat jij geld had verduisterd. Hoe heb je toch geprobeerd die verdenkingen van je af te gooien?
Voor Fresia: Je bent door niemand verdacht in het spel. Waarom denk je dat?
Voor Everon: De beide dames hadden jou door op het eind. Hoe moeilijk was het toen om nog in jouw rol
als mol te blijven?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #2 Gepost op: 28-02-2022, 09:37:28 »
Voor Rick of Rik: wat is je lievelingskleur?

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #3 Gepost op: 28-02-2022, 09:37:59 »
Wat hebben de kandidaten (en de mol) meegekregen van de masker-hint gedurende de opnames?
Voor Kim-Lian, wat stond er op het briefje van €250 waarvan je het midden er uit hebt gescheurd?
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #4 Gepost op: 28-02-2022, 11:56:18 »
Aan Rik en Rick: welke type mantels/cape hebben jullie gebruikt voor het ontmaskeringsbal? Het lijkt veel op Eyes Wide Shut: hebben jullie inspiratie opgedaan om zo de ontmaskering op te nemen?

Aan Rik en Rick: hoe zijn jullie op het idee gekomen voor de ontmaskering + maskers? Het linkt beter naar Venetië en had gebruikt kunnen worden voor het bonusseizoen in Toscane. Of bestond het idee toen al en is er vanaf gezien?

Aan Rick: je hebt op Instagram ooit een post geplaatst over gele en doorzichtige vrijstellingen. Waarom heeft die gele vrijstelling zijn intrede nog niet gedaan dit seizoen? Komt dat omdat Fresia, Laetitia en Sahil ijskoud afleveringen lang hun individuele vrijstelling bewaarden?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #5 Gepost op: 28-02-2022, 16:57:38 »
Hoi leuke medemolloten!

Ook dit jaar mag ik namens De Telegraaf een interview afnemen bij de Mol. Daarnaast kan ik ook (kort) andere kandidaten spreken. Ik wil ook dit jaar jullie hier heel graag bij betrekken!

Het interview vindt meteen plaats na de ontknoping, dus vandaar dat ik dit nu alvast aan jullie vraag. Heb jij prankende vragen voor de Mol of andere kandidaten, waarvan je bang bent dat deze tijdens de ontknoping niet beantwoord zullen worden, zet ze dan hieronder neer! Ik duik graag de diepte in, vandaar dat ik m'n medemolloten hierbij nodig heb. ::hug::

Omdat de Mol uiteraard nog niet bekend is (maar het is Kim-Lian ::hypocriet::) verzamel ik zoveel mogelijk vragen per finalist. Je kan dus ook prima meerdere vragen insturen per finalist oid. Ook vragen aan afvallers zijn welkom, hoewel ik nog niet weet hoeveel/hoelang ik hen te spreken krijg. De vraag over de maskerhint (of die nou wel of niet klopt) is uiteraard al genoteerd  ::tandpastasmiley::

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #6 Gepost op: 28-02-2022, 17:07:13 »
Ah, ik zie nu dat er al een topic was. Dank dat ze zijn samengevoegd!  ::tandpastasmiley::

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #7 Gepost op: 28-02-2022, 17:09:29 »
Hi Max! Tof dat je de kandidaten wat vragen mag stellen en dat je ons hierin betrekt!

Meest prangende vraag is toch in hoeverre de kandidaten afwisten van het bestaan van de maskerhint tijdens de opnames.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #8 Gepost op: 28-02-2022, 17:13:18 »
Ja dat zou ik ook wel willen weten. Zo ja kan Kim hier mooi gebruik van maken door n kaart met maskers te trekken. Wat ze dus ook doet

Goeie vraag  ::ok::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #9 Gepost op: 28-02-2022, 17:31:55 »
Leuk!

Voor het geval dat Everon de mol is (en dat is hij, denk ik  ::jaja:: ): je gaf aan dat de mol te ontmaskeren is buiten het spel om. Hoe heb je dat aangepakt?

Als Fresia de mol is: hoe heb je het voor elkaar gekregen dat niemand jou in de smiezen kreeg?

Als Kim-Lian de mol is: heb je 's nachts geprobeerd om de klok door te laten lopen in afl. 1?
En Welmoed: hoe is het om mol Kim-Lian klem te zetten (bij vakbondje) en verdacht je op dat moment Kim-Lian ?

Als Kim-Lian niet de mol is: hoe ben je op het idee gekomen om geld achter te houden? Was het om een aanwijzing op het geld te vinden of omdat je de mol wilde testen?


Wat Joost2 vraagt over de maskers, dat vraag ik mij ook af.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 28-02-2022, 17:36:59 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #10 Gepost op: 28-02-2022, 18:28:41 »
En Hila. Of die nu achteraf toch dingen ziet, van al die uren als slapie op de kamer bij Kim-Lian :-[  ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #11 Gepost op: 28-02-2022, 22:59:47 »
Voor het geval dat Kl niet de Mol is: waarom dronk je uit fles tijdens 'Binnen en buiten bereik? ::rofl::

Offline Q_TALPA_E

  • Forumlid
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #12 Gepost op: 1-03-2022, 00:30:06 »
Uitgaande van mijn mol...

Kim-Lian

Heb je jouw spiritualiteit uitvergroot tijdens het spel?
Hoe heb je de confrontatie over het geld met Fresia en Welmoed ervaren na de laseropdracht?
Hoe ben je 'Vakbondje' met Welmoed begonnen?
Met welke oud-mol in het achterhoofd ben jij het spel ingestapt?
Waarom koos je ervoor om te liegen over de door Sahil gestolen moltelefoon?


Everon

Hoe keek jij zelf naar de Bird-33 hint op jouw shirt?
Kon jij je tijdens de anti-molpleidooien beseffen dat er live mensen meekeken?
Na welke opdracht had je Kim-Lian door?


Fresia

Met hoeveel zekerheid heb jij in de laatste afleveringen jouw mol gekozen?
Hoe kijk je naar het feit dat jij het minst hebt bijgedragen aan de pot?
Met welke reden heb jij de vrijstelling zo lang meegedragen?
« Laatst bewerkt op: 1-03-2022, 00:41:51 door Q_TALPA_E »

Offline Allalin

  • Forumlid
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #13 Gepost op: 1-03-2022, 10:42:28 »
Fresia:

Waarop baseerde Fresia in haar pleidooi bij de livestream dat niemand haar verdacht?

 ::vergroot::

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #14 Gepost op: 1-03-2022, 10:53:08 »
Voor Rick/de productie

Er werd 2 dagen voor de livestream op de WIDM socials aangekondigd dat er iets zou gebeuren op 28 augustus.
(Hoe) hebben jullie voorkomen dat de kandidaten dit ook zouden zien?
Hadden zij die dagen geen toegang tot hun telefoon/social media of waren ze geblokkeerd op het widm account oid?

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #15 Gepost op: 1-03-2022, 13:37:51 »
Voor Rick/de productie

Er werd 2 dagen voor de livestream op de WIDM socials aangekondigd dat er iets zou gebeuren op 28 augustus.
(Hoe) hebben jullie voorkomen dat de kandidaten dit ook zouden zien?
Hadden zij die dagen geen toegang tot hun telefoon/social media of waren ze geblokkeerd op het widm account oid?
Goede vraag.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #16 Gepost op: 4-03-2022, 11:45:46 »
Bedankt voor alle vragen! Mochten er nog mensen zijn met vragen: keep them coming! Ik ga morgen zo last-minute mogelijk nog checken of er leuke vragen zijn, dus ook tijdens de ontknoping: laat maar komen!  ::tandpastasmiley::

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #17 Gepost op: 4-03-2022, 14:19:49 »
Aan degene die niet de mol is en Everon verdacht: Stel dat Everon de mol was, dan had hij in de laatste aflevering de pot kunnen verliezen, 14.000 euro weg. Dat is niet gebeurt. Op basis hiervan had je Everon uit kunnen sluiten. Heb je je dat gerealiseerd?

Als Everon de mol is: Waarom heb je dat niet gedaan? (als ie niet de mol is, zou je dat gedaan hebben?)
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #18 Gepost op: 6-03-2022, 01:57:44 »

Ik zit alvast met deze als dit niet opgehelderd wordt:

Zat Laetitia uiteindelijk op Kim-Lian (dus had dikke pech dat Thomas het vraagteken won)?
Error###, dus of ze op Everon zat? ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: Heb jij vragen aan de Mol / kandidaten?
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2022, 14:33:25 »
Fresia, waarom heb je zo weinig geld opgehaald?  :P
È stata opera della TALPA!