Auteur Topic: Wat vond jij de beste molactie?  (gelezen 3208 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #20 Gepost op: 6-03-2022, 18:03:03 »
Ja dat heb ik toch goed gedaan he  ::trots::

Haha. De regie heeft het vooral goed gedaan gisteren want de snippers die ze hebben overgeslagen om de uitzending mooi rond te krijgen zijn ook niet de interessantste. Maar toch leuk om te zien!

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2022, 14:57:47 »
Ik vind Everon een leuke, actieve mol en ik heb het idee dat we nog maar een deel van zijn acties gezien hebben.

Zijn actie op het Zwanenmeer met de porto, terwijl Leatitia het blijkbaar onverdacht vindt dat de porto ineens niet meer werkt als ze in het water heeft gelegen. Dat was gewoon full in haar face. Of de foto van de Birdwatcher laten verdwijnen terwijl ze beiden op hem zaten. Hoeveel van die geintjes heeft hij nog meer uitgehaald? Ik hou van dat soort gemol. Klein, subtiel maar ontzettend effectief en gedurfd.
De porto uitzetten heeft weinig invloed, er zijn verschillende koppels die gewoon doorgaan. Hij kwam met Laetitia binnen de tijd aan en haalde geld binnen. Mollen had veel beter gekund op de positie van Thomas. Veel lager bedrag binnen halen. Maar dan val je wel meer op.
De foto van Birdwatcher was wel nodig, maar de fout is vooral de ENT-foto van Kim waardoor ze niet anders dan op Agent kunnen komen. Hierin had hij geen rol. Een foto laten verdwijnen in een heel donkere ruimte met kandidaten die niet weten dat die foto essentieel is .... Volgens mij stond hij al enige tijd buiten spel, genegeerd door Kim en Fresia.

Maar om het topic te blijven, de zakken-roller actie.
Ik boycot Rusland & Russische producten!