Poll

Wie is de Mol?

Daniël
39 (14.4%)
Jurre
218 (80.4%)
Ranomi
14 (5.2%)

Totaal aantal stemmen: 271

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 93007 keer)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #120 Gepost op: 8-01-2023, 18:45:34 »
Voor nu Sander, genoeg pokerface voor de telefonische molpresentatie, wit voetje verdienen in opdracht 1 met klein beetje geld, waarmee juist heel veel geld niet in de pot komt, omdat de rest antwoorden mist om ook uit de kist te komen. Bij aflevering 2 verwacht ik de mol eerder bij de andere groep, maar niemand verdenkt hem als hij als niet-zanger eruit gepikt wordt door de dirigent.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #121 Gepost op: 8-01-2023, 19:45:06 »
Zeker de eerste aflevering gaat indd vaker over het halen van een wit voetje; saboteren (iig van geld binnenhalen) vertrouw ik in het begin niet. Pas als er een bepaald gedachtenspoor over een kandidaat is ontstaan. Dus moeilijk om nu al iets te zeggen. Ik ga gevoelsmatig voor Daniël, maar Jurre en Nabil vind ik ook wel verdacht (maar ook erg leuk en ik neig te doelredeneren naar wensmollen…).
Laten we jabberen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #122 Gepost op: 8-01-2023, 20:45:33 »
Hoofdverdachte na aflevering 1 Jurre, op basis van zijn posities in de opdrachten en lichaamstaal.
Sander zat op dezelfde posities maar wordt nu al 3x als verdachte genoemd bij de test, hij zakt nog verder op mijn lijst.

Nabil blijft  op mijn radar omdat ook in zijn posities gemold kon worden. Tegen Nabil als mol spreekt dat de fouten die hij maakt wel te opzichtig in beeld worden gebracht. (net zoals bij Annick) Daarnaast vind ik het een risico om niet uit de kist te komen in de eerste opdracht.



Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #123 Gepost op: 8-01-2023, 21:48:40 »
Ik heb op Nabil gestemd vanwege een aantal reeds genoemde verdachte momenten, met name in opdracht 2, en door zijn vage testbiecht (zie item over Nabil).

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #124 Gepost op: 8-01-2023, 23:05:04 »
Hoofdverdachte na aflevering 1 Jurre, op basis van zijn posities in de opdrachten en lichaamstaal.
Sander zat op dezelfde posities maar wordt nu al 3x als verdachte genoemd bij de test, hij zakt nog verder op mijn lijst.

Nabil blijft  op mijn radar omdat ook in zijn posities gemold kon worden. Tegen Nabil als mol spreekt dat de fouten die hij maakt wel te opzichtig in beeld worden gebracht. (net zoals bij Annick) Daarnaast vind ik het een risico om niet uit de kist te komen in de eerste opdracht.

Same here, na terug kijken is Jurre op mijn radar verschenen, puur op lichaamstaal, er is iets off en als ex musicalster afvallen in het theater? En als eerste uit de box, wat knap van de mol..niemand verdenkt je dan. Niemand noemt hem
Ook als verdachte ;-)
Hmmm ik voel een tunnel..nooit zo snel gehad..
(Ik zat eerst op nabil en Sander..)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #125 Gepost op: 8-01-2023, 23:40:52 »
Moeilijk. Toch maar geprobeerd om een volgorde te maken.

Meest verdacht voor nu: Nabil, Sander, Jurre, edit: ook Anke
Zou kunnen: Ranomi, Froukje, Annick, Anke en Sarah (ja, toch nog een beetje  ;D )
Minder waarschijnlijk: Daniël, Soy, Sarah (bij nader inzien toch gek als ze de mol is)
« Laatst bewerkt op: 9-01-2023, 17:35:33 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #126 Gepost op: 9-01-2023, 09:44:39 »
helemaal niet de mol voor mij: Sander


mijn twee verdachten blijven: Daniel, Annick
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #127 Gepost op: 9-01-2023, 09:46:30 »
Nabil, Anke of Sander ::jaja::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #128 Gepost op: 9-01-2023, 10:14:18 »
Twijfel tussen een paar - Sander, Jurre, Daniel, Froukje - maar ga voor Annick vanwege de 12 seconden en vanwege het feit dat ze op de plastic voorwerpen wees die ze anders niet ontdekt hadden en die muziekinstrumenten bleken te zijn. Dat zou toch wel jammer zijn als als die voorwerpen voor niets waren gemaakt.  ;D
« Laatst bewerkt op: 9-01-2023, 11:32:42 door Run »

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #129 Gepost op: 9-01-2023, 11:05:59 »
Meest verdacht:
Sander, Anke

Verdacht:
Nabil, Ranomi

Niet echt verdacht:
Jurre, Annick, Froukje, Daniël, Soy

Niet verdacht:
Sarah.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #130 Gepost op: 9-01-2023, 11:27:00 »
Daniël.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #131 Gepost op: 9-01-2023, 12:33:19 »
Ik stap over op Jurre. Krijg bij hem Jan vibes. Nog net geen 'Kiev'-momentje maar hij wist wel precies de goede vragen te stellen in de kubus. En als je een opleiding hebt op musicalgebied moet je toch zeker een simpele tekst kunnen onthouden. Na de aflevering werd gebeld met Everon, die zei dat hij erg trots was op de mol. Dat betekent dat de mol in aflevering 1 al wat heeft laten zien, wat niet altijd zo is. Ik denk dat Everon graag een mol wil begeleiden die veel left heeft.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2023, 12:41:33 door Run »

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #132 Gepost op: 9-01-2023, 13:16:48 »
Same here, na terug kijken is Jurre op mijn radar verschenen, puur op lichaamstaal, er is iets off en als ex musicalster afvallen in het theater? En als eerste uit de box, wat knap van de mol..niemand verdenkt je dan. Niemand noemt hem
Ook als verdachte ;-)
Hmmm ik voel een tunnel..nooit zo snel gehad..
(Ik zat eerst op nabil en Sander..)
Jurre staat ook op mijn lijstje. Enerzijds vertelde hij de anderen dat er kleuren aan de buitenkant van de kisten geteld moeten worden, anderzijds kapte hij de vraag van Soy en Annick meteen af.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #133 Gepost op: 9-01-2023, 14:15:03 »
Ik stap over op Jurre. Krijg bij hem Jan vibes. Nog net geen 'Kiev'-momentje maar hij wist wel precies de goede vragen te stellen in de kubus. En als je een opleiding hebt op musicalgebied moet je toch zeker een simpele tekst kunnen onthouden. Na de aflevering werd gebeld met Everon, die zei dat hij erg trots was op de mol. Dat betekent dat de mol in aflevering 1 al wat heeft laten zien, wat niet altijd zo is. Ik denk dat Everon graag een mol wil begeleiden die veel left heeft.

Ik denk dat Everon al veel heeft teruggezien (en daarnaast weet hoe er overal gemold is). Froukje zei dat ze al beeldmateriaal had gezien.

Ben het met je eens dat Jurre Jan-vibes afgeeft, soort van. Bij de executie viel me op dat hoe Jurre naar Sarah keek (na haar rode scherm) anders was dan Soy, die naast hem zat. Het shot werd te laat ingezet om er zeker van te zijn, maar z'n blikken leken deels bedacht of reactief - kopieergedrag, i.p.v. spontaan. Dat zag ik een keer bij Jan bij een executie. Dat was toen wel goed te zien.

Toch weet ik het nog niet met Jurre ...ik vind de edit nog teveel naar hem wijzen. Meer dan bij Jan het geval was.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2023, 14:23:36 door Amethyst »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #134 Gepost op: 9-01-2023, 17:17:11 »
40 stemmen al op Nabil...... ik vind het op zich wel knap als we het nu al zouden weten. Heinz, wat waren de statistieken? Heeft .com het al vaker goed gehad na 1 aflevering? Welke mollen hadden we allemaal al te pakken rond deze tijd? ::hug:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #135 Gepost op: 9-01-2023, 17:32:54 »
40 stemmen al op Nabil......

Nou, inderdaad. Heb nu ook op hem gestemd in deze poll, maar ik twijfel of mijn stem niet naar Sander of Anke moet gaan.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #136 Gepost op: 9-01-2023, 17:39:13 »
Anke of Annick

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #137 Gepost op: 9-01-2023, 18:23:27 »
Ik blijf even bij Jurre, vooral juist door zijn reactie ook op het telefoon gesprek met Everon.

Alhoewel ik dan twijfel over de actie met de kisten, want als mol zorgt ie daar wel voor geld in de pot mijns inziens.
Bij de dames zit ik meer op Ranomi

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #138 Gepost op: 9-01-2023, 19:55:59 »
Aflevering met een half oog gekeken en kwam zonder iets te lezen uit op Nabil, omdat hij niet te veel in beeld gebracht wordt, zijn fouten niet duidelijk benoemd worden, maar wel steeds op posities is waar dingen fout gaan. Maar het is de eerste aflevering, dus het kan nog alle kanten op. Nog een extra slag om de arm omdat hij wel het type is dat altijd mijn wensmol is.

Wel verbaasd dat Nabil hier zo duidelijk bovenaan staat.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #139 Gepost op: 9-01-2023, 20:07:56 »
Sander

Froukje, Daniël

Nog niet te peilen: Jurre en Nabil (al
werd die laatste voor mijn gevoel juist verdacht in beeld gebracht met de gele hesjes en Pokerface)