Poll

Wie is de Mol?

Daniël
39 (14.4%)
Jurre
218 (80.4%)
Ranomi
14 (5.2%)

Totaal aantal stemmen: 271

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 93045 keer)

Offline johan1973

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #340 Gepost op: 27-01-2023, 09:36:05 »
Ben het met je eens dat Soy bij de natuurtalenten zit.
Maar er zijn toch wel punten die hem niet verdacht maken, zoals Annick bij twee vragen in de kist fanatiek corrigeren.
En ik vind hem op Facebook veel te actief m.b.t. WIDM. Dat lijkt me riskant voor een mol (en niet verstandig).
Wat zowel voor als tegen hem spreekt is net als Everon een connectie hebben met GTST. Twee keer achter elkaar iemand uit GTST zou ik flauw (...) vinden.

Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #341 Gepost op: 27-01-2023, 09:44:58 »
Soy's gezichtsuitdrukkingen en biechten en sommige acties zien idd vaak verdacht uit. Maar: waarom haalt hij met zingen geld binnen in de eerste aflevering?
Juist Jurre die tegen alle verwachtingen in faalt vind ik verdacht. Vaak zijn het die gekke dingen waardoor iemand er voor mij uitspringt.
Maar deze heren zijn erg aan elkaar gewaagd. Goed mogelijk dat ze allebei in de finale komen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #342 Gepost op: 27-01-2023, 12:12:06 »
Anke
Nabil
Jurre
Annick

De andere drie zijn het niet.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #343 Gepost op: 27-01-2023, 12:51:13 »
IK denk niet Anke, ze wordt teveel uitgelicht. Teken dat ze als afleiding wordt gebruikt

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #344 Gepost op: 27-01-2023, 15:33:30 »
Jurre!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #345 Gepost op: 27-01-2023, 20:14:00 »
ik ben nog niet over de shock heen dat sander weg is ;D
ik stap nu in de nabil tunnel

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #346 Gepost op: 27-01-2023, 20:16:06 »
Ik blijf nog stug op Daniël als Mol. Meestal is mijn Mol de winnaar dus ik zal ook dit jaar er wel weer naast zitten.

Maar de hints zijn overduidelijk.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #347 Gepost op: 27-01-2023, 21:30:36 »
Ik blijf nog stug op Daniël als Mol. Meestal is mijn Mol de winnaar dus ik zal ook dit jaar er wel weer naast zitten.

Maar de hints zijn overduidelijk.

Zijn indd hele mooie hints, en wat vind je van zijn gedrag? Ik zie wel veel kandidaten gedrag, of hij is de meest briljante mol ooit (ik hoop het laatste maar denk het niet)?

Ik blijf bij Jurre, ik hou soy en nabil nog even extra in de gaten ;-) op naar afl 4 ;-)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #348 Gepost op: 28-01-2023, 01:55:02 »
Ik blijf bij Jurre, ik hou soy en nabil nog even extra in de gaten ;-) op naar afl 4 ;-)

Na de exit van Sander zou ik Soy ook gewoon wegstrepen hoor.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #349 Gepost op: 28-01-2023, 09:06:03 »
Na de exit van Sander zou ik Soy ook gewoon wegstrepen hoor.

Ja ik lees dat anderen daar een conclusie aan verbinden terwijl ik het juist verdacht vindt dat we die conclusie trekken, is dat t niet precies wat ze willen? Ik vind het er iets teveel op liggen.

Overigens heb ik soy niet eerder verdacht, maar dankzij oa de vele gifjes waar hij hele kleine steekjes laat vallen, ga ik hem toch meenemen. Ik hoop dat ik vanavond weet of ik hem weer los kan laten ;-)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #350 Gepost op: 28-01-2023, 10:17:35 »
Zijn indd hele mooie hints, en wat vind je van zijn gedrag? Ik zie wel veel kandidaten gedrag, of hij is de meest briljante mol ooit (ik hoop het laatste maar denk het niet)?

Ik blijf bij Jurre, ik hou soy en nabil nog even extra in de gaten ;-) op naar afl 4 ;-)

Daniel staat bij mij ook onderaan de lijst bij de groep  "kandidaten". Toch komt deze gedachte ook bij mij op. Fanatieke kandidaten als mol hebben we al meer gehad maar een nerd nog niet. Hij zet zijn gedrag wel heel erg door. In de beelden tussen de opdrachten is hij ook erg serieus en oplettend bezig. Ik heb hem nog niet zien lachen. Zie ook het moment als aan Anke gevraagd wordt of ze "ja" heeft geantwoord op de vraag of ze de mol wilde zijn. Hij kijkt daar alsof hij bang is door zijn bondgenoot bedrogen te zijn.  ::rofl::

Hij kan inderdaad gemold hebben in de kist bij Froukje, in Woodstock en op het schip door het vinden van het kistje. De afleveringstitels zijn ook hieraan te linken. Als het  allemaal gespeeld is, is het inderdaad briljant.  ;D

Jurre blijft vooralsnog mijn hoofdverdachte, vanavond maar eens extra op Daniel letten. Jurre neemt Daniel nu ook mee in de testbiecht.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2023, 10:21:36 door Marimol »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #351 Gepost op: 28-01-2023, 10:42:46 »
Ik zit er exact zo in mbt Daniël, hij weet zo goed hoe alles werkt en stuurt daar zo perfect iedereen in. En dan denk je dat dat komt omdat hij super slim is, eigenlijk een prachtige dekmantel. Maar je zou bijna denken dat je voorkennis moet hebben om het spel zo snel en slim te kunnen spelen, dat bedenk je toch bijna niet allemaal ter plekke?

Bij Jurre daarentegen denk ik soms hele naturel en kandidaatse reacties te zien, maarja hij is weer acteur.

3 mensen op m’n lijstje dus, het wordt er niet makkelijker op ;-)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #352 Gepost op: 28-01-2023, 10:46:02 »
Anke of Nabil
Beetje nog Daniël

De rest heb ik uitgesloten.

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #353 Gepost op: 28-01-2023, 13:11:04 »
Soy daagt ons uit. 
Ja, leuk is dat.

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #354 Gepost op: 28-01-2023, 13:22:58 »
Na terugkijken van de laatste aflevering is voor mij alleen maar duidelijker: Annick is de mol.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #355 Gepost op: 28-01-2023, 13:52:53 »
Als Soy de mol blijkt vrees ik dat we op dit forum aan overkill doen bij de Nederlandse mol. Het te ingewikkeld maken. De Vlaamse versie daarentegen wordt zeker een uitdaging.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #356 Gepost op: 28-01-2023, 14:53:08 »
Anke

eventueel Jurre of Nabil

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #357 Gepost op: 28-01-2023, 15:06:50 »
Nabil
...maar soms even niet :)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #358 Gepost op: 28-01-2023, 16:07:29 »
Jurre
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #359 Gepost op: 28-01-2023, 16:09:40 »
1. Anke
2. Jurre
3. Nabil


4. Annick
5. Ranomi
6. Daniël
7. Soy