Auteur Topic: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)  (gelezen 26569 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #40 Gepost op: 5-12-2022, 18:23:15 »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #41 Gepost op: 5-12-2022, 18:26:04 »
ah, nog beter. Maargoed, allemaal prima verkrijgbaar in Nederland.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #42 Gepost op: 6-12-2022, 10:45:57 »
Tegenwoordig is alles online uit de hele wereld te bestellen, ik denk niet dat ze bij Amazon nog ptt-telefoons verkopen, maar de prop-assistant/set dresser van widm zuid afrika zal toch zeker in de eerste plaats een makkelijk voorhanden te krijgen exemplaar pakken en die voorzien van stickers. Zelfde geldt als het in NL is gefilmd, ze hebben in de decordepots genoeg oude telefoons liggen. Maar goed, het is niet uit te sluiten inderdaad als widm alles op amazon bestelt wat ze nodig hebben.

Dat is de verkeerde volgens mij. Ze bedoelen zo'n eentje (hierbij kun je ook het middelste plaatje er uithalen!) zoals deze:

OPIS 60s CABLE





Die duitstalige telefoon is niet exact hetzelfde als de Moltelefoon te zien aan het snoer vanaf de hoorn,
maar het zijn onbelangrijke details: we kunnen nog niet met zekerheid stellen dat deze scene in Zuid Afrika geschoten is, maar ik neem het aan van wel. Gewoon de kandidaten in het avontuur gooien en Everon een Mol laten kiezen.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #43 Gepost op: 6-12-2022, 11:44:50 »
Het zou de simversie van de OPIS 60s kunnen zijn. Ik zie bij de Moltelefoon geen snoertje om het toestel aan te sluiten op de telefoonlijn, maar misschien is die kabel weggemoffeld. Ik kom een simversie tegen waarbij het snoer aan de hoorn ook meer overeenkomt met dat bij de Moltelefoon.

Ik denk dat zowel voor het Nederlandse als het Zuid-Afrikaanse scenario wat te zeggen valt. Uit praktisch oogpunt lijkt Nederland mij wel wat handiger. Wanneer je als kandidaat vlak voor vertrek nog steeds niet weet of je de Mol bent, neem je toch even contact op met de crew, denk ik (‘Waar blijft mijn belletje?’)  :)  Bij het Nederlandse scenario voorkom je lichte stress en onduidelijkheid bij de tien deelnemers.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #44 Gepost op: 6-12-2022, 12:57:33 »
dat zal m zijn, goed gevonden; ik heb inmiddels dat stukje trustnobodypodcast geluisterd waar ze overtuigd zeggen dat ze zeker weten dat het een paar weken voor afl.1 in NL is opgenomen. Inderdaad, hoe komen zij aan die informatie/bevestiging, maar voor wat t waard is, dan ga ik er ook maar even van uit. Mol gekozen, pokerface op, tijdje erna naar ZA. Eigenlijk vind ik het jammer, ik zou een onvoorbereide mol nou wel eens een verademing vinden.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #45 Gepost op: 6-12-2022, 19:25:57 »
Ik zag precies net (vlak voor de voorbeschouwing van Portugal - Zwitserland) een nieuwe promo met opnieuw Everon, die deze keer een mollicitatie van Soy kijkt.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #46 Gepost op: 6-12-2022, 19:26:28 »
Ik zag net eenzelfde kortr promo van Everon met de beelden van Soy als die met Froukje ook. Dus dat ze alleen Froukje laten zien, kan een streep doorheen.

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #47 Gepost op: 6-12-2022, 20:43:52 »
Goed opletten dus en we zien ze de komende weken allemaal. En het zegt waarschijnlijk niets, op die heel kleine hint na, die we allemaal missen. 😂

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #48 Gepost op: 6-12-2022, 21:03:52 »
Zonet één met Ranomi.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #49 Gepost op: 6-12-2022, 21:05:21 »
Zonet één met Ranomi.
Ja zag hem inderdaad! Eerder vanmiddag rond de wedstrijd MAR-SPA ook die met Sander gezien.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #50 Gepost op: 7-12-2022, 09:04:40 »
Die spotjes op tv zijn gewoon fragmentjes uit de kandidaten mollicitaties en zien we nou iedere keer hetzelfde stukje film van Everon? Knip en plak en je hebt 10 spotjes. Wel efficiënt.
Kan me niet voorstellen dat Everon in zijn eentje gaat beslissen wie de mol wordt.
De twist met 'jij kan de mol zijn' zou weer net een laagje toevoegen.

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #51 Gepost op: 7-12-2022, 10:31:44 »

Die spotjes op tv zijn gewoon fragmentjes uit de kandidaten mollicitaties en zien we nou iedere keer hetzelfde stukje film van Everon?
Volgens mij niet iedere keer hetzelfde stukje.





Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #52 Gepost op: 7-12-2022, 10:52:10 »
Goed opletten dus en we zien ze de komende weken allemaal. En het zegt waarschijnlijk niets, op die heel kleine hint na, die we allemaal missen. 😂
Dat één van hen een masker draagt bijvoorbeeld. Of is dat flauw?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #53 Gepost op: 7-12-2022, 12:09:10 »
Toch interessant die teasers en iets om in de gaten te houden.

Bij Froukje hoor je 2 citaten die niet in haar gesprek zitten die op de website staan, de vooralsnog vrijgegeven molicitaties.

Bij de andere 3 die hier gepost zijn (soy, sander en ranomi) hoor je exact dezelfde dingen die ze al zeiden in hun gesprek wat al op de website staat…..

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #54 Gepost op: 7-12-2022, 12:17:27 »
Volgens mij is er een stand-in als je de mollicitaties van dichtbij ziet ::rofl::.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #55 Gepost op: 8-12-2022, 00:20:02 »
Toch interessant die teasers en iets om in de gaten te houden.

Bij Froukje hoor je 2 citaten die niet in haar gesprek zitten die op de website staan, de vooralsnog vrijgegeven molicitaties.

Bij de andere 3 die hier gepost zijn (soy, sander en ranomi) hoor je exact dezelfde dingen die ze al zeiden in hun gesprek wat al op de website staat…..
Als ik het goed zag bij Froukje ook 2x Everon, bij de andere 3 zie je naar 1x Everton.

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #56 Gepost op: 8-12-2022, 10:12:52 »
@Trustnobody: hoe komen jullie zo zeker van jullie zaak dat het weken tevoren is opgenomen?

We hebben twee bronnen. De eerste is Yvonne Coldeweijer, haha. Is natuurlijk de juice koningin maar wat ze zegt klopt vaak wel.

De tweede bron kunnen we helaas niet noemen want dat hebben we beloofd, maar het was iemand die zijdelings betrokken was bij de opname. Die dus in NL was, een paar weken voor vertrek. We vertrouwen die bron volledig.

Spannend klinkt dit hè? Ik voel me net een spion!
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #57 Gepost op: 11-12-2022, 17:53:45 »
de juicekoningin vertrouwen op haar info...?!  ::niet-ok::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #58 Gepost op: 11-12-2022, 21:31:01 »
Mooi toch als iemand info deelt?

de juicekoningin vertrouwen op haar info...?!  ::niet-ok::

Er staat nergens dat ze dat doen. Ze hebben een andere bron die ze wel helemaal kunnen vertrouwen, vinden ze.

Iemand die 7 van de 10 keer gelijk heeft kun je prima gebruiken als bevestiging van zo'n heel betrouwbare bron. Is niks mis mee.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #59 Gepost op: 12-12-2022, 09:41:08 »
Het is goed dat ze er zelf om moeten lachen dat ze haar uberhaupt aanhalen, ihkv '1 bron is geen bron', maar ik zou het achterwege laten, puur uit gêne. Laten we er maar van uitgaan dat het een ietwat frisse start van het seizoen wordt maar verder geen verandering tov de mol gaat betekenen...