Auteur Topic: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)  (gelezen 26557 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #180 Gepost op: 24-01-2023, 21:18:48 »
Hoort allemaal bij de veranderingen. Klassieke groepsknuffel is passé. :P

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #181 Gepost op: 24-01-2023, 21:26:02 »
Die grijns van Soy, is hij oprecht? Deed hij al eerder (Froukje). Blij dat hij door is? Dat het inzetten van de stiekeme jokers heeft gewerkt? Of lacht hij iedereen vierkant uit?

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #182 Gepost op: 24-01-2023, 21:43:03 »
Lijkt oprecht, soort van schuldgevoel hier. Maar het is natuurlijk een acteur, dus in hoeverre gespeeld?

Maar in het intro filmpje gaf hij aan het hard te willen spelen, geld was niet interessant. Gedrag van aflevering 3 komt niet helemaal overeen hiermee. Zit me ergens nog niet helemaal lekker.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2023, 21:50:48 door Vonne1968 »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #183 Gepost op: 24-01-2023, 21:45:39 »
"afsluiten met de puntjes van de tongen tegen elkaar?!?"  ::oink::
Hij is dan ook presentator van spuiten en likken.

Soy haalt zijn hand door zijn haar als hij zenuwachtig is. Die vinger over zijn kin is bedachtzaamheid. Niet opvallen.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2023, 21:48:09 door foxhunter »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #184 Gepost op: 24-01-2023, 21:46:38 »
Die grijns van Soy, is hij oprecht? Deed hij al eerder (Froukje). Blij dat hij door is? Dat het inzetten van de stiekeme jokers heeft gewerkt? Of lacht hij iedereen vierkant uit?

Heel onoprecht m.i. Zie je steeds bij Soy. In het gifjes-topic heeft iemand een uitgestelde reactie van hem gepost. Soy die vergat te juichen en het dan toch maar doet.

Maar 1 op 1 is Soy geloofwaardiger vind ik. De gesprekjes met Annick en Daniël.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #185 Gepost op: 25-01-2023, 11:35:11 »
Annick lijkt iets te hebben meegekregen van dat onderonsje tussen Soy en Daniel.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #186 Gepost op: 25-01-2023, 12:05:34 »
Deze kandidaten kiezen duidelijk niet voor polarisatie. Maar ze zitten wel in Wie is de mol, soms denk ik dat ze dat niet begrijpen.
Als Soy het is, eet ik mijn sok op. Dit kún je niet acteren.
Jurre: 'Niemand vroeg meer iets." Ik denk dat er een paar stiekem op Jurre zitten, maar ze houden het voor zichzelf, gaan geen discussie aan.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2023, 12:12:45 door Run »

Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #187 Gepost op: 25-01-2023, 12:24:49 »
Annick lijkt iets te hebben meegekregen van dat onderonsje tussen Soy en Daniel.

Ja dat zag ik ook. Toen er werd gevraagd: heb jij ze ingezet?
Ik denk dat ze iets door heeft en vind het ook verdacht dat we niet zien wie zijn verdenkt.
(even nog ervanuitgaande dat zij niet de mol is)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #188 Gepost op: 25-01-2023, 13:23:40 »
Wat had Daniel het moeilijk.....

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #189 Gepost op: 25-01-2023, 15:39:07 »
Extra materiaal. Soy en Nabil over Sander.


« Laatst bewerkt op: 25-01-2023, 16:12:45 door Heinz, Reden: link als filmpje geplaatst »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #190 Gepost op: 25-01-2023, 16:00:34 »
In het vorige filmpje 'Wie gaat er nou voor geld' vraagt Daniël aan Soy: Gaat ie? en Soy begint meteen over de jokers: 'heb je ze ingezet' en Daniel neemt dit over en vraagt dit aan Jurre. Met het oog op volgende week kan het wel eens heel mols zijn om de jokers in de openbaarheid te krijgen, zodat de strijd aangewakkerd wordt. Dat maakt het koffertjesspel interessant!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #191 Gepost op: 25-01-2023, 23:17:26 »
.



Wat erg opvalt hier zijn de tranen van Daniël. Gaat hij een vriend missen? Of voelt hij wroeging omdat hij mee heeft geholpen Sander er in te luizen. Mogelijk was Sander doorgegaan als hij een joker had gehad. Opmerkelijk!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #192 Gepost op: 30-01-2023, 13:12:45 »
.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #193 Gepost op: 30-01-2023, 21:00:47 »
Jurre met Soy op een kamer en dat blijkt al langer zo te zijn, Jurre mol vindt dat prima, hoeft niet alleen te slapen oftewel Soy verdenkt hem totaal niet. Of... Soy fungeert bewust, als een soort van hulpmol. Maar dan had Jurre dat wel geweten.
Nabil wil wéér met Daniel op de kamer, waarschijnlijk verdenkt hij dus Daniel.
Beginnende romance tussen Anke en Daniel?
Nabil ziet Ranomi wel zitten. Het zijn ook wél stoere mannen zo bij elkaar. Testosteron vliegt eraf.
Edit: ik vergiste me, Nabil zat al langere tijd op Ranomi net als Annick, zo blijkt uit de verdenkingen, dus logisch dat hij ook op de kamer van Ranomi wil zitten. Zijn tweede verdachte is dan Daniel.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2023, 11:34:12 door Run »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #194 Gepost op: 31-01-2023, 17:51:47 »
.

Nabil denkt dat hij Annick had kunnen redden met een hoge koffer maar dat klopt niet. Onmols dat ie de regels niet begrepen heeft?
« Laatst bewerkt op: 31-01-2023, 17:55:34 door Heinz »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #195 Gepost op: 31-01-2023, 18:04:06 »
Bij de op-een-na-slechste speelt de koffer met een hoog bedrag inderdaad geen rol meer. Opvallend dat Soy zijn armen kruiste, alsof hij zich schuldig voelt. Dit bevestigt weer dat hij het rode scherm heeft gekregen.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #196 Gepost op: 31-01-2023, 18:07:55 »
Rond 0:30, de manier waarop Ranomi de reacties van iedereen zit te bestuderen. Je ziet haar ogen heen en weer schieten. Komt op mij heel kandidaats over.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #197 Gepost op: 31-01-2023, 18:08:18 »
Ik snap Nabils verwarring trouwens wel, die was er op het forum hier ook. Maar een goed voorbereide Mol weet wel beter. Uiteraard kan het daarom juist ook slim dubbelspel zijn van de Mol die zich als kandidaat voordoet.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #198 Gepost op: 31-01-2023, 18:18:12 »
Daniel op 1:46 ja ik eh terwijl die dan pas aansluit bij de ondertiteling 'goed gespeeld van degene die een rood scherm heeft gehad'

Ik denk dat Daniel zichzelf verraden heeft hier want hij wilde zichzelf aanduiden als de persoon met het scherm  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #199 Gepost op: 31-01-2023, 18:34:09 »
Bij de manier waarop Nabil het zegt, komt het me haast over als de mol die aangeeft de afvaller een hoog bedrag te willen hebben gegeven en dat verhult door de verwarring rond de opdrachtregels.