Auteur Topic: [De Mol] Jurre Geluk  (gelezen 64627 keer)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #180 Gepost op: 4-02-2023, 22:01:33 »
En toch: bijna elke keer als het zó duidelijk is, klopt er iets niet.

(Maar ik zou wel gek wezen als ik nu van Mol zou switchen. ::rofl::)
O jee, Jurre wordt nu ook het meest verdacht door Nederland, dat is geen goed teken ;D

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #181 Gepost op: 4-02-2023, 22:04:01 »
Zo briljant dat ik zelfs begin te twijfelen, mede omdat hij ineens bovenaan staat landelijk. Dat bevalt me totaal niet.
Morgen eerst rustig terug kijken!

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #182 Gepost op: 4-02-2023, 22:04:21 »
Ik dacht gelijk hetzelfde  ::rofl::

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #183 Gepost op: 4-02-2023, 22:04:30 »
Hij molt heeel duidelijk maar wel de hele tijd verongelijkt en naar anderen wijzen. Vind m voor een nepmol dan toch wel weer veel ‘kandidaat spelen’

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #184 Gepost op: 4-02-2023, 22:08:57 »
Eerst naar Daniël roepen dat hij geen info uit de kerk moet geven en hem daarna kwalijk nemen dat hij geen info uit de kerk geeft.  ???
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #185 Gepost op: 4-02-2023, 22:10:24 »
Bij Moltalk heeft nog niet één Jurre als mol gehad, nu ook weer niet. Dus hij is het.  ;D

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #186 Gepost op: 4-02-2023, 22:11:39 »
Bij Moltalk heeft nog niet één Jurre als mol gehad, nu ook weer niet. Dus hij is het.  ;D

Ik vond t heel typisch hoe Marijn en Rop wel verdachte dingen van hem noemden maar de gasten daar gelijk over heen praatten of t wegwuifden??

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #187 Gepost op: 4-02-2023, 22:14:15 »
Mijn Nabil nooduitgang-Jurre tunnel

Ook bij Jurre zie ik net als bij mijn andere hoofdverdachte een bepaald patroon. Steeds aanwezig of betrokken op cruciale punten als geld niet in de pot komt en steeds ook in overleg met anderen/zodat hij het op de groep kan afschuiven.

1.1
- Ontsnapt snel met Sarah, komt op de locatie verdient wat geld (en vertrouwen), maar de communicatie met andere teams is doorgesneden, minder kans op veel geld

1.2
- Wordt gesnapt door het jurylid, geen geld in de pot.

2.1
- Is heel fanatiek, eerst als kip zonder kop op zoek naar de missende brancard. Ook hier geldt: wat is de strategie van de mol? Zo snel mogelijk 1.500 of meer, of zo laag mogelijk bedrag verdienen?

2.2
- Staat in het centrum van de opdracht met maken van (slechte) foto's terwijl iedereen meekijkt en hij dat dus ook op de rest van de groep kan afschuiven.

3.1
- Zie hier weinig verdachts, doet ook niet echt actief mee in de discussie over 7 knoppen

3.2
- Speelt samen met Annick het meeste niet-verdiende geld bij elkaar door de verzonnen betekenissen van Afrikaanse woorden.

3.3
- Is betrokken bij geen 2.000 verdienen in ruil voor de 3 jokers

4.1
- Gaat als derde het doolhof in, prima ook voor een mol de eerste 3. Wordt gepakt met 450 euro aan pakbonnen van Nabil.

4.2
- Spoort net als Nabil de groep aan boven te komen. Maakt de enveloppe open, dag 3.000 euro

4.3
- Heeft een lagere koffer, is niet heel erg sturend of op de voorgrond.
5.1 geeft lang niet altijd de duidelijke namen/informatie door (portoknopje indrukken?)
5.2 - is mede verantwoordelijk voor de foute morsecode van Ranomi
      - speelt heel erg de kandidaat die het allemaal niet weet, weg geld.

Ik ga toch iets meer naar deze nooduitgang neigen...

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #188 Gepost op: 4-02-2023, 22:15:47 »
Ik vond t heel typisch hoe Marijn en Rop wel verdachte dingen van hem noemden maar de gasten daar gelijk over heen praatten of t wegwuifden??
Jaah ik verdenk Thomas ervan dat hij wel op Jurre zit, toen hij zei: de mol zit buiten, klopte dat niet met zijn mol Nabil.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #189 Gepost op: 4-02-2023, 22:18:03 »
Ja met name Thomas praatte er met t enveloppendeel heel snel over heen met ‘maar wat ook verdacht was van nabil en soy…’

Offline JeaNinja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #190 Gepost op: 4-02-2023, 22:18:24 »
Jurre wordt nu wel zo verdacht in beeld gebracht dat ik eigenlijk per direct van hem afgestapt ben... Gaat hij de volgende aflevering naar huis, of zo?  ???

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #191 Gepost op: 4-02-2023, 22:22:13 »
Ja, dat denk ik. Veel te veel opzichtig bezig en in beeld.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #192 Gepost op: 4-02-2023, 22:24:15 »
Maar het wordt wel steeds kandidaats gemotiveerd met slechte toneelstukjes

Offline slenting

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #193 Gepost op: 4-02-2023, 22:28:18 »
Hints:
- Pokerface wordt regelmatig genoemd, Poker is een kaartspel waar je ‘geluk’ bij nodig hebt.
- Jurre zat in de groene kist in aflevering één, de kleur van de Mol.
- Badeendjes zaten regelmatig in het decor verstopt, net als jarenlang in het decor van DWDD. Een programma waar Jurre gewerkt heeft.
- Jurre en Annick bedachten ‘Model’  als vertaling voor een Afrikaans woord, dat is een anagram van ‘De Mol’

Zijn sterke en simpel uit te leggen hints vind ik.  8)

Offline slenting

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #194 Gepost op: 4-02-2023, 22:31:49 »
5.1 geeft lang niet altijd de duidelijke namen/informatie door (portoknopje indrukken?)
5.2 - is mede verantwoordelijk voor de foute morsecode van Ranomi
      - speelt heel erg de kandidaat die het allemaal niet weet, weg geld.

Ik ga toch iets meer naar deze nooduitgang neigen...

Wat mij opvalt is dat Jurre heel erg bang is bij het hotel om binnen te blijven, terwijl die man programma’s heeft gemaakt over onderwerpen waar je wel aardig lef, stabiliteit en moed voor moet hebben. Ook nog de hele wereld over reizen voor 3 op Reis. Vind die angst dan heel opmerkelijk.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #195 Gepost op: 4-02-2023, 22:34:21 »
Die angst voelde voor mij heel erg gespeeld. Al vraag ik me bij dat soort dingen dan wel altijd af ‘als ie daar niet echt bang voor is dan verdenken al zijn bekenden hem nu toch direct bij t kijken vd aflevering?’

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #196 Gepost op: 4-02-2023, 22:34:34 »
Wat mij opvalt is dat Jurre heel erg bang is bij het hotel om binnen te blijven, terwijl die man programma’s heeft gemaakt over onderwerpen waar je wel aardig lef, stabiliteit en moed voor moet hebben. Ook nog de hele wereld over reizen voor 3 op Reis. Vind die angst dan heel opmerkelijk.
Ja inderdaad. Hij zegt wel voor niets en niemand bang te zijn (klopt ook, je laat je niet voor je lol door een schorpioen steken), maar dit is goed smoesje om op de buitenplek te komen. Daar is tenslotte ook nog een verkeerde code vertaald.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #197 Gepost op: 4-02-2023, 22:38:02 »
Wat mij opvalt is dat Jurre heel erg bang is bij het hotel om binnen te blijven, terwijl die man programma’s heeft gemaakt over onderwerpen waar je wel aardig lef, stabiliteit en moed voor moet hebben. Ook nog de hele wereld over reizen voor 3 op Reis. Vind die angst dan heel opmerkelijk.


Ja, dat wendde hij mooi voor. Want hij wilde natuurlijk naar buiten om een van de kandidaten op te zadelen met een verkeerde eigenschap. En dat werd Naomi, want als Mol weet hij dat Naomi hem al een hele tijd op het spoor is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #198 Gepost op: 4-02-2023, 22:41:44 »
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

De verklaring van de badeend? ;)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #199 Gepost op: 4-02-2023, 22:43:41 »
A little bit of Luck in aflevering 1. A whole lot of Luck deze aflevering. Vraag me af waarom. De mol komt eindelijk uit de kast en dat valt het miljoenenpubliek op? In aflevering 5 is dat te vroeg voor widm. Maar je kunt er bijna niet omheen.