Auteur Topic: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo  (gelezen 25004 keer)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #120 Gepost op: 23-02-2023, 17:38:18 »
Ik denk dat het volgende is gebeurd: Ranomi was van plan op Soy te gaan. Ontdekte al vrij snel 2 tunnelaars op haar en besloot te spreiden. Super slim!
Dit zou inderdaad zomaar kunnen, ze is echt één van de slimste kandidaten van dit jaar. 😊

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #121 Gepost op: 26-02-2023, 08:53:01 »
Ik zit ook in de Jurre tunnel maar wil het bijna niet geloven daarom (misschien tegen beter weten in) Ranomi is ook mijn nummer 2. Ik moet het nog even terugkijken maar in het busje toen Soy zei dat niemand het zeker wist, keek Daniel gelijk naar Jurre maar Ranomi vond ik ook wat verdacht. Als kandidaat zou je verwachten dat je richting je verdachten kijkt maar Ranomi kijkt een beetje voor zich uit met een oh shit uitdrukking op haar gezicht.

Ze kan het alleen niet meer zijn hè, met zoveel mensen die er op haar zijn uitgegaan. De regie heeft wel vaker wat verdenkingen omgedraaid/niet laten zien, ik weet dat het niet altijd klopt maar dit gaat bijna om elke aflevering.

Offline Kriekendiek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #122 Gepost op: 26-02-2023, 09:36:34 »
Ik zoek ook een uitweg uit mijn Jurre tunnel. Weet niet of ik dan bij deze tunnel naar binnen stap. Al vind ik Ranomi totaal niet te lezen. Misschien dat dit haar nog het meest verdacht maakt. Inderdaad haar blik in het busje was mij ook opgevallen. Ook de vlaggen (olympische vlaggen drager) vond ik wel echt naar haar verwijzen.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #123 Gepost op: 26-02-2023, 11:28:07 »
Ik vind haar gezichtsdrukkingen vaker verdacht, soms totaal niet te lezen en dus verdacht. En dan weer kandidaats.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #124 Gepost op: 4-03-2023, 21:35:44 »
Verdenk 'r opzich niet maar vond wel opvallend toen ze allemaal dingen van Daniel omschreef, zei dat ze hem verdacht, 'misschien herken ik dingen van mezelf, ik ben BLIND geweest'

Offline Kriekendiek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #125 Gepost op: 5-03-2023, 09:13:02 »
Knikte Ranomi niet instemmend toen de mol zei, of praat ik tegen mezelf? (Moet nog terugkijken) En inderdaad opvallend dat ze zei ik ben blind geweest. Vond haar gesprek met Daniël gescript overkomen. Ook het einde daarvan; ik weet genoeg... Voelde allemaal nogal gemaakt en ongemakkelijk.

Offline Namlesh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #126 Gepost op: 5-03-2023, 14:47:56 »
Een MOL die geld binnen harkt kom je inderdaad niet vaak tegen. Maar ja Soy gaan verdenken die vervolgens de slechtste test maakt is niet echt de manier om de volgende ronde te halen (maar de mol gaat nooit naar huis toch :) :)). Ik stap niet in de Jurre tunnel en hoop op haar pokerface (heb je de clip wel eens bekeken)? Dit was wel een widm met heel veel water in de hoofdrol. En natuurlijk ik zit ook wel eens op het verkeerde spoor. :)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #127 Gepost op: 5-03-2023, 17:28:23 »
Bij een bericht over widm op Facebook, zie ik bij bijna alle reacties dat ze vol op Ranomi zitten!

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #128 Gepost op: 6-03-2023, 00:57:06 »
Bij een bericht over widm op Facebook, zie ik bij bijna alle reacties dat ze vol op Ranomi zitten!

Hoe dan? Hoe verklaren die mensen dan dat Anke naar huis is? Met mol Ranomi had dat dan zeker Daniël (vol op Jurre) of Jurre (voornamelijk op Daniël) moeten zijn.
Nee, Ranomi is echt niet de mol.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #129 Gepost op: 6-03-2023, 07:57:40 »
Hoe dan? Hoe verklaren die mensen dan dat Anke naar huis is? Met mol Ranomi had dat dan zeker Daniël (vol op Jurre) of Jurre (voornamelijk op Daniël) moeten zijn.
Nee, Ranomi is echt niet de mol.
Haha geen idee, maar viel dat eerder ook al op bij een post bij Instagram dat echt nog veel op Ranomi zitten.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #130 Gepost op: 6-03-2023, 10:21:09 »
Bij een bericht over widm op Facebook, zie ik bij bijna alle reacties dat ze vol op Ranomi zitten!

Niet iedereen speurt nu eenmaal op zo een hoog niveau als ons. En misschien maar goed.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #131 Gepost op: 6-03-2023, 10:28:54 »
Niet iedereen speurt nu eenmaal op zo een hoog niveau als ons. En misschien maar goed.
Haha ik eigenlijk ook vaak niet zo op zo’n hoog niveau. Maarja nu blijkbaar wel meer 😊 Ik vind het kijken belangrijk dan dat ik het goed heb en hoef niet perse met iedereen te speuren wie de mol is. Dus officieel ben ik ook geen molloot , maar gewoon een groot molfan vanaf 2005 van die af en toe goed zit. Laatste keer bij Rob volgens mij. En nu bij Jurre waarschijnlijk ook.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2023, 10:30:55 door Mol1991 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #132 Gepost op: 6-03-2023, 10:33:54 »
Ik zit ook bijna niet goed hoor, en ben zeker geen grote molloot die alles vijf keer terugkijkt of de grootste theorieën maakt. Maar wat dollen en meelezen op dit forum is gewoon top. Ik zat de laatste keer pas echt goed met Jan (al zag ik Merel en helaas Renée wel aankomen). Dus kan me zeker in je vinden hoor :p

Dit seizoen was de mol gewoon goed te vinden. Ook mede doordat Ranomi (om dan het on-topic te houden) en andere kandidaten die zo ver kwamen het duidelijk niet waren.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #133 Gepost op: 6-03-2023, 10:41:20 »
Oké :)
Helemaal mee eens en zeker toen op het eind de meeste kandidaten echt kandidaat leken en ja dan is de mol makkelijk uit te halen.

Hoe Ranomi in het spel was en gedaan heeft kan ze niet de mol meer zijn, maar toch snap ik wel dat door bepaalde eventuele verborgen hints best veel mensen op Ranomi nog zitten en het feit dat ze toch veel op de achtergrond is. En dan kijk je niet de mol met de finalisten en dan is zij ineens heel erg aanwezig.

En haar voorstelfilmpje beschrijft ze zichzelf ik zie eerlijk gezegd niet veel terug van dat, maar dat komt waarschijnlijk als ze heel erg focus zij meer stiller wordt en op de achtergrond is.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2023, 10:44:04 door Mol1991 »

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #134 Gepost op: 6-03-2023, 11:30:26 »
We moeten niet vergeten dat de opdrachten maar een paar uur per dag beslaan. De mol ben je 24/7 dus ook buiten de opdrachten speelt de mol een rol.

Net als met Nathan destijds en nu met Jurre en Ranomi baseren wij ons op het gedrag in de opdrachten en eventuele hints (waar ze min of meer mee gestopt lijken, prima wmb). De kandidaten hebben echter veel meer info door de rol in de groep. Annemarie viel door deze rol door de mand. Blijkbaar was Ranomi hierdoor ook verdacht en Jurre helemaal niet. Kan, Dennis en Everon speelden dit buiten de camera ook sterk. Dat vind ik eigenlijk super knap! Dat je buiten de camera zoveel vertrouwen kan winnen dat je tijdens de opdracht openlijk kan mollen en dan nauwelijks verdacht te zijn en zelfs als fanatiek beschreven wordt??

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #135 Gepost op: 6-03-2023, 11:44:10 »
We moeten niet vergeten dat de opdrachten maar een paar uur per dag beslaan. De mol ben je 24/7 dus ook buiten de opdrachten speelt de mol een rol.

Net als met Nathan destijds en nu met Jurre en Ranomi baseren wij ons op het gedrag in de opdrachten en eventuele hints (waar ze min of meer mee gestopt lijken, prima wmb). De kandidaten hebben echter veel meer info door de rol in de groep. Annemarie viel door deze rol door de mand. Blijkbaar was Ranomi hierdoor ook verdacht en Jurre helemaal niet. Kan, Dennis en Everon speelden dit buiten de camera ook sterk. Dat vind ik eigenlijk super knap! Dat je buiten de camera zoveel vertrouwen kan winnen dat je tijdens de opdracht openlijk kan mollen en dan nauwelijks verdacht te zijn en zelfs als fanatiek beschreven wordt??
Bij Jurre heb ik het hetzelfde gevoel als Dennis en Everon. En dat is door de reactie van de eerste telefoontje met oud mol Everon toen hij hoorde wat hij werd. Ik denk om die reden dat heel veel kandidaten Jurre niet als mol zagen, wat Annick zei dit kunnen we niet serieus nemen. En dat hij deze actie ook buiten beeld door speelde dat hij het echt niet is en spannend vind.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #136 Gepost op: 6-03-2023, 17:28:14 »
Ranomi vulde de vraag 'hoeveel tegenstanders de mol schoot' in met 3, dat was zij zelf. Het zal toch niet  ;D

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #137 Gepost op: 6-03-2023, 17:32:26 »
Ze heeft ook de toekomstvraag bij de laseropdracht in aflevering 8 over hoeveel kooitjes de mol heeft geopend op zichzelf ingevuld. ( 2). ;D

Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #138 Gepost op: 6-03-2023, 18:32:29 »
Is het ooit gebeurd dat de mol niet wordt geraden?
Bij mijn weten niet.
Uiteraard moet het eens de eerste keer zijn, maar het lijkt me vrijwel uitgesloten.
Ik vind Ramoni te oprecht in haar mimiek om de mol te zijn.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #139 Gepost op: 6-03-2023, 18:35:39 »
Ze heeft ook de toekomstvraag bij de laseropdracht in aflevering 8 over hoeveel kooitjes de mol heeft geopend op zichzelf ingevuld. ( 2). ;D
Volgens mij zag ik een filmpje dat ze in een andere aflevering in beeld ook al op zichzelf gestemd had. Maar toekomstvragen is wel heel bijzonder, maar blijkbaar wist ze echt niet meer wat ze ingevuld had haha. Of misschien is dit wel de ultieme hint naar de mol :P
« Laatst bewerkt op: 6-03-2023, 18:37:18 door Mol1991 »