Auteur Topic: [Kandidaat] Sander de Kramer  (gelezen 9002 keer)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #40 Gepost op: 21-01-2023, 21:51:39 »
NEE!!! Die zag ik niet aankomen!  ::oink::

Ik wilde niet teveel een tunnel in nog, maar stiekem zat ik er wel echt (diep) in…

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #41 Gepost op: 21-01-2023, 21:56:20 »
Haha, vanuit wensmol naar hoofdverdachte naar geen punten meer in de app... Oeps... ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #42 Gepost op: 21-01-2023, 22:14:30 »
Sympathieke kandidaat, was wat stiller in de groep had ik het idee maar genoot er wel duidelijk van. Had hem graag nog wat langer in het spel gezien.
When life knocks you down, fight back!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #43 Gepost op: 21-01-2023, 22:19:42 »
Aaaah, nee! Wat jammer! Toffe kandidaat!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #44 Gepost op: 21-01-2023, 22:58:13 »
Ik denk dat hij een discussie verwacht had, wat gaan we doen? Dat gebeurde ook wel maar de keuze om Daniel, Soy en Jurre te laten gaan werd te snel genomen. Hij had meer op zijn strepen moeten gaan staan, en zelf moeten gaan, dan was ie zeker geweest dat er geld in de pot was gegaan. Ik begrijp niet waarom iedereen zo op die jokers aast, het is maar één vraag die van fout naar goed gaat, en 2000 in de pot is toch niet niks.

Misschien had hij er genoeg van, was ie moe en heeft express op 1 persoon alles ingezet. Dan weet je bijna zeker dat je naar huis kunt. Op wie zal hij gegokt hebben?
« Laatst bewerkt op: 21-01-2023, 23:04:13 door Run »

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #45 Gepost op: 21-01-2023, 23:01:59 »
Erg jammer :( Was hard op weg één van mijn favoriete kandidaten of misschien zelfs mijn favoriete Mol ooit te worden.
...óf niet!

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #46 Gepost op: 21-01-2023, 23:03:03 »
Heel jammer dat hij eruit is, had wat punten op hem ingezet en stiekeme hoop dat hij de mol was ;-)
Maar ergens was hij ook te lief en fanatiek om de mol te zijn.
Jammer!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #47 Gepost op: 21-01-2023, 23:04:00 »
Jammer ouwe dibbes!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #48 Gepost op: 21-01-2023, 23:04:08 »
Verdikkie, ik had nog langer van Sander willen genieten. Al was het maar omdat hij Soy zo leuk uitspreekt als “Zooi”.  ::rofl::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #49 Gepost op: 22-01-2023, 01:30:24 »
Verdikkie, ik had nog langer van Sander willen genieten. Al was het maar omdat hij Soy zo leuk uitspreekt als “Zooi”.  ::rofl::

Chief Ouwe Dibbes was ook mijn favoriete kandidaat. Jammer dat hij niet wat meer schermtijd heeft gekregen. Verwachtte ook niet dat hij een rood scherm zou krijgen; had eerder Ranomi verwacht omdat zij aanzienlijk meer schermtijd leek te krijgen dan in de eerste twee afleveringen. Uiteindelijk is Sander denk ik ook gewoon een te eerlijk persoon om de Mol te zijn. Hij leek er ook niet heel erg met zijn vertrek te zitten; de man heeft natuurlijk ook wel heftiger dingen meegemaakt.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2023, 01:40:15 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Leek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #50 Gepost op: 22-01-2023, 03:26:15 »
dan was ie zeker geweest dat er geld in de pot was gegaan. Ik begrijp niet waarom iedereen zo op die jokers aast, het is maar één vraag die van fout naar goed gaat, en 2000 in de pot is toch niet niks.
Tja een joker kan nog zorgen dat je een ronde verder komt en in ieder geval geen achterstand hebt op mensen met een joker. Een geldbedrag in de pot is alleen gunstig voor de eindwinnaar.

Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #51 Gepost op: 22-01-2023, 07:38:21 »
 :\'( 1 van mijn 2 tunnels ingestort. Al tijdens de uitzending dacht ik: Onee, toen op dat schip.
Met die omhelzingen toen Fraukje eruit vloog was hij de groep kennelijk een beetje zat geloof ik (in plaats van dat hij z’n mol zijn wilde verbergen)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #52 Gepost op: 22-01-2023, 08:34:39 »
Tja een joker kan nog zorgen dat je een ronde verder komt en in ieder geval geen achterstand hebt op mensen met een joker. Een geldbedrag in de pot is alleen gunstig voor de eindwinnaar.
Je weet dat de mol het pakken van jokers ipv geld zal stimuleren, wat dat betreft niet slim van -slimme - Daniel.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #53 Gepost op: 22-01-2023, 09:51:56 »
 
knip
Misschien had hij er genoeg van, was ie moe en heeft express op 1 persoon alles ingezet. Dan weet je bijna zeker dat je naar huis kunt. Op wie zal hij gegokt hebben?

Hier zit ik ook aan te denken. Bij de extra beelden over het afvallen van Froukje was hij erg afwezig en zijn gezichtsuitdrukking sprak boekdelen.
Hij deed nu nogal laconiek over zijn rode scherm. Dat past ook wel bij hem maar misschien was het spel toch niet zo zijn ding. Ben benieuwd naar Splinters "niet de mol".

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #54 Gepost op: 22-01-2023, 13:32:48 »
Hij kan het allemaal als heel stressvol hebben ervaren. Mogelijk dacht hij: alles of niets, zit ik goed, dan weet ik het ook zeker en kan ik wat relaxter doorspelen.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #55 Gepost op: 22-01-2023, 13:34:49 »
Niet De Mol is nu beschikbaar: https://www.npostart.nl/niet-de-mol/08-02-2024/AT_300010808 (Zie verder dat topic om het te bespreken)
« Laatst bewerkt op: 22-01-2023, 13:36:41 door Heinz »

Offline Denils

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #56 Gepost op: 22-01-2023, 15:38:47 »
Hier zit ik ook aan te denken. Bij de extra beelden over het afvallen van Froukje was hij erg afwezig en zijn gezichtsuitdrukking sprak boekdelen.

Hetzelfde gezien en dezelfde gedachten. Vermoeden dat ie gokte op 1 persoon, in beide uitkomsten (in of uit spel) hoefde hij zich dan niet meer druk te maken. Hij was er klaar mee.

Op wie zat hij? Ik denk Soy...

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #57 Gepost op: 22-01-2023, 17:42:04 »
Ik zei eerder over Sander dat hij mijn favoriete kandidaat was. Ik moet dat toch even corrigeren: hij was mijn favoriete persoon(lijkheid). Als kandidaat vond ik hem - ook op basis van zijn teksten in Niet de Mol juist helemaal niet leuk in die zin dat hij in alles uitstraalde dat WIDM voor hem veel meer een schoolreisje of een leuke vakantie was dan een hard spel. Dat mag je vinden, even goede vrienden en vind Sander een topvent verder, maar ik zie liever zo min mogelijk van dergelijke kandidaten.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #58 Gepost op: 22-01-2023, 19:47:55 »
Al mn punten kwijt  ::rofl::
Nja dan maar verder zoeken  ::zwaai::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #59 Gepost op: 22-01-2023, 20:32:54 »
Misschien had hij er genoeg van, was ie moe en heeft express op 1 persoon alles ingezet. Dan weet je bijna zeker dat je naar huis kunt. Op wie zal hij gegokt hebben?
Ik denk op de eerstvolgende afvaller, Soy.