Auteur Topic: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule  (gelezen 8534 keer)

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #40 Gepost op: 13-02-2023, 14:31:52 »
Er wordt toch niet gezegd dat het vragen uit de test zijn? Dat is meer onze invulling geweest volgens mij.
Ik had begrepen van wel. Maar niet dus, zo blijkt. Lekker dan. Dat maakt nogal uit voor de interpretatie van de vragen.

Dan kan de testvraag van vorige week ook wel in de prullenbak: wat heeft Soy gewonnen in de roze kerk?
Op dat moment: een joker
Binnen het grotere geheel: niets
« Laatst bewerkt op: 13-02-2023, 14:34:10 door Dusss »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #41 Gepost op: 13-02-2023, 14:49:17 »
Er wordt toch niet gezegd dat het vragen uit de test zijn? Dat is meer onze invulling geweest volgens mij.

Nee, dat is expliciet zo gezegd, dat het een vraag uit de echte test was. Ik heb de afbeelding daarvan even niet bij de hand, maar het komt van de Avrotros.

Inmiddels mag duidelijk zijn dat het inderdaad een foutje betrof.

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #42 Gepost op: 13-02-2023, 14:55:15 »
Nee, dat is expliciet zo gezegd, dat het een vraag uit de echte test was. Ik heb de afbeelding daarvan even niet bij de hand, maar het komt van de Avrotros.

Inmiddels mag duidelijk zijn dat het inderdaad een foutje betrof.
Een fout qua antwoorden maar de vraag zelf dus ook fout. Want geen testvraag.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #43 Gepost op: 13-02-2023, 15:00:09 »
Nou, ik vrees dat het wel meer is dan een foutje en ze hiermee de afvaller van aanstaande zaterdag hebben weggegeven...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #44 Gepost op: 13-02-2023, 15:31:04 »
Een fout qua antwoorden maar de vraag zelf dus ook fout. Want geen testvraag.

Of de verkeerde vraag bij de verkeerde aflevering. Dan is er nog een uitweg voor Soy en zijn er in de volgende aflevering wederom een of meerdere vrijstellingen te verdienen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #45 Gepost op: 13-02-2023, 17:46:52 »
Precies dat is nog best een mogelijkheid.  Dat hier net zoals bij de podcast een verkeerde vraag is doorgegeven. Een vraag die net zoals bij de podcast bij een andere aflevering hoort.

Bijv. In aflevering 8 als er nog 4 kandidaten over zijn en een kandidaat een finale vrijstelling heeft  gewonnen of het is een vraag uit de finaletest.

Offline EdAnt

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #46 Gepost op: 12-03-2023, 12:30:27 »
In de app heb ik de naam 'Edward -de mol-' gebruikt. Blijk ik de winnaar te zijn van de wieisdemol.com poule! ::oink::   ::tandpastasmiley::

Volgens Rik deden er in totaal een miljoen mensen mee. Ik zag dat hiervan 217 app-spelers ook de maximale score van 209.200 punten hebben behaald.

« Laatst bewerkt op: 12-03-2023, 12:32:31 door EdAnt »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #47 Gepost op: 12-03-2023, 12:35:23 »
Gefeliciteerd!  ::bravo::

Ben zelf niet ontevreden met plek 5 in een poule vol ervaren molspeurders ::jaja::

Zelfs nog 2e geworden in de poule van Jan Willem en Jeroen met 500 deelnemers, dat vind ik stiekem nog wel leuker dan de kleinere poultjes die ik heb gewonnen  :P

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #48 Gepost op: 12-03-2023, 12:38:02 »
Gefeliciteerd met de overwinning! Ik was de nummer twee in de poule. Nog nooit zoveel punten gehad. Ik had de testvraag over het foto's nemen fout. Bij Jurre had ik meteen een Jan Versteegh gevoel en heb daarom steeds alles op hem ingezet.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #49 Gepost op: 12-03-2023, 15:15:52 »
Die foto’s nemen vond ik nog wat discutabel. Jurre heeft toch ook foto’s gemaakt zou je kunnen stellen.. maar ach!

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #50 Gepost op: 12-03-2023, 15:30:28 »
Het goede antwoord was ook dat de mol foto's had gemaakt. Maar ik dacht dat daarmee werd bedoeld of de mol in het groepje zat dat de muurschilderingen moest fotograferen. Gewoon niet zo goed nagedacht door mij.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #51 Gepost op: 15-03-2023, 12:00:47 »
Ik ben derde geworden ::feest::

Maar van de nummer 1 winnen was natuurlijk niet mogelijk ::respect::. Lekker bezig!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline the_nijn

  • Forumlid
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #52 Gepost op: 16-03-2023, 16:48:49 »
Ik ben 9 februari naar buitenland vertrokken. Geen tijd gehad om afleveringen daar te kijken. Wel meegedaan in een poule. Punten blind ingezet op Jurre, en verder niet echt opgelet wie wanneer afviel. Op de finaledag ben ik weer thuisgekomen echter, niet naar tv gekeken, ik wilde eerst de andere afleveringen zien  ik wist wel wie de finalisten waren. Echter tot mijn grote verbazing krijg ik na de finale een melding op mijn telefoon: "iemand in je poule feliciteert je met de overwinning!" (Ik weet de tekst niet meer letterlijk) maar ik was echt boos, en heb het direct verwijderd. Dat hielp natuurlijk niet, maar zo moest ik er achter komen dat Jurre de mol is....

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #53 Gepost op: 16-03-2023, 17:02:46 »
Ja die heb ik een paar keer gehoord van mensen, niet zo handig :-X.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De app] Doe mee in de wieisdemol.com poule
« Reactie #54 Gepost op: 16-03-2023, 18:23:07 »
Ja dat was slecht, ik keek wel live, maar dacht meteen toen ik ook van die berichten kreeg, je zal maar uitgesteld willen kijken ....  ::ohno::