Auteur Topic: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Propvol  (gelezen 15243 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Propvol
« Reactie #160 Gepost op: 23-01-2023, 00:00:25 »
Maar Jurre en Nabil verlulden (qpq) zich bij het praatje met Rik bij opdracht 2.1 dus die heb ik volledig afgeschreven.
Vertel

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Propvol
« Reactie #161 Gepost op: 23-01-2023, 07:32:41 »
Bij die 1300 min 1500 hoor je eerst Jurre met -200 en daarna hoor je Nabil dit bevestigen. Ze snapten de opzet van de uitslag niet, namelijk dat Sarah kon terugkomen en er alleen 1500 van af zou gaan als er ook 1500 verdiend was. Jurre met een hand voor de mond van schaamte. Nabil heeft het niet zo in de gaten.
Sindsdien een streep door Jurre en Nabil. Overigens heb ik dat al minstens twee keer eerder aangegeven.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2023, 07:43:22 door foxhunter »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Propvol
« Reactie #162 Gepost op: 23-01-2023, 10:38:45 »
Het is net hoe je dat wil horen/zien, ik hoor het als -200 als in ‘te weinig binnen gehaald’.
Als hij had gezegd ‘oh dat kost ons 200’ of ‘shit 200 uit de pot’ dan vond ik het overtuigend. Nu niet. Zeker die hand voor de mond vind ik juist alsof Jurre iets wil verbergen ;-)
Maar we gaan het zien!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Propvol
« Reactie #163 Gepost op: 1-02-2023, 16:05:24 »
Ik zie Nabil hier eigenlijk vooral goede dingen doen.

Anke is wel heel hard aan het mollen hier.

Jurre kan ook nog, dan heeft hij wel heel veel plezier gehad hier.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Propvol
« Reactie #164 Gepost op: 2-02-2023, 12:50:01 »
Ik poste dit ook al in het Daniël topic.

Bij opdracht 2.2. wordt Daniël als onmols bestempeld. Toch zijn er een aantal zaken die achteraf best verdacht en mols zijn, en deze opdracht bepalen.

1) Het insturen van de juiste foto met de duif na een foute lijkt kandidaats, maar hiermee verhindert hij automatisch dat ze een foto van de laatste muurtekening kunnen doorsturen. Er mogen er immers maar 6 worden doorgestuurd.

2) Tegelijk weet de mol dat twee of zelfs drie foto’s aan de andere kant/verder weg liggen. Hierin kan hij sturen door bij het begin te blijven. Kan goed zijn dat Daan dit doet (zou ik moeten herbekijken of dit in beeld is gebracht). Dit levert al 3 of 4 foute foto’s op in totaal.

3) Het openlijk oneens zijn met Soy profileert hem als fanatieke kandidaat, maar zorgt gelijk ook voor discussie en dus vertraging. Veel tijd was er al niet (45 - 20 minuten) en dat maakt het vinden van de verste tekeningen al bij voorbaat bijna onmogelijk.

4) Froukje verdacht Daan in aflevering 1 wegens het uitzetten van de telefoon, en door hier één goed antwoord te geven en tegen het nepmollen van Soy in te gaan, zorgt hij ervoor dat Froukje van hem afstapt. Ze valt dan ook af bij de eliminatie van deze aflevering. Soy maakt het hem hier trouwens erg gemakkelijk door snel en zonder veel overleg foutieve foto’s door te sturen.

5) Dankzij 1 juiste foto kan de twist met de rebus toch gedaan worden. En werd deze al onmogelijk te verdubbelen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Propvol
« Reactie #165 Gepost op: 2-02-2023, 13:08:23 »
Ik vind het al heel veel uitleg om Daniel zijn onmolse gedrag te verklaren, terwijl bij Anke en Jurre het molschap er deze opdracht afspat. Maar goede poging wel, ik volg een deel van je argumenten.

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Propvol
« Reactie #166 Gepost op: 2-02-2023, 20:08:33 »
Hier ben ik weer met Nabil en zijn kleuren en uitspraken.
Gele postbus moet op de foto, de blauwe vlag is een belangrijk detail en om 3 uur moet kistje 3 met levergroene galstenen open. En dan ook een foto met een gele postbus met blauw hendeltje en groen mol-logo op de achtergrond. Hoe duidelijk kan het zijn ::rofl::

Edit.
Als ik de opmerkingen hier teruglees, probeert Nabil niet voor niets bij de foto met de duif zijn best te doen. Eén foto moet minimaal terugkomen, de foto met de duif is vlakbij en met een blauwe doek en hulp bij het goed leggen van de vogel is de kans groot dat deze wordt gemaakt. Komt hij door zijn inzet meteen kandidaats over, vertrouwen heeft hij nodig. Binnen moest hij wel proberen om kistje 3 te openen in verband met de kleurenhint. Ik ben benieuwd of er nog iets interessants stond op het kleine kaartje met een darmstelsel, dat mij deed denken aan een klein molletje met een hoed.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2023, 23:49:15 door Crapuleke »

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Opdracht 2: Propvol
« Reactie #167 Gepost op: 7-02-2023, 16:49:26 »
Net de opdracht nog weer bekeken.

In your face mollen doet Soy het beste.
"Hoeft geen aap te zijn maar een ander dier kan ook want wellicht hebben ze het dier niet kunnen vinden."

Hij verkloot alle foto's.

Bij de andere kandidaten zien we een pop die we later in de foto terug zien met een aap.

De pop heeft een rood hoedje op met daarover een kroon.
Op de foto zien we de kroon niet meer.

Ik vind Soy iemand die ik eigenlijk niet als Mol wil zien.
Maar toch staat hij nog wel bij m'n top 2.
Hij speelt het goed, controlerend, relaxed en sneaky.