Auteur Topic: WIDM 2024  (gelezen 80081 keer)

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #40 Gepost op: 15-03-2023, 16:37:02 »
Nieuw-Zeeland zie ik ook nog heel graag een keer, maar denk ook dat die nog even bewaard wordt. Misschien 2025 of (als het programma dan nog bestaat) in 2030. Voor 2024 zie ik momenteel de grootste kansen voor de westkant van Canada (oostkant is al geweest, en opnieuw eenzelfde land bezoeken wordt niet geschuwd is gebleken). Noord-Amerika is namelijk sinds 2017 niet meer voorgekomen. En anders een ander land in Midden-Amerika of Zuid-Amerika (sinds 2019 niet meer voorgekomen). Ik hoop nog steeds heel erg op Peru, maar ik denk dat ze die nog even links laten liggen met de onrust daar. Ook ik zie Ecuador dan wel zitten met de finale op de Galapagoseilanden of anders Chili met de finale op Paaseiland.

Zelf hoop ik ook ooit nog op het onbekende Midden-Azië (Turkmenistan, Oezbekistan, Kyrgyzstan, Tajikistan, Kazachstan). Ruben en Olcay zijn met Almaty daar nog het dichtstbij geweest haha.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #41 Gepost op: 16-03-2023, 15:51:25 »
Noorwegen, Finland of Zweden.  En dan het liefst Noorwegen, die fjorden lijken me een prachtig decor voor WIDM.

Offline bmol

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #42 Gepost op: 17-03-2023, 00:09:05 »
Mijn lijstje!

Rob Goossens
Torre Florim
Tom Waes
Michel Mulder
Edson de la graca

Socha Duyker
Anniko van Santen
Cindy Hoetmer
Amyae Aharouay
Bertrie Wieringa
« Laatst bewerkt op: 22-03-2023, 22:21:33 door bmol »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2024
« Reactie #43 Gepost op: 17-03-2023, 10:41:14 »
Als ze binnen Europa zouden willen blijven zou een combinatie Malta/Sicilië perfect zijn! Of Malta/Cyprus!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2024
« Reactie #44 Gepost op: 17-03-2023, 10:54:23 »
Als je Rik zo hoorde willen ze juist niet in Europa blijven. Ze vonden het juist zo fijn om weer uit te kunnen pakken na de "coronareeksen" in Europa. (Ik vond de Europese reeksen zeker niet minder.)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2024
« Reactie #45 Gepost op: 17-03-2023, 12:18:50 »
Ik zie het programma ook liever buiten Europa, maar als ze ooit weer binnen Europa zouden gaan... Daarbij ligt Malta voor de kust van Tunesië en is Cyprus als je het officieel zou zien geen Europa...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #46 Gepost op: 17-03-2023, 13:59:20 »
Ik zag de nodige WIDM deelnemers bij de Slimse zitten: Manuel, Anniek, Paula. Dus wie weet of we kandidaten van de Slimse 2023 zien in WIDM 2024.

Abel van Gijlswijk (zanger punkband Hang Youth)
Annefleur Schipper (vaste rubriek Khalid & Sophie, podcast Lesbische Liga)
Boban Benjamin Braspenning (cabaretier)
Camiel Meiresonne (zanger Son Mieux)
Cindy Hoetmer (schrijver)
Erik van Looy (presentator De slimste Mens België)
Guido Spek (acteur, oud-GTST en zanger)
Hanneke van der Werf (D66-kamerlid)
Haroon Ali (journalist/schrijver)
Janke Dekker (musicalacteur, Stichting Mores)
Marjon de Hond (weervrouw RTL)
Marlou van Rhijn (Paralympisch kampioen, the Blade Babe)
Martin Rombouts (dichter)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Maya van As (cabaretduo Vlamousse)
Meester Jesper (onderwijzer met TikTok kanaal)
Milou Deelen (feministisch journalist)
Queeny Rajkowski (VVD-kamerlid)
Quinty Misiedjan (YouTuber)
Sarah Neutkens (componist, schrijver, model, beeldend kunstenaar)
Thijs van de Meeberg (cabaretier)
Thomas Brok (YouTube/influencer)
Tim de Wit (ex-correspondent Groot-Brittannië)

Mij lijken Guido Spek, Marlou van Rhijn, Martin Rombouts, Matyas Bittenbender, Quinty Misiedjan wel wat als deelnemers. En qua land: ik blijf bij Nieuw Zeeland. Al zit je met mei-juni opnames richting hartje winter te gaan. En zou je eigenlijk november - december willen gaan (begin zomer) maar dat is te kort dag met monteren voor januari. Nu weet ik niet meer wat de opnametijd was voor Australië 1999 en 2005 dus het hoeft geen belemmering te zijn. Van mij part mogen ze ook we starten in januari opschuiven naar starten in maart als je een keer een ander land weet te vinden op het zuidelijk halfrond.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mit

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #47 Gepost op: 20-03-2023, 22:41:48 »
Het zou mij niet verbazen als, in navolging van Ranomi, de net met topsport gestopte Irene Wust of Sven Kramer dit seizoen mee doet.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #48 Gepost op: 22-03-2023, 16:24:16 »
Zou zelf ik het ook niet erg vinden als het programma weer op Vrijdag te zien is, dus lekker op 16 (11 Afleveringen) of 23 Februari (10 Afleveringen) beginnen en 26 April klaar. Beginnen op Vrijdag 01 Maart dan kan de laatste op Vrijdag 3 of 10 Mei 2024.

Toch liever op Zaterdag: Dan zouden ze op 10 Februari (11 afleveringen) of 17 Februari (10 afleveringen) 2024 kunnen beginnen. De laatste kan dan 20 April. Op 27 April is Koningsdag, 04 Mei is dodenherdenking, 11 of 18 Mei is Songfestival. Of beginnen op 24 Februari en laatste Live finalen een dag eerder op Vrijdag 26 April.

Kroatie, Nieuw Zeeland zijn landen waarbij ik graag 11 afleveringen zou zien. Lijken me ook zeker twee leuke landen om de onthulling daar te doen. In de 11e afleverig zien we ze dan samen na de rest van video kijken en na praten, terwijl hun dus de uitslag al weten. Je zou zelfs nog spel kunnen spelen met iedereen in de 9e of 10e aflevering, gezien afvallers daar nog zijn.

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: WIDM 2024
« Reactie #49 Gepost op: 23-03-2023, 12:49:40 »
Qua landen verwacht ik dat ze dit jaar weer richting Latijns-Amerika trekken. Verder zou ik een editie in Marokko/Algerije ook gaaf vinden, maar gezien ze dit jaar al het Afrikaanse continent hebben aangedaan, zal dat komend seizoen niet zo snel doen. Europa lijkt me na Toscane, Tsjechië en Albanië oke minder voor de hand liggend.

Een specifieke regio van een land is ook prima. Vorig jaar in De Mol op de Canarische Eilanden werd aangetoond dat het speelveld helemaal niet zo groot hoeft te zijn. Zolang de opdrachten maar goed zijn, is de omgeving slechts een kleine factor.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2024
« Reactie #50 Gepost op: 23-03-2023, 15:29:48 »
Dat laatste heeft Duitsland ook al bewezen. Dat land is weliswaar groter dan de Canarische Eilanden, maar dichtbij huis was in seizoen 9 ook al geen probleem.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM 2024
« Reactie #51 Gepost op: 25-03-2023, 15:01:48 »
Qua landen verwacht ik dat ze dit jaar weer richting Latijns-Amerika trekken. Verder zou ik een editie in Marokko/Algerije ook gaaf vinden, maar gezien ze dit jaar al het Afrikaanse continent hebben aangedaan, zal dat komend seizoen niet zo snel doen. Europa lijkt me na Toscane, Tsjechië en Albanië oke minder voor de hand liggend.

Een specifieke regio van een land is ook prima. Vorig jaar in De Mol op de Canarische Eilanden werd aangetoond dat het speelveld helemaal niet zo groot hoeft te zijn. Zolang de opdrachten maar goed zijn, is de omgeving slechts een kleine factor.

En dit jaar Wie is de Mol, net zo goed als 10 jaar geleden in Zuid-Afrika, Dus tja ze kunnen nog een keertje terug naar grote landen die ze al eens aangedaan hebben en dan een nieuwe regio Denk hierbij aan:
- VS (Midwest of Oost)
- Canada (West, omg. Calgary/Vancouver)
- Australië (Westkust, omg. Perth)
- Japan (Eiland Hokkaido, omg. Sapporo)
- China(Geen aanrader, maar het kan.)
- Een van de landen uit seizoen 18... (Behalve Oekraïne en Rusland dan... :( )
- Indonesië
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: WIDM 2024
« Reactie #52 Gepost op: 24-04-2023, 23:04:26 »
Herman van der Zandt was de afgelopen periode afwezig bij Met Het Mes op Tafel. Een volger van hem wijst op het feit dat hij ook niets heeft gepost op Strava. Even in de gaten houden?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM 2024
« Reactie #53 Gepost op: 25-04-2023, 00:10:01 »
Herman van der Zandt was de afgelopen periode afwezig bij Met Het Mes op Tafel. Een volger van hem wijst op het feit dat hij ook niets heeft gepost op Strava. Even in de gaten houden?
Hij was twee weken weg vanwege ziekte, dus dat verklaart wel dat hij niets op Strava heeft geplaatst. Ik denk dat het niets is, want de opnameperiode van WIDM is meestal later en ook is Herman maar 2 weken afwezig geweest volgens mij.
...óf niet!

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #54 Gepost op: 2-05-2023, 22:09:19 »
Kan er al iets gezegd worden over data? Ik spotte een radio-DJ op Schiphol en werd ineens getriggerd.
Kennis is macht.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2024
« Reactie #55 Gepost op: 2-05-2023, 22:45:21 »
Kan er al iets gezegd worden over data? Ik spotte een radio-DJ op Schiphol en werd ineens getriggerd.
Rik deed vandaag (en eerder) nog Eenvandaag dus ze zijn nog (lang) niet weg. Nu ben ik wel benieuwd: wie had je gespot?  ::vergroot::

Sowieso de opnamedatum geen peil op te trekken na coronatijd. Daarvoor altijd mei/juni, maar vorig jaar zaten ze juni/juli in Zuid-Afrika. En Albanië was augustus/september en Tsjechië septmber/oktober zelfs.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2023, 22:48:12 door MollenvangR »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2024
« Reactie #56 Gepost op: 3-05-2023, 09:34:20 »
Hmm, nog niet weg... Gisteren was in ieder geval Anniko van Santen niet bij Opsporing Verzocht... Misschien toch iemand om in de gaten te houden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #57 Gepost op: 5-05-2023, 18:30:21 »
Rik deed vandaag (en eerder) nog Eenvandaag dus ze zijn nog (lang) niet weg. Nu ben ik wel benieuwd: wie had je gespot?  ::vergroot::

Sowieso de opnamedatum geen peil op te trekken na coronatijd. Daarvoor altijd mei/juni, maar vorig jaar zaten ze juni/juli in Zuid-Afrika. En Albanië was augustus/september en Tsjechië septmber/oktober zelfs.

Timur Perlin van 3FM
Kennis is macht.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2024
« Reactie #58 Gepost op: 5-05-2023, 20:56:40 »
Timur Perlin van 3FM

Die is vandaag voor 3fm Bevrijdingsfestivals aan het bezoeken, dus vals alarm denk ik.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: WIDM 2024
« Reactie #59 Gepost op: 5-05-2023, 21:10:05 »
Wel een leuke kandidaat.