Auteur Topic: Hunted  (gelezen 459080 keer)

Online yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1940 Gepost op: Gisteren om 21:52:21 »
Ik kan me dat idd herinneren.
Dat ze dat vorig jaar ook al deden.
Als voorbereiding zou je daar op zijn minst ook naar hebben moeten kijken.
En weer iets nieuws verzinnen
Ze zijn niet het enige team dat dat nog gebruikt.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1941 Gepost op: Gisteren om 22:06:32 »
'Dat moet je niet zeggen.'  ::rofl::

Tip aan liftgevers en andere helpers; nooit melden aan familie en vrienden dat je geholpen of wat gezien hebt, je wordt zo onbedoeld verraden.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #1942 Gepost op: Gisteren om 22:35:02 »
Ja die whatsappcheck gaat ze wel nekken. Zeker i.c.m. dat ze vervolgens niet de conclusie trekken dat ze weg/door moeten of iets anders moeten doen om de hunters voor te krijgen.

Maar voor t eerst gepakte duo maken ze geen grote fouten. Dat is jarenlang anders geweest.

Ik vond de dames die zo rond gingen rennen op hun eigen bedrijf eigenlijk roekelozer.
You'll never walk alone

Offline Enermol

• Forumlid
« Reactie #1943 Gepost op: Gisteren om 22:46:17 »
Ik kan me dat idd herinneren.
Dat ze dat vorig jaar ook al deden.
Als voorbereiding zou je daar op zijn minst ook naar hebben moeten kijken.
En weer iets nieuws verzinnen
Ze zijn niet het enige team dat dat nog gebruikt.

Dit wordt inderdaad al vaker gebruikt om ze op te sporen. Ook wel eens teams gezien die dat opzoeken alleen bij random voorbijgangers deden.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #1944 Gepost op: Gisteren om 22:53:02 »
Social media zijn natuurlijk wijd verbreid en daardoor erg gemakkelijk. Maar té gemakkelijk dus.
Voortvluchtigen zullen iets anders moeten verzinnen. Bijvoorbeeld berichten door helpers laten plaatsen op een forum.
En nee, natuurlijk niet dit forum. Maar van mij part een forum over kantklossen of zo.

@Selmar: volgens mij hebben jullie niet de capaciteit om alle fora in Nederland in de gaten te houden en kan AI dat (nog?) niet voor jullie doen.
Zeg ik dat goed?

Offline :Selmar:

• Forumlid
  • You can run, but you can't hide
« Reactie #1945 Gepost op: Gisteren om 22:55:32 »
Social media zijn natuurlijk wijd verbreid en daardoor erg gemakkelijk. Maar té gemakkelijk dus.
Voortvluchtigen zullen iets anders moeten verzinnen. Bijvoorbeeld berichten door helpers laten plaatsen op een forum.
En nee, natuurlijk niet dit forum. Maar van mij part een forum over kantklossen of zo.

@Selmar: volgens mij hebben jullie niet de capaciteit om alle fora in Nederland in de gaten te houden en kan AI dat (nog?) niet voor jullie doen.
Zeg ik dat goed?
Klopt, en ook AI gaat je daar echt niet mee helpen. Het enige dat je zou kunnen zien is dat je over de datatap (bij helpers) altijd www.heelkleinforum.tk ziet langskomen. Dan is 1+1 wel 2

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #1946 Gepost op: Vandaag om 00:29:51 »
Ik heb wel eens een keer nagedacht wat mij de beste manier leek om geheime boodschappen door te sturen.

Ik kwam op het volgende uit:
Ik zou een vergelijkbare boodschap als in dit bericht ergens plaatsen op een vooraf afgesproken openbare plek:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En dit bericht bevat dus al die geheime info, Dus succes aan iedereen die wil zoeken.
Het enige essentiële is dat de helper gedeeltelijk gebruik maakt van een openbare pc, zodat de hunters er niet zomaar achter komt wat de exacte methode is. De versleuteling kan dan gerust gekopiëerd worden en via een ander apparaat verzonden worden.

Om een kleine tip te geven: er kan ontzettend veel info worden uitgewisseld, zonder dat ook maar één nieuw woord op het internet te zetten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #1947 Gepost op: Vandaag om 15:52:42 »
Ik vind het erg grappig dat ze de helpers vragen om hun telefoon uit te zetten als ze een lift krijgen. Aangezien er weinig mensen zijn die onderweg hun telefoon uitzetten valt zo'n telefoon juist erg op. Zo hoeven de hunters alleen maar te kijken welke telefoon aanstraalde op een bepaalde paal en plotseling uit ging.