Gestegen op mijn lijstje. Wat ik verdacht vind aan Fons is dat hij in de biecht steeds benadrukt dat hij mensen uittest. In de pubquiz geeft hij toe voor nog een vraag, om te kijken wie dat perse niet willen (wat hem drie namen gaf). Bij het kaartlezen, wat helemaal mis gaat, test hij zogenaamd Tooske uit. En bij het bergbeklimmen wil hij wel eens zien hoe Jip het ervan af brengt met de witte helm.
Verder natuurlijk verdacht in de openingsopdracht, geen topito gevonden. En zeker ook bij de Molympische Spelen en Stad en land aflopen. Hoewel zijn gestuntel met de kaartjes bij de Molympische Spelen voor mijn gevoel behoorlijk breed werd uitgemeten.
Tegen Fons:
Hij speelt in Uitzitten (2.1) geen enkele sportvraag door aan Jip, terwijl die bij haar mingeld konden opleveren. Ook niet de vraag hoe hoog het Olympisch Stadion ligt, wat een lastige is. Hij brengt wel zelf geld in de pot met waarschijnlijk twee of drie goede antwoorden.
Dat hij bij Afschilderen als enige een schilderij dat geld opbracht reken ik hem wat minder aan, hoewel hij daar dus ook 500 euro in de pot speelde. Maar goed, de afleveringstitel was 'Een handje helpen', en er kon ook gemold worden door aan de touwtjes te trekken.