Auteur Topic: [Kandidaat] Rian Gerritsen  (gelezen 16580 keer)

Offline Eva.

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #100 Gepost op: 19-02-2024, 13:09:26 »
Heb ik nooit geroepen hoor. Voor mij moet de mol keihard mollen. Dat betekent initiatieven nemen, in goede molposities komen, af en toe eens vol in de schijnwerpers zelfs, als je toch niet verdacht wordt, ja.

Er zijn genoeg kandidaten met prachtige potentiele molacties, en veel ook, heel veel. Heb ze alleen nergens gezien bij Rian, dus als zij de mol is zit ze in het verkeerde spel. Ze is op basis van uitsluiting, strepen van de anderen de meest logische molkandidaat. Alleen qua molgedrag helaas niet, en dat roept (bijna) elke molloot.

En (bijna) elke molloot ergert zich aan de montage dit seizoen. We weten niet of Rian de mol is (alhoewel ik wel op haar zit) en ook niet in hoeverre de montage ervoor verantwoordelijk is dat haar eventuele molacties niet goed zichtbaar zijn. We hoorden de muziek niet die ze hoorde tijdens het tekenen, we hoorden vorige week niet alle zinnen die doorgegeven moesten worden. We horen en zien wel meer dingen niet dit seizoen.

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 19-02-2024, 13:35:18 »
In opdr. 3 als allereerste naar Rik gaan en niet het dossier willen inzien, is wel een risico (er vanuit gaand dat er niet twee takes zijn genomen). Als niemand dat doet, komt er 3.000 euro in de pot.

Maar zwaarder wegend: Rian haalde vorige week bij de laatste vraag een danseres eruit met rode strik die er niet in hoorde. Ze had op dat moment ook kunnen kiezen voor de man met een Mexicaanse broche. Die regel was al vanaf Kees fout doorgegeven, en ging helemaal rond. Dan waren er twee fout geweest. Onmolse keuze van Rian.
Lijkt me niet fijn voor de Mol om in de laatste ronde met minder dansers op de vloer in je eentje aan de bak te moeten, dus misschien durfde ze niet. Maar waarom zet de regie haar dan in deze ronde.

Ook is ze regelmatig verdacht in beeld gebracht, bv. tijdens de Molympische Spelen, Er mee worstelen, en bij Niets is iets met die vier stippen die er drie bleken te zijn. Rian stijgt in afl. 7 wel wat op mijn lijstje, maar ik zie in haar niet opeens de Mol.

Offline Groundhog860

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 19-02-2024, 13:43:14 »
Als Rian op basis van haar weinige molacties een slechte mol zou zijn, misschien is ze het dan ook wel gewoon niet.
En is ze gewoon een kandidaat die af en toe wat last heeft van de warmte. Wat niet wil zeggen dat ik haar uitsluit, ik kan nog steeds niemand uitsluiten.

Vraagje aan Molest (Als het mag, want off topic)
Zou je me uit kunnen leggen wat er nou precies in dat filmpje onder jouw naam gebeurt. Ik breek er al een paar jaar mijn hoofd over. Volgens mij komt het uit een Vlaamse mol van een paar jaar geleden. En wat ik zie kan niet. Is het Dynamo ? Is het Victor Mids ?
De mensen er om heen lijken ook te schrikken. Please explain ! Ik ben je eeuwig dankbaar.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 19-02-2024, 13:49:17 »
Haha maar dat is wel een kindertruc uit de doos van Victor Mids dan ::rofl:: Hij heeft zijn benen ingegraven in het zand, zodoende kan het. Het was inderdaad de Belgische kandidaat die hier mocht terugkomen voor de 2e keer, omdat hij een 1e aflevering afvaller was geweest eerder. Haalde altijd geintjes uit ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 19-02-2024, 13:58:21 »
Ik breek er al een paar jaar mijn hoofd over.
Oh jee, sorry! ::rofl:: Lo heeft het hopelijk voor eens en voor altijd opgeklaard nu! Het was geen opdracht, gewoon een geestig intermezzo bij de Vlaamse Mol. Met terugkerende kandidaat Jens.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #105 Gepost op: 19-02-2024, 14:48:21 »
Als Rian op basis van haar weinige molacties een slechte mol zou zijn, misschien is ze het dan ook wel gewoon niet.
En is ze gewoon een kandidaat die af en toe wat last heeft van de warmte. Wat niet wil zeggen dat ik haar uitsluit, ik kan nog steeds niemand uitsluiten.

Dat is dus al eens gebeurd met een op Rian-lijkende kandidaat. Daarom denk ik dat ze dit niet nog eens gaan doen. Zonder nu al een oordeel te vellen over Rian haar mogelijke prestaties. Ze is ook gewoon heel weinig in beeld, waardoor ik het echt niet geloof.

Offline Groundhog860

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 19-02-2024, 14:56:25 »
Dank beiden. Ik ga het deze zomer uitproberen!

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 19-02-2024, 18:20:04 »
Rian heb ik nu definitief doorgestreept omdat zij als eerste ging in Uitkomst Bieden en slechts €550 bood.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #108 Gepost op: 19-02-2024, 18:24:39 »
Ze kan me als actrice natuurlijk in de maling nemen, maar tot nu toe krijg ik alleen maar een gevoel bij haar van een hele sociale en pientere vrouw.

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 20-02-2024, 08:49:54 »
Rian heb ik nu definitief doorgestreept omdat zij als eerste ging in Uitkomst Bieden en slechts €550 bood.

Omdat ze wist dat mensen hoger zouden gaan en ze hiermee goede sier kon maken naar de rest. Haar molgedrag was haar mond houden nadat ze geweest was

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 20-02-2024, 09:48:45 »
Omdat ze wist dat mensen hoger zouden gaan en ze hiermee goede sier kon maken naar de rest. Haar molgedrag was haar mond houden nadat ze geweest was
Ben ik volkomen mee eens, net zoals bij uitzitten de opdracht van de mol was om niet stil te zitten.

Offline Mollem

• Forumlid
  • love and understanding
« Reactie #111 Gepost op: 21-02-2024, 21:47:59 »
"Ga lekker zitten"-opdracht, wel gaan rondlopen, mollen, maar dan wel onder kussens naar topito's of jokers zoeken, typisch molgedrag; kandidaat-fanatiek zijn als het zinloos is.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #112 Gepost op: 22-02-2024, 15:46:50 »
Voor de integriteit van het programma gaat er geen Renée 2.0 zijn. Geloof me iedereen. Rian is gewoon een passieve kandidaat die goed observeert. Eerder de vrouwelijke Sian 2.0. Siania 8) ??? ::ok:: ::vergroot:: >:D

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 22-02-2024, 15:58:39 »
Voor de integriteit van het programma gaat er geen Renée 2.0 zijn. Geloof me iedereen. Rian is gewoon een passieve kandidaat die goed observeert. Eerder de vrouwelijke Sian 2.0. Siania 8) ??? ::ok:: ::vergroot:: >:D
Voel je je voeten nat worden en je tunnel een beetje wankelen? :p
En probeer je zoveel mogelijk bewijs te vinden dat Rian het niet is.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 22-02-2024, 16:02:35 »

Je weet van tevoren niet hoe de persoon die je kiest als mol zich gaat gedragen in het spel. Het gedrag van de kandidaten en hoe die zich verhouden tot de mol is ook onvoorspelbaar. En dan heb je nog allerlei onvoorziene omstandigheden, zoals fysieke ongemakken. De mol is gewoon een mens, niet een AI gegenereerd typetje dat precies doet wat je wil of zegt.

Offline Mollem

• Forumlid
  • love and understanding
« Reactie #115 Gepost op: 22-02-2024, 17:24:22 »
René was een supermol. Rian zal dat ook zijn.

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 22-02-2024, 23:03:55 »
Er zullen vast genoeg molacties getoond worden. Ze zullen ook wel groots/lang laten zien dat ze vermomd tussen de kandidaten stond in opdr 1 afl 1. Misschien heeft ze elke kandidaat wel aangeraakt bijv

Offline Pak

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 23-02-2024, 01:07:52 »
Overzicht van opdrachten waar Rian niet tot nauwelijks actie heeft ondernomen:

1.1 Dia Del Topo (vrijstelling gepakt, set-up voor 1000,- uit de pot)
3.1 Mariachi band
3.2 Enveloppen openen en steden raden
4.1 Op de markt
4.3 Spelletjes op de boot (Jeroen en Tooske besluiten alles)
5.1 Kleurtjes noteren in een koets
5.2 Pinata's meppen
5.3 Mingeld in bakjes niet gepakt
6.2 Dansers van de dansvloer halen
7.3 Bieden op informatie en vrijstelling

Spreek me gerust tegen als hier wel verdachte acties te vinden zijn.

10 opdrachten in 7 afleveringen waar niets in beeld komt. Dat vind ik echt te veel voor een mol.

Regelmatig opstaan in een vakantieresort, matige selfies nemen, kinderliedjes niet raden en zeggen dat een steen 3 stipjes heeft in plaats van 4 maakt dat niet goed.

Haar beste molactie zou dan zijn dat ze goed geschminkt is geweest.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 23-02-2024, 01:09:21 »
Ben nog steeds overtuigd dat het Rian is. En dat we bevestiging in beeld kregen. Bij de fiets/lunch opdracht wanneer ze mensen gaan sorteren op naam, zien we Anna en Rian naar een tafel benen en horen we Rian bij Charlie zeggen 'dit is Carlos'. Hij staat ook precies verkeerd.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 23-02-2024, 08:28:44 »
En de bod van €550,- blijft voor mij ook nog steeds vreemd en lijdt mij terug in gedachten bij Renée toen zij de mol was.