Kees spreidde (in het begin) ook over Anna, zei hij gisteren. 'Anders had ik er niet zo lang ingezeten' o.i.d.
Jeroen dan misschien ook. Heel de bups deels op Anna, denk ik. Heeft ze veel verdenkingen weggespeeld
Dat moet dan wel ja. Dan heeft de montage het zeker niet eerlijk gedaan dit jaar. Zoals ze het hebben getoond zit er een zekere focus in wat Justin deed. We gaan terug van 5 naar 3 vrouwen en daarvan heeft hij alleen Anna en Tooske genoemd als echt verdacht, niet Rian. Tussen de regels door lees je dus dat hij op Anna en Tooske focust. Dan moet je toch die andere 7 kandidaten verslaan die ruimer spreiden. Ze kunnen Anna wel meenemen, maar als ze nu over 4 a 5 mensen spreiden dan? De spoeling wordt dan dun bij hun, terwijl Justin de focus erop heeft.
Maar goed, het 'eerlijke verhaal' was achteraf, dat Justin die toekomstvragen de schuld gaf. Zal ie nu wel weer doen in zijn antwoord op mijn Vragenvuur-vraag. Vind ik dus slap, zeker gezien de focus. Maar wat is gebeurd is gebeurd, hij kan inderdaad de test ook helemaal fout ingevuld hebben zoals net al genoemd.... ook Sor vulde veel vragen op Anna fout in ondanks zijn voorkennis van 10 vragen. En tja, dan is dit topic toch echt failliet, want als je zo beredeneert dan kan 'alles' sowieso weer.
Over het in kronkels redeneren, ik geef toe dat dit zo was met het '1 persoon' verhaal. Ik wilde dat verklaren omdat het verklaard moest worden maar achteraf gezien zat er net zo weinig vreemds achter als Rik die "Toekoms" zei zonder T. Kortom, Sor bedoelde natuurlijk weldegelijk Fons als zijn concurrent. Dat ik toch bij Fons-mol bleef was omdat er ook zoveel kronkels bij Anna zaten.
En omdat ze mij gewoon perfect heeft ingepakt.... precies zoals jij ook zegt Amethyst: ze heeft ook de kandidaten ingepakt na aflevering 3 toen iedereen blijkbaar op haar zat.... daar was op het eind bar weinig van over