Auteur Topic: [WIDM] In de Media  (gelezen 4683 keer)

Offline Pjotr1992

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #40 Gepost op: 7-01-2026, 21:40:23 »
Ik vond het ook heerlijk!

Kan dit ook niet met mensen van seizoen 2,3 en 4? ::bravo::

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 7-01-2026, 21:47:00 »
Echt fantastisch om te zien, jammer dat de kandidatengroep niet compleet was. Vooral Petra heb ik wel gemist, had graag dat liefdesverhaal gehoord (ze is dus getrouwd met een van de cameramannen!). Nooit geweten dat het zo'n rampseizoen was, geweldige anekdote ook van die liftopdracht, dat ze de deelnemers kwijt waren.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #42 Gepost op: 7-01-2026, 22:24:27 »
Ach, je verliest weleens wat, onderweg.

Maar ze hebben ze teruggevonden.

Ik heb altijd gedacht dat Anton J. wat afstand had genomen van het programma, en enig cynisme was hem niet vreemd. Misschien lag het aan de opzet van het programma, maar in de Reunie was daar niets van te merken.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 7-01-2026, 23:07:30 »
Ik vond het ook heerlijk!

Kan dit ook niet met mensen van seizoen 2,3 en 4? ::bravo::

Van mij mag het. Toch mooi om deze herinneringen op te halen zoveel jaar later. Grappig hoe de kandidaten dus weinig merkten aan de chaos van de crew zijde met de liftopdracht. En hoe het levend pacman spel te midden een boeren weiland gespeeld werd met alle mogelijke giftige slangen, spinnen en wat niet meer  :-X

JP die heel kort en bondig Deborah moest inlichten. Het was dus echt opstarten geblazen en niet zo gek dat ze in veel opdrachten gekeken hebben naar de Belgische evenknie.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 7-01-2026, 23:40:59 »
Vond het ook heel leuk, zeker toen we in de tweede helft van het programma ook wat achtergrond van de oud-deelnemers kregen.  ::jaja:: Ik kan me nog maar weinig van de serie herrineren, maar die bungee-jump opdracht met Wilmie en Robin zal ik echt nooit vergeten.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #45 Gepost op: 8-01-2026, 00:45:37 »
Superleuk om terug te kijken! En inderdaad ook interessant te zien wat er van de kandidaten geworden is!

Nog even uit de oude doos een fotootje van Warner, die toen spontaan naar onze eerst MolFanDag was gekomen
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 8-01-2026, 03:55:51 »
Leuk en onderhoudend, goed gepresenteerd.
‘Die afstanden!’ Ja, Australië is groot! En toen bleek een medewerker geen rijbewijs te hebben. Wat een tijden met zulke voorbereidingen, zullen de makers van nu ook wel om moeten lachen.
Ook mooi dat verhaal dat de cameraploeg na dag 3 al te moe was om te werken, en iemand met een cameraatje de opdracht kreeg alles te filmen, wat goed uitpakte omdat de deelnemers zich anders gedroegen dan bij een cameraploeg. Ik vraag me af of het aantal medewerkers erg gegroeid is in de loop der jaren.
Hoe toen de mol geinstrueerd werd, met even langslopen en zeggen: ‘jij bent een dromer’ als er een dromer, een zoeker, een sporter etc gezocht werd door de presentator, zal nu ook wel heel anders gaan.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2026, 04:18:45 door Run »

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 8-01-2026, 09:05:12 »
Heerlijk om dit te zien, Herman deed het ook erg leuk! ::ok::

Ik weet niet of NPO Start overal werkt, maar bij deze ook een downloadlink: https://www.swisstransfer.com/d/3217f6e6-2bd5-4045-b9e3-f7a4d54f9bea
« Laatst bewerkt op: 8-01-2026, 09:53:12 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Memmymol

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 8-01-2026, 15:58:43 »
Bedankt voor de link! ::zwaai::

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
« Reactie #49 Gepost op: 8-01-2026, 17:31:05 »
Leuk om te zien! Ik had seizoen 1 nog niet gezien maar die heb ik nog even snel gekeken om op tijd klaar te zijn voor de reünie  ;D
I will follow my inner gold

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 8-01-2026, 18:19:25 »
Seizoen 1 en 2 zijn op DVD verschenen. Seizoen 3 en 4 helaas niet. Die zou ik graag nog eens terugzien.

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 8-01-2026, 19:02:59 »
Seizoen 1 en 2 zijn op DVD verschenen. Seizoen 3 en 4 helaas niet. Die zou ik graag nog eens terugzien.

Seizoen 1: https://archive.org/details/widm-s1

Seizoen 2:
https://archive.org/details/widm-s2

Seizoen 3:
https://archive.org/details/widm-s3

Seizoen 4:
https://archive.org/details/widm-s4

Hier kun je ze allemaal vinden.

Offline wieowie

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 8-01-2026, 20:21:12 »
superleuk om te zien
een terugblik op seizoen 5 lijkt me ook interessant, mooie kans op de cirkel rond te maken met de geruchten over Roeland en terug te blikken op hoe het programma ruim 20 jaar geleden wankelde en overeind bleef!

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #53 Gepost op: 9-01-2026, 19:22:18 »
Echt fantastisch om dit te zien.

Anton! jp!  Angela! De kandidaten!
De andere crew. Mooie verhalen

En leuk dat we Anton ook nog zagen thuis met z’n vrouw en zijn liefde voor Australie.
Is me nooit duidelijk geweest waarom ze in S5 terug zijn gegaan naar Australie maar nu is me dat duidelijk. Zijn liefde voor Australie gaat diep + ik denk omdat er zoveel misging dat eerste seizoen dat ze terugwilde toen het met BN’ers gedaan werd omdat ze dachten dat ze ervan geleerd hadden en met bn’ers zou het  makkelijker zijn.

Denk dat ze alsnog toen van de koude kermis zijn thuisgekomen als ik achteraf de verhalen mag geloven over dat seizoen (5)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #54 Gepost op: 10-01-2026, 23:12:01 »
Mooi om al die spanningsvelden te horen, de uitdagingen, stress, slapeloze nachten, trauma’s, bijna-dood-ervaringen aan de productiekant, en de vrije, vakantie-vibe sfeer aan de kandidatenkant waarbij zelfs wat ergernissen bovenkwamen over ‘aleen voor het programma nodig te zijn, zelfs toestemming moeten vragen om naar de wc te mogen' ::tandpastasmiley:: . Mooi om te horen waarom de interviews zo prominent aanwezig waren, voor balans tussen actie en contemplatie. En om te horen wat de grote voordelen voor productie zijn geweest om het met BN’ers te maken ‘ze snappen wat er van ze gevraagd wordt als er een camera aan gaat’. En snappen BN’ers ook maar al te goed wat 'een goede biecht doen’ voor hun komende theaterseizoen zal betekenen; iets wat ik dus een minder puntje vind van de dynamiek van wie is de mol, extra hulde voor die eerste seizoenen!

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #55 Gepost op: Gisteren om 07:10:36 »
Leuk om te zien! Ik had seizoen 1 nog niet gezien maar die heb ik nog even snel gekeken om op tijd klaar te zijn voor de reünie  ;D
nog even snel ::) ::) ::)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Actief Lid
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #56 Gepost op: Gisteren om 12:01:07 »
Mooi om al die spanningsvelden te horen, de uitdagingen, stress, slapeloze nachten, trauma’s, bijna-dood-ervaringen aan de productiekant, en de vrije, vakantie-vibe sfeer aan de kandidatenkant waarbij zelfs wat ergernissen bovenkwamen over ‘aleen voor het programma nodig te zijn, zelfs toestemming moeten vragen om naar de wc te mogen' ::tandpastasmiley:: . Mooi om te horen waarom de interviews zo prominent aanwezig waren, voor balans tussen actie en contemplatie. En om te horen wat de grote voordelen voor productie zijn geweest om het met BN’ers te maken ‘ze snappen wat er van ze gevraagd wordt als er een camera aan gaat’. En snappen BN’ers ook maar al te goed wat 'een goede biecht doen’ voor hun komende theaterseizoen zal betekenen; iets wat ik dus een minder puntje vind van de dynamiek van wie is de mol, extra hulde voor die eerste seizoenen!
Inderdaad, vond het vooral ook mooi hoe open en eerlijk alle verhalen waren.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human