Auteur Topic: [Kandidaat] Kim Pieters  (gelezen 8983 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Kim Pieters
« Gepost op: 3-07-2025, 17:30:30 »

Bespreek hier alles over Kim Pieters!
« Laatst bewerkt op: 2-11-2025, 02:23:18 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim Pieters
« Reactie #1 Gepost op: 1-11-2025, 22:19:22 »
Ik neig naar Kim en wel om de reden dat ze zei: 'het was niet de opdracht om in de kist te kijken'. Terwijl dat juist wel moest gebeuren. En ik had het idee dat ze zichzelf erg aan het beheersen was, meer dan de anderen.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #2 Gepost op: 1-11-2025, 22:23:24 »
5 oud-mollen bij elkaar een opdracht laten slagen is gewoon onmogelijk  ;D

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #3 Gepost op: 1-11-2025, 22:26:40 »
Als mol had ze de tactiek om opzichtig te mollen, zodat kandidaten haar zouden afstrepen (niet gelukt).
Dus wat zou haar tactiek dit keer zijn?
Als kandidaat opzichtig mollen of als mol een stuk subtieler aan de gang gaan?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline the_wizard

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 4-11-2025, 10:41:35 »
Kennis is macht, zegt Rik. En ook nog "Nietwaar Kim?"
K-I-M, Kim is Mol. Is een wel erg makkelijke hint, ze zal het vast niet zijn, of toch wel?  ???

Offline MitchK

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #5 Gepost op: 4-11-2025, 10:48:26 »
Kennis is macht, zegt Rik. En ook nog "Nietwaar Kim?"
K-I-M, Kim is Mol. Is een wel erg makkelijke hint, ze zal het vast niet zijn, of toch wel?  ???

Ik denk dat dit gewoon een oude referentie is naar haar seizoen. Die hint werd toen al gebruikt, dus denk niet dat ze die hergebruiken (of ze nu wel/niet de mol is).
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!

Offline Juulx1

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 9-11-2025, 20:36:21 »
Ik zat al onbewust te scannen wat voor hangertje er aan haar ketting hing... Maar zo makkelijk zullen ze het ons wel niet maken  :P

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 10-11-2025, 12:49:55 »
Echt heel raar dat ze opeens beweert dat vat 43 niet naar buiten moet maar dat het doorgegeven moet worden naar het andere team, vervolgens vraagt ze Ellie opdracht 2 te herhalen, ipv opdracht 1 wat logischer zou zijn want daar ging net die discussie over. Opdracht 2 was heel duidelijk, zwaarste vat met de klok mee.
Als Nathan bezig is met het karamelvat, gaat Kim checken of ze vleugje karamel ruikt, en zegt dat dat klopt. Wat dus niet klopt.
« Laatst bewerkt op: 10-11-2025, 12:51:45 door Run »

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 10-11-2025, 14:46:08 »
Misschien klopt die kurk best maar heeft iemand m al eerder in een ander vat gestopt?

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 10-11-2025, 20:29:55 »
Misschien klopt die kurk best maar heeft iemand m al eerder in een ander vat gestopt?
Ja, Kim bijvoorbeeld…

Offline JaccoS

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 12-11-2025, 19:20:46 »
Ik ben stiekem heel erg aan het genieten van haar fanatisme en hoop dat ze ver komt ::bravo::

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #11 Gepost op: 18-11-2025, 16:45:04 »
 ::hypocriet::Rik en Kim.
Afl. 1) Kennis is Macht. Toch, Kim?
Afl. 2) De repetitie is door Rik nagekeken met krulletjes. (wie heeft er krulletjes? (Sahil en Kim).
Afl. 3) Sahil tegen Kim: 330 euro. Lekker toch?  Rik na 3.2 lasergame: 1020 Euro. Lekker toch? (wijst ook op Sahil).

Sinds de vorige jubileummol doe ik altijd een check nadat ik gevoelsmatig de neiging heb om iemand af te schrijven.

Kim is de 4e vrouwelijke mol van WIDM met bekenden. Eliminatie consequent de vierde valt af?

Alles nog eens herbekeken met het idee Kim is mol, maar nee, bij de lasergame houdt het op. Iedereen tippen om mingeld in je zakken te stoppen.
« Laatst bewerkt op: 18-11-2025, 22:49:13 door foxhunter »

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #12 Gepost op: 19-11-2025, 13:35:17 »
….om vervolgens heel veel plus-geld uit de tassen te halen… Op basis van alleen de lasergame kun je Kim niet volledig afschrijven.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #13 Gepost op: 19-11-2025, 13:50:32 »
Jawel, want ze had het ook tegen Nathan en Jurre en nog iemand? gezegd: stop het mingeld in je zakken, anders raapt de mol het op. Heb al plaatjes gezien op dit forum? dat er geld toch op de grond lag en later verdween.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #14 Gepost op: 22-11-2025, 17:22:11 »
Van de binnengehaalde zakken was de opbrengst ‘slechts’ ong. 1500 van de 3000. In plaats van mingeld laten zitten, kon de mol natuurljk ook (plus)geldpakketjes uit de tassen halen en wegstoppen, iets dat Kim gedaan zou kunnen hebben met ondertussen opzichtige oproep om 'mingeld in je zakken te stoppen’ (Nathan opperde dat ook, en dat vind ik ook verdacht)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #15 Gepost op: 23-11-2025, 16:42:18 »
Kim speelt verrassend leuk vind ik, terwijl ik haar (als mol) in 2010 niet super vond.
Daarom bekruipt me het gevoel dat ze het nu niet is.
You'll never walk alone

Offline annebeestje

• Winnaar WIDM pool jubileum ´25
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 23-11-2025, 20:07:06 »
Precies dit gevoel heb ik ook. Ze lijkt me eerder op koers om een waardige winnnaar te worden.

Offline wieowie

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 23-11-2025, 20:26:15 »
Kim speelt verrassend leuk vind ik, terwijl ik haar (als mol) in 2010 niet super vond.
Daarom bekruipt me het gevoel dat ze het nu niet is.

Ik vond haar tactiek destijds als mol wel aardig en in ieder geval vernieuwend, namelijk zeer vroeg in het spel vrij overduidelijk saboteren zodat de kandidaten zouden denken dat ze de mol nooit kon zijn. Ze had een beetje pech (of had de groep verkeerd ingeschat) dat een aantal spelers wat simpel dacht en haar daarom al zeer vroeg vol in het vizier hadden. Dat het een slimme dame is was in deze uitzending goed te zien bij de veiling.

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #18 Gepost op: 24-11-2025, 21:32:47 »
Ja ik vind haar dus heel leuk, en eigenlijk vond ik haar al na 2010 leuker dan de meeste mensen haar vonden, ook al kon ik dat verder niet uitleggen.

Ik vind haar nu ook heel kandidaats en verdenk haar helemaal niet. Ik hoop dat ze ver komt; zou leuk zijn als ze wint.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 24-11-2025, 21:38:18 »
Ja ik vind haar dus heel leuk, en eigenlijk vond ik haar al na 2010 leuker dan de meeste mensen haar vonden, ook al kon ik dat verder niet uitleggen.

Ik vind haar nu ook heel kandidaats en verdenk haar helemaal niet. Ik hoop dat ze ver komt; zou leuk zijn als ze wint.

Ik heb haar zo ontzettend vaak bij moltalk gezien (samen met enkele andere oud-kandidaten/mollen die hun deelname volledig hebben uitgemolken door daar aan de lopende band te verschijnen), dat ik een beetje genoeg van haar heb. Ik mis moltalk ook totáál niet overigens, maar dat terzijde. Ik neem haar persoonlijk niets kwalijk, maar het lukt me niet om daar doorheen te kijken.