Auteur Topic: [Kandidaat] Kim Pieters  (gelezen 5630 keer)

Offline Eva.

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim Pieters
« Reactie #20 Gepost op: 24-11-2025, 21:38:18 »
Ja ik vind haar dus heel leuk, en eigenlijk vond ik haar al na 2010 leuker dan de meeste mensen haar vonden, ook al kon ik dat verder niet uitleggen.

Ik vind haar nu ook heel kandidaats en verdenk haar helemaal niet. Ik hoop dat ze ver komt; zou leuk zijn als ze wint.

Ik heb haar zo ontzettend vaak bij moltalk gezien (samen met enkele andere oud-kandidaten/mollen die hun deelname volledig hebben uitgemolken door daar aan de lopende band te verschijnen), dat ik een beetje genoeg van haar heb. Ik mis moltalk ook totáál niet overigens, maar dat terzijde. Ik neem haar persoonlijk niets kwalijk, maar het lukt me niet om daar doorheen te kijken.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #21 Gepost op: 30-11-2025, 23:04:23 »
Ik kan haar ook nog steeds niet loslaten. Na aflevering 2 werd ze mijn nieuwe Mol, sindsdien is er veel twijfel toegeslagen. Toch blijf ik erbij dat zij het was die rood stemde en dus de pot heeft leeggetrokken. Los van het gevoel bij veel kijkers dat ze deze keer kandidaat is, wat ik ergens wel deel, heb ik nog steeds geen concreet bewijs gezien waarom ze het niet kan zijn. De exit van Sahil komt nu dan nog het dichtst in de buurt, hij leek in ieder geval tot en met de vorige aflevering wel echt deels op haar te zitten en gaf aan nu ook nog te hebben gespreid.

En ik vind het nog steeds flauw om 10 yen als nephint in een opdracht te planten :-X Als het nou een grappige easteregg of duidelijke verwijzing naar haar seizoen was zoals die er voor alle kandidaten in zitten, maar dit lijkt van een andere aard.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 30-11-2025, 23:04:45 »
We benoemen in de nieuwste opdrachten al de nodige dingen die naar Kim wijzen. Ook net seizoen 2010 stukjes terug gekeken en daar zie ik hetzelfde gedrag (alleen merk je dat ze nu echt wat ouder is en tactischer). Ik ga nu volledig op Kim!

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 30-11-2025, 23:17:02 »
Ik ook! 🫡

Offline Rinusoide

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #24 Gepost op: 1-12-2025, 00:27:20 »
Ik ga deze week ook nog wel even wat terugkijken met de focus op Kim. Ze blijft inderdaad een beetje de dark horse van dit seizoen.
Voor mij is de exit van Sahil ook het grootste struikelblok, zeker omdat ik denk dat hij in aflevering 4 ook al het rode scherm had. Maar buiten dat heb ik ook niet heel veel argumenten waarom ze het niet is.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #25 Gepost op: 1-12-2025, 01:15:43 »
Merel vertrouwd Kim meermaals.

Kim kwam op het fantastische idee om mingeld niet weg te gooien op de grond, omdat de mol dan het mingeld opraapt en in de tas doet.

AM gaf het valse voorzetje de kok (of verspreking) en Kim maakt er de hulp van. Zou een mol zelf dit antwoord gaan geven? Eerder nepmolgedrag. Is AM nog verdachter.

« Laatst bewerkt op: 1-12-2025, 13:54:54 door foxhunter »

Offline Molmama

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 1-12-2025, 13:16:34 »
Ik zit dus eigenlijk helemaal niet op Kim maar ze kan het best zijn.
Bij die cluedo opdracht was zowel plaats,dader als wapen iets wat startte met een K…
In het engels heet cluedo Clue aka hint:
Maar zou het zo in your face zijn?

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 1-12-2025, 13:32:26 »
Ik verdacht haar na de opdracht met de vaten, hoewel dat nogal duidelijk in beeld kwam. Als zij de mol is, waarom zat ze dan niet bij de speurders? Die hadden inmmers invloed op het bepalen van moordwapen en plaats. Of had ze van tevoren als mol al een bloedspoor in de bibliotheek gelegd?

Offline Conejo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
« Reactie #28 Gepost op: 1-12-2025, 13:33:57 »
Ik zit dus eigenlijk helemaal niet op Kim maar ze kan het best zijn.
Bij die cluedo opdracht was zowel plaats,dader als wapen iets wat startte met een K…
In het engels heet cluedo Clue aka hint:
Maar zou het zo in your face zijn?

Ik vind het eigenlijk wel een leuke
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #29 Gepost op: 1-12-2025, 14:20:19 »
Ik had haar destijds in de smiezen omdat ze zich versprak met voorkennis bij de opdracht op de trappen. Ik heb nu nog niks gezien van Kim & voorkennis. Wel Merel, die de gebedsruimte vindt en die de envelop openmaakte, beiden pure Productieassistentmomentjes.

En of zij nu rood heeft gestemd? Waarom? Je kunt zeggen, als alle kandidaten groen stemden dan stemt de mol rood, klaar. Maar als de mol weet dat er toch al 1 is die rood stemt dan kan je alsnog ook groen stemmen. Dit geldt eigenlijk voor iedereen, maar ik vermoed eerder dat dit een hele gerichte groep was die allemaal groen wilde doordrukken te stemmen en de enige die een alibi had om rood te stemmen was Loes, want die had dat immers met Jurre afgesproken. Ik zie eerder Loes woord houden hier als mol, het is geforceerd want anders gaat er geld in de pot, maar wel lekker. Ik zie bij Kim niet iets waarvan ik denk, die heeft vast die rode kaart getrokken, dat kan ik dan ook wel over elke andere kandidaat zeggen.

Online yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 1-12-2025, 14:51:13 »

Kim kwam op het fantastische idee om mingeld niet weg te gooien op de grond, omdat de mol dan het mingeld opraapt en in de tas doet.

Zou het kunnen zijn dat mingeld dat mee naar buiten genomen is telt als mingeld.
Of moest het perse in een tas zitten?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #31 Gepost op: 1-12-2025, 23:08:48 »

Dit weten we helemaal niet zeker. We horen het alleen Nathan in een biecht zeggen. Misschien kwam iemand anders wel met het idee en deed Kim alsof het haar idee was.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #32 Gepost op: 1-12-2025, 23:25:55 »
Dit weten we helemaal niet zeker. We horen het alleen Nathan in een biecht zeggen. Misschien kwam iemand anders wel met het idee en deed Kim alsof het haar idee was.
Nathan, Sahil hebben dit gezegd. Jurre deed het samen met Kim nota bene.

En Sahil verdacht Kim en Merel, maar Merel vond de kapel met Sahil erbij. Daar zal hij niet veel op ingezet hebben. sahil -> kim -> exit.

Dat Kim zegt dat de maid ook nog zou kunnen is een forse reactie op de voorbarige conclusie van AM dat de kok het gedaan heeft. Dat is geen molactie. Als AM met haar mee buigt naar Maid kan ze weer iemand afschrijven.

Jurre, Kim of Nathan. Ja theoretisch kunnen ze het zijn. Maar ze doen te weinig.

Kim wees trouwens Jurre aan bij het zuur terwijl ze al ontmaskerd was als de andere zure. Ze had makkelijk Nathan kunnen zeggen.

Kim ging nepmollen met het zwaarste vat terwijl Nathan wist wat het zwaarste vat was. Anti-mol actie. En met die vaten ging Sahil Kim verdenken.
Merel vroeg Nathan naar zijn sterrenbeeld. En hij wijst - onwetend - zijn eigen vat aan: staat gelijk bik het begin. Toen wist je het al: Nathan is het ook niet.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2025, 23:39:16 door foxhunter »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 2-12-2025, 00:13:22 »

De productie wilde Kim iig neerzetten als kandidaat (zo’n biecht van Nathan erin hoeft namelijk niet persé.. of eigenlijk helemaal niet.. zeker niet als iemand anders de mol is.. dan moet Kim verdacht blijven toch.. voor de kijker)

Waarom moest Kim als kandidaat neergezet worden eigenlijk?  ::vergroot::

Online Renske is helder

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 2-12-2025, 15:04:10 »

Merel vroeg Nathan naar zijn sterrenbeeld. En hij wijst - onwetend - zijn eigen vat aan: staat gelijk bik het begin. Toen wist je het al: Nathan is het ook niet.
[/quote]

Deze conclusie snap ik niet. Als Nathan Mol is kan die toch gewoon zeggen dat zijn sterrenbeeld daar of daar staat? Het heeft nl geen invloed en hij laat zichzelf zien als fanatieke kandidaat.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 14-12-2025, 00:08:00 »
Heel jammer dat Kim eruit is. Vond haar echt een leuke kandidaat. Maar blijkbaar had Kim inderdaad paar keer duidelijk aangeven op wie ze zat tegen de kandidaten. Waarom? Geen idee.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 14-12-2025, 00:11:58 »
Pfoei, ik had haar echt als winnaar. En ik verwachtte dat ze Nathan verdacht, dus ik ben nogal verbaasd dat dit helemaal anders bleek te zijn.
Maar een leuke kandidate; goed gespeeld ook!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)