Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis Weening  (gelezen 1438 keer)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Dennis Weening
« Gepost op: 3-07-2025, 17:31:30 »

Bespreek hier alles over Dennis Weening!
« Laatst bewerkt op: 2-11-2025, 02:25:05 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Dennis Weening
« Reactie #1 Gepost op: 2-11-2025, 12:57:56 »
Hij is alweer lekker aan het klunzen op alle mogelijke manieren waardoor je meteen weer de neiging hebt om hem af te schrijven, precies dezelfde valkuil als 17 jaar geleden ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #2 Gepost op: 2-11-2025, 13:41:51 »
Ja, brengt toch wel weer twijfel met zich mee. We trappen daar niet nog eens in toch?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 2-11-2025, 14:00:35 »
Je zou denken dat de makers hem toch niet de mol zouden maken en dat hij het ook zelf leuker zou vinden het spel als kandidaat mee te maken. Maar ik begin ook een beetje te twijfelen bij hem. Dat gekluns en de verspreking laat zijn echte speelse persoonlijkheid zien, maar bouwt wel weer opnieuw zo’n persona op waarvan iedereen denkt dat hij het niet kan zijn. En dat is gevaarlijk.

Offline Rinusoide

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 2-11-2025, 14:17:39 »
Hij heeft zich ook al versproken in zijn introductiefilmpje. ''Ik heb meegedaan in 2009.''

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Actief Lid
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #5 Gepost op: 2-11-2025, 17:59:52 »
Voordeel is dat als ie wel kandidaat is,  dat ik verwacht dat ie het niet heel lang gaat volhouden ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 2-11-2025, 18:09:00 »
Ja als hij er met zijn gebrek aan opschrijven en gekluns er lang inblijft, dan wordt hij gelijk een stuk verdachter.

De reden dat al die oud-mollen met hun gepruts wegkwamen is dat het dicht bij hun persoonlijkheid lag. We zagen in opdracht 1 dat als je een aantal oud-mollen zonder voorkennis een opdracht in gooit, je hetzelfde prutsgedrag te zien krijgt. Maar wat als mol goed werkte, werkt misschien een stuk minder goed als kandidaat. We zullen zien.

Offline Koemba

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: 3-11-2025, 11:04:43 »
Ik heb Dennis nog niet uitgesloten als Mol. Vind hem erg klunzig overkomen. Het zelfde karakter wat hij neerzette toen hij daadwerkelijk de mol was. Kan me herinneren dat toen hij in Hunted zat hij ook chaotisch was, maar ook weer niet zó chaotisch.

Een aantal dingen die mij opvielen: Tijdens de eerste opdracht had Dennis veel invloed bij het laten ontploffen van de tonnen. Hij reageerde zo snel op de vraag over het geld weggooien van een vrachtschip dat de rest eigenlijk geen tijd had om goed over het juiste antwoord na te denken. Jurre gaf aan dat hij zijn pot niet meer herinnerde, maar Dennis nam het voortouw door te zeggen dat Jurre in het midden moest gaan staan. En hij stond veel aan de hendel te draaien wat natuurlijk ook een mooi shot achteraf zou kunnen zijn dat hij eigenlijk niks aan het doen was.

Daarnaast was de doodskist waar Jurre in ging liggen een mooie verwijzing naar de opdracht in Mexico waar Dennis zich ook levend liet begraven voor een opdracht ::vergroot::

Offline BigBoots

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 5-11-2025, 21:20:45 »
Voor mij een potloodstreepje door Dennis

Bij de 2de bom opdracht ging de eerste stelling over hem en ging bij het knippen van de eerste draad de bom al af.

Ik denk niet dat de spelmakers ervoor kiezen hem daar al een fout te laten maken. Het is meteen te herleiden dat zijn antwoord fout is.
Ze hadden zijn stelling later kunnen zetten, of de bom laten ontploffen nadat alle draadjes waren geknipt. Dan had hij kunnen anticeperen op evt eerder gemaakte fouten.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #9 Gepost op: 7-11-2025, 13:14:18 »
En Dennis typte de code in die Annemarie in het slijm ontdekt had. Heel makkelijk om een foutje te maken.

Offline Hellevuur

• Forumlid
  • Trust nobody!
« Reactie #10 Gepost op: 8-11-2025, 18:43:21 »
Later neemt hij de hendel van Jurre over. Ik kan me zo voorstellen dat we bij de finale beelden te zien krijgen waar hij niet aan de hendel draait en lachend naar de andere kijkt die druk bezig zijn met het oplossen van de foto opdracht. Die opdracht is niet geslaagd en daar hoefde hij alleen tussen te komen als de opdracht dreigde te lukken