Auteur Topic: [Kandidaat] Anne-Marie Jung  (gelezen 11055 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Anne-Marie Jung
« Reactie #40 Gepost op: 22-11-2025, 23:03:43 »
Ik zou er nog in kunnen komen dat juist zij nu wordt uitgesloten bij opdracht 4.3 als Mol en het hele 'ding' dan is dat de kandidaten prima unaniem voor groen hadden kunnen gaan. Alleen geloof ik er echt niet in dat ze dan ook nog met die kennis €500 pakt bij de opdracht ervoor en zelfs pleit voor een verdubbeling daarvan. Nee, gewoon een lekker fanatieke kandidaat deze keer ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #41 Gepost op: 24-11-2025, 07:55:20 »
AM is de mol, want:
1) Zij heeft aanwijsbaar gemold, voor alle kandidaten zichtbaar in aflevering 1 en 2.
2) AM benut de situaties, waarin het niet gaat lukken om te mollen ( bijzondere eliminatie 1) en jokers ( wrecking ball) om onschuldig te lijken.
De eerste keer dat de groep alle kandidaten kon redden (2.3) was het groepsexamen voor de opdracht waarbij de pot leeg ging (4.3). De kandidaten zijn rijkelijk geslaagd en mochten in 4.3 de pot zelf leeg gaan trekken.

Zij tikt als enige deze twee waardevolle criteria aan.

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #42 Gepost op: 24-11-2025, 13:25:53 »
AM is de mol, want:
1) Zij heeft aanwijsbaar gemold, voor alle kandidaten zichtbaar in aflevering 1 en 2.
2) AM benut de situaties, waarin het niet gaat lukken om te mollen ( bijzondere eliminatie 1) en jokers ( wrecking ball) om onschuldig te lijken.
De eerste keer dat de groep alle kandidaten kon redden (2.3) was het groepsexamen voor de opdracht waarbij de pot leeg ging (4.3). De kandidaten zijn rijkelijk geslaagd en mochten in 4.3 de pot zelf leeg gaan trekken.

Zij tikt als enige deze twee waardevolle criteria aan.

Eens.

« Reactie #43 Gepost op: 24-11-2025, 13:38:21 »
Ik heb een gevoel dat je anne marie ziet op de muur als  Graffiti  30.07
Ik heb een bijlage maar ik weet niet of jullie hem kunnen zien.

Kan het ook niet Loes zijn ?

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #44 Gepost op: 24-11-2025, 13:40:29 »
Ik zou er nog in kunnen komen dat juist zij nu wordt uitgesloten bij opdracht 4.3 als Mol en het hele 'ding' dan is dat de kandidaten prima unaniem voor groen hadden kunnen gaan. Alleen geloof ik er echt niet in dat ze dan ook nog met die kennis €500 pakt bij de opdracht ervoor en zelfs pleit voor een verdubbeling daarvan. Nee, gewoon een lekker fanatieke kandidaat deze keer ::ok::
Ja dat lijkt me ook  ::jaja:: dat alleen de kandidaten in die groep zitten, zou nog kunnen, bij de opdracht daarvoor was er ook niemand met een joker, waar de groep dacht van wel. Alleen 2 keer achter elkaar dat trucje uithalen (illusie wekken dat iets er is, dat er niet is), lijkt me ook te veel van het goede. Dus nee AM lijkt me echt wel kandidaat deze keer.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Krien

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 24-11-2025, 13:45:04 »

Kan het ook niet Loes zijn ?

Ze heeft rode lippen vandaar mijn gedachten.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #46 Gepost op: 26-11-2025, 19:04:44 »
In het lab moesten ze een lange zin onthouden en mol AM had haar lesje geleerd en sprak de zin feilloos uit.

In de tram moeten de kandidaten een lange zin onthouden in het Portugees en niemand slaagt daarin en niemand denkt eraan er iets mee te doen.

Rik: vraag aan de conducteur wie jullie zoeken en hij zal antwoorden.
En AM herhaalt deze zin hardop (met een foutje) … hij zal antwoord geven. Ja, zo had zij de zijn in haar geheugen onthouden en zo komt ie eruit, maar is niet wat Rik zei. Voorkennis geëtaleerd?
« Laatst bewerkt op: 26-11-2025, 19:14:02 door foxhunter »

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #47 Gepost op: 27-11-2025, 17:59:11 »
Ik vind haar wel een fantastische kandidaat eigenlijk
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline PH20201

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 27-11-2025, 19:45:25 »
Voordat Art bij het raam verschijnt, kijkt AM al voorzichtig in de richting van het raam. Omdat ze helemaal aan de buitenkant zit, zou dat kunnen duiden op voorkennis.

Maar ook hier moet ik zeggen dat ik haar eigenlijk niet verdacht.

Misschien heeft iemand hier een goede verklaring voor?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 27-11-2025, 21:38:51 »
Voordat Art bij het raam verschijnt, kijkt AM al voorzichtig in de richting van het raam. Omdat ze helemaal aan de buitenkant zit, zou dat kunnen duiden op voorkennis.

Maar ook hier moet ik zeggen dat ik haar eigenlijk niet verdacht.

Misschien heeft iemand hier een goede verklaring voor?

Lastig te zeggen, als er al een camera staat die gericht is op dat raam is het niet zo gek dat ze die kant op kijkt.

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 29-11-2025, 22:46:15 »
Ik vind haar wel een fantastische kandidaat eigenlijk

Ja haar spontaniteit, zo heerlijk eerlijk! Ze straalt echt in haar kandidatenrol en het lijkt haar veel beter te passen dan haar eerdere rol als mol.
Ze maakt het de mol ook goed lastig  volgens mij.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 30-11-2025, 12:17:45 »
Wel een beetje té spontaan als je het mij vraagt.

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #52 Gepost op: 30-11-2025, 14:34:52 »
De quotes van Anne-Marie deze week:

"De geschiedenis herhaalt zich"
en

"Straks vinden we de verkeerde vingerafdruk, weet je, van de MOL"

It's her !
« Laatst bewerkt op: 30-11-2025, 14:36:44 door wwg »

Offline milliemollie

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 30-11-2025, 15:11:54 »
Voor de (mede-) Anne-Marie tunnelaars:
Die hint naar Nathan, met dat voetbalveld dat geveegd wordt kan zeker ook op AM slaan.
Zij speelde een paar jaar geleden de rol van Nel Cruijff, de moeder van Johan Cruijff, in de musical '14 de musical'

Ik vind het vrij opvallend dat Nathan Rutjes al twee afleveringen op haar zit. Volgens mij wordt zij meer door kandidaten verdacht dan door de kijkers :-)

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 30-11-2025, 16:29:37 »
Versprak Annemarie zich in vorige aflevering? Rik: “(…) en dan gaat de pot helemaal leeg…) Annemarie: ‘Ja!’ daarna meteen de hand voor de mond.
Zelfde met de tram: Rik: ‘(…) aan de conducteur en hij zal antwoorden.’ Annemarie: ‘Nee!’
Was zéér overtuigd dat Nathan zure toetje had en deed flink haar best anderen ook zover te krijgen. Maar ja, Nathan zit op haar, die wil ze niet bij de volgende ronde hebben!
Annemarie maakt de envelop niet open, twijfelt nauwelijks. Geen 1500 euro in de pot. En daarna volgt er toneelspel: Rik: ‘géén 1500 euro in de pot.’ Annemarie: ‘Ach!’, en iets te overdreven verbaasd: ‘en een tweede joker, voor jou!’ Sahil krijgt twee jokers.
Ondanks slecht toneelspel heel leuke mol!

Verder valt op bij Annemarie deze aflevering: bij het moordspel oppert ze al snel dat de groep in tweeën gedeeld moet worden, zorgt er vervolgens voor dat ze bij de onderzoeksgroep zit en niet bij de ondervragingsgroep. Ze kan nu sturen naar de bilbiotheek en nadat Loes die ene bloedvlek vindt, roept ze dat ze de moordplek gevonden hebben, Loes gaat daarin mee. Dus wordt er niet gekeken of er een bloedspoor loopt ergens naartoe of vandaan. Bij het opnemen van de telefoon zegt ze niet haar naam maar noemt iemand uit het toneelstuk, probeert zo tijd te rekken.
Tuinman: ze staat vlak naast hem zodat ze zijn sleutel als eerste kan aanpakken, echter Nathan is haar voor! Die verdenkt haar dan al.
« Laatst bewerkt op: 30-11-2025, 18:32:27 door Run »

Offline milliemollie

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 30-11-2025, 18:26:50 »

Ondanks slecht toneelspel heel leuke mol!

Nou, met dat 'slechte toneelspel' (ik noem dit: 'humor') trapt iedereen er hier in :-) Behalve Nathan. En van een aantal kandidaten weten we niet wie ze verdenken.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 30-11-2025, 18:38:26 »
Ik heb een gevoel dat je anne marie ziet op de muur als  Graffiti  30.07
Ik heb een bijlage maar ik weet niet of jullie hem kunnen zien.

https://www.wieisdemol.com/forum/2025-jubileum-seizoen/?action=dlattach;topic=75606.0;attach=148782;image

Ik vind deze ook wel sterk! Blond haar, bril, grote mond, duidelijk!

Hint: Het nummer ‘All Night Long’ van Lionel Richie staat op de cd ‘Can’t Slow Down’, is verwijzing naar AM die te snel conclusies trekt in moordspel. Een van de aanwijzingen naar AM die via een ‘een-tweetje’ gaan; AM speelde de moeder van Cruyff in een musical. Cruyff stond bekend om zijn een-tweetjes.

De koperen munt in het klaslokaal heeft enkele opstaande rand - beeld is vaag maar dat lijkt wel zo te zijn - die in het lab heeft een dubbele rand en de opdruk lijkt anders. Grote kans dat de munt is verwisseld in het klaslokaal, AM zat daar vlakbij en heeft ook de munt gepakt.
Verder vertelt AM bij de overdracht aan Dennis de lastige zin die Kim al had overgebracht.

Nog iets opvallends: voor de klas stond een type als Julio Iglesias, zegt AM in de voice over. Eerder zagen we een look-a-like van Lionel Richie. Even opletten of we meer look-a-likes gaan zien van popsterren. In dat verband is het een link met AM, die de top 2000 kwis won in 2024.
« Laatst bewerkt op: 2-12-2025, 20:29:39 door Run »

Offline Krien

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 3-12-2025, 16:06:24 »
Op deze foto zie je beter dat het toch een man is maar het blijft raar dat ze 3 keer deze graffity in zicht brengen als is het heel snel.

Ik hoop gewoon dat Anne Marie de mol is, fingers crossed.

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 3-12-2025, 16:11:46 »
Anne-Marie doet ook een Reneetje. Bij het afluisteren van de telefoon van de echtgenote zegt Jurre ‘Zij heeft het niet gedaan, zij was met dit bezig’. Anne-Marie reageert ‘Ja, inderdaad’ met net zo’n out of character stem als Renée ‘Dat is goed’ zei als reactie op ‘Ik zit op jou’ door haar kamergenoot.

Anne-Marie is heel impulsief, zij kan haar expressieve gezicht niet in toom houden. Zij laat glimlachjes zien die niet passen bij een kandidaat. Bij de nabespreking als Rik zegt ‘2000 bij alle 3 goed’ is er een klein glimlachje als ze weet dat Kim toch voor de maid gaat. Vorige aflevering was er een grote lach bij de executie nadat de pot was leeg getrokken. Deze aflevering was er bij de executie, afgebroken door de regie, een heel kleintje bij haar ogen toen Rik vroeg of Anne-Marie en Sahil nieuwe inzichten hadden gekregen door vorige week.

Aan tafel zegt zij ‘Deze envelop gaat hoe dan ook open’ (productieassistent, kan daarna geld uit de pot houden door de envelop niet te openen én weet de inhoud van de envelop omgekeerd uit te leggen). Sahil legt uit dat de envelop niet hoeft, Anne-Marie zegt ‘Ik snap helemaal wat het is’ en perst direct erna haar lippen op elkaar alsof zij bang is zich met dit antwoord te hebben verraden. 
Ook is Anne-Marie een beetje warrig. Bij de moordopdracht zegt zij ‘Het is de kok’, waarbij haar reactie laat zien dat ze een fout heeft gemaakt waar ze zelf om moet lachen. Bij Noodlot komt ze er net op tijd achter dat ze op de verkeerde plaats aan tafel is gaan zitten, zegt ze daar nou ‘Oh nee’?

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 3-12-2025, 20:30:35 »
Ik heb de scene van de line-up teruggekeken. Als Jurre onverwachts iets heel luids roept, zie je AM even met de ogen knipperen van de schrik. Ze staat het meest gespannen te kijken van allemaal.
« Laatst bewerkt op: 3-12-2025, 20:36:37 door Run »