Auteur Topic: Aflevering 1 - Ik ben de Mol  (gelezen 11518 keer)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
Re: Aflevering 1 - Ik ben de Mol
« Reactie #60 Gepost op: 4-11-2025, 11:41:16 »
In die teaser van 'De mol treft niet alleen deze oude bekenden" met die poppen meende ik al Hadewych Minis te herkennen als degene die de informatie aanneemt. Degene die de informatie aanreikt lijkt qua haar op Sanne Wallis de Vries. De pop die haar hoofd schuin houdt kan maar zo Sofie van den Enk zijn.
Mogelijk dat de oud-winnaars iets terug moesten doen voor het snoepreisje naar Portugal?

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #61 Gepost op: 5-11-2025, 01:15:12 »
Of gewoon iedereen de mol maken, net doen alsof er maar één mol is en kijken hoe dat uitwerkt. Is al eens gedaan op Nebula: https://nebula.tv/getaway

Offline edgomo

• Winnaar WIDM-pool 2025
  • Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 5-11-2025, 07:15:29 »
Wat ik overigens ook niet uitsluit.. (en ja daar is hij weer).. twee mollen. Eentje bij oud kandidaten en eentje bij oud mollen. Ook omdat in de leader haast een soort ''oud mollen vs oud kandidaten'' vibe ontstaat. Oud mollen steeds linkerkant samen met een oud kandidaat rechterkant. En ook steeds een soort dubbele spiegelbeeld beelden, bijv die veelbesproken tram die twee keer erin staat in een soort ''vs/spiegelbeeld'' iets wat ook past bij die mol vs kandidaat shots die je steeds ziet. Over spiegels gesproken.. de geheime opnames bij de foto's waar een spiegelcamera stond en de kandidaten zichzelf dus zagen. En zo zijn er wel meer ''twee'/dubbel'' dingen in de leader. Dat die openingsopdracht letterlijk de twee groepen was en de opdracht perfect was voor mol samenwerking van de twee (ieder in eigen groep) namelijk juiste koffer niet halen en überhaupt zo weinig goede koffers laten bestaan past er ook bij. Dat het seizoen 8 afleveringen heeft sterkt mij het gevoel ook, want met twee mollen heb je een finale van 4 spelers nodig en kan het allemaal sneller. Iets om in de gaten te houden.

Enfin. In scenario twee mollen (ik weet, het is vaak weggelachen en een terugkerend complot iets, maar áls het een keer zo kan zijn is het nu in mijn ogen) zijn mijn verdachten Richard en Dennis.
In scenario één mol overduidelijk Loes.
Nee, kan ook dit jaar niet. Hoe wil je met twee mollen testvragen goed of fout rekenen?
Ik lach nets weg maar het kan gewoonweg niet en daarin is dit seizoen niet anders dan andere seizoenen.

Online DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #63 Gepost op: 5-11-2025, 11:53:05 »
Rik bevestigt dit letterlijk met de tweede opdracht, er waren 5 oud mollen, maar er is er nu maar eentje.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 7-11-2025, 17:44:39 »
Leuke eerste aflevering. De ex-mollen worden erg verdacht neergezet of maken zich verdacht. Jurre die na 2 jaar de eindstand van de pot niet kent, Dennis die een cruiseschip met een vrachtschip verwart, Merel die niet weet dat Jan - toch één van de meest memorabele mollen - haar voorafging.
Dennis vond ik één van de beste mollen, Merel en Jurre vond ik ook prima mollen al werden ze wat teveel door de productie geholpen, Kim en Anne-Marie konden mij minder bekoren.
Van de ex-kandidaten vond ik Nathan één van de leukste ooit.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: Gisteren om 19:27:59 »
Kim kwam nauwelijks in beeld (ook weinig biechten) en ook dennis wordt redelijk uit de wind gehouden.

Zouden die dan ver gaan komen?