Het gebeurt vaker dat de penningmeester een voordeel heeft, maar wel een beetje jammer dat het nu een opdracht voor 1 persoon is. In zijn eigen seizoen had Jurre ook een gesprek met de mol, maar dat had hij toen gewonnen met een andere opdracht. Dat is eerlijker. Ik vond het in de vorige aflevering ook niet eerlijk dat Nathan een voordeel kreeg. Hij had immers al een vrijstelling gewonnen.
Mijn zoontje lag echt helemaal dubbel bij deze opdracht. Beetje kinderachtig, misschien, maar er kijken heel veel kinderen naar Wie is de Mol en die vinden dit fantastisch. Ik denk ook dat dit is wat je doet als je spontaan iets moet verzinnen. Dan maar wat gekken geluiden verzinnen. Dat kwam wat mij betreft wel oprecht over.
De reactie van Dennis in 'Niet de mol' vond ik ook hilarisch. Hij zag dit voor het eerste en zei van te voren niks van die opdracht gesnapt te hebben en zei dat ze een soort ontspanningsoefening deden. Toen hij de beelden zag lag hij helemaal dubbel.
Ik vind Merel superverdacht, maar kan er niet aan dat ze dat stukje dan in de montage zouden doen als ze de mol is.