Waarom gaat iedereen zo aan op een laseropdracht??
Ik vond het super rommelig, heel veel van hetzelfde. Je hebt géén idee wie wat pakt en waar het mingeld zit. Snap echt niet dat die lasergames zo gehyped worden.
Adrenaline opdrachten leuk maar dit is leuk voor de kandidaten niet voor de kijker
Daarnaast vind ik de opdrachten de afgelopen jaren zo kinderlijk worden. Snap dat er meer kids kijken maar waar zit de psychologie?? Echt jammer dat ook de nieuwe regisseur hier niet een andere richting op is ingeslagen. Als je je clearly door Belgie laat inspireren dan graag ook in de opdrachten……
En idd dat volgende week de pot weer leeg gespeeld kan worden door 1 opdracht zodat we aan het eind van het seizoen kunnen zeggen dat het ‘de beste mol ooit met de laagste pot ooit was’…
We zijn moe !!!!!!!
Sorry was echt te spreken over het begin (1 & 2) maar nu neig ik weer naar afhaken zoals zovaak.
En om nog met een laatste zure noot te eindigen: de groep is leuk maar er zitten téveel grote persoonlijkheden in die de show willen stelen waardoor het onnavolgbaar is. Jammer dat ze daar achter de schermen niet een iets doordachtere selectie in maken.
Jurre en Sahil zijn al adhd (wat prima is) en dan Nathan met zijn bom energie. Hierdoor is de mysterie van dit spel weg voor mij. Begrijp niet dat ik daar de enige in lijk te zijn??