Auteur Topic: Aflevering 4 - Een prettig weerzien?  (gelezen 7050 keer)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Aflevering 4 - Een prettig weerzien?
« Gepost op: 22-11-2025, 18:18:04 »
Bespreek hier alles van de vierde aflevering!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Re: Aflevering 4 - Een prettig weerzien?
« Reactie #1 Gepost op: 22-11-2025, 21:01:32 »
Ik vind dit eigenlijk best een matig seizoen. Iedereen is alleen maar bezig met verdacht doen en het lijkt wel een kleuterklas. De opdrachten zijn hierdoor gewoon niet leuk en de kandidaten zijn in mijn ogen matig gecast. De vrouwen zijn allemaal hetzelfde en Jurre met Sahil is ook raar gekozen.

Teleurstellend in mijn ogen en Loes is de Mol 😂

« Laatst bewerkt op: 22-11-2025, 21:06:58 door Straatblaffer »

Online BobW

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 22-11-2025, 21:36:05 »
Leuke opdrachten en afleveringen tot nu toe.

Jammer dat alles voor niks was, volgende week begint het seizoen.

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 22-11-2025, 21:37:28 »
Kandidaten vind ik wel leuk
Seizoen ook
Opdrachten tot aan de laatste ook

Hebben ze zoveel leuke opdrachten gehad door de jaren heen, kiezen ze voor de stomste opdracht ooit. Klein verschil is dat de mol toen mocht luisteren naar alle gesprekken.

We kunnen denk ik wel Sahil en AM strepen. Die zijn niet de mol.

Online Pac

• Forum Moderator
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 22-11-2025, 21:38:28 »
Ik vind dit eigenlijk best een matig seizoen. Iedereen is alleen maar bezig met verdacht doen en het lijkt wel een kleuterklas. De opdrachten zijn hierdoor gewoon niet leuk en de kandidaten zijn in mijn ogen matig gecast. De vrouwen zijn allemaal hetzelfde en Jurre met Sahil is ook raar gekozen.

Teleurstellend in mijn ogen en Loes is de Mol 😂

Is iedereen bezig om verdacht te doen? Ik vond dat ze de opdracht met de vrije val opvallend eerlijk speelden. De meeste kandidaten speelden het eerlijk en maakten zich met 500 euro bijna compleet onverdacht.
...óf niet!

« Reactie #5 Gepost op: 22-11-2025, 21:39:09 »
Leuke opdrachten en afleveringen tot nu toe.

Jammer dat alles voor niks was, volgende week begint het seizoen.

Ik vond er echt niets aan. Je ziet 10 minuten te kijken naar de meest naïeve mensen ter wereld en iedereen weet de uitkomst al. Ik vind het echt stuitend dat de makers dit gemaakt hebben. Neem ons als kijkers wat serieuzer

Offline Feodora

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 22-11-2025, 21:39:50 »
En jawel hoor de pot is leeg. Wat mij betreft verpest deze aflevering het hele seizoen. De voorgaande opdrachten betekenen niks meer, want de mol kan daar net zo goed niks hebben gedaan.

We hebben al zo vaak aangegeven in  evaluaties dat we dit soort opdrachten niks vinden. En toch doen ze er weer zo een opdracht in. Ik vind dat echt heel jammer.

Online Pac

• Forum Moderator
« Reactie #7 Gepost op: 22-11-2025, 21:40:14 »

We kunnen denk ik wel Sahil en AM strepen. Die zijn niet de mol.
Het leek me wiedes dat Annemarie niet dezelfde opdracht een tweede keer zou spelen. Ook opvallend verschil (het enige?) is dat de Mol dit keer zeker niet van op een afstandje kon meeluisteren. Misschien was de Mol gewoon niet aanwezig aan de onderhandelingstafel?
...óf niet!

« Reactie #8 Gepost op: 22-11-2025, 21:42:36 »
Is iedereen bezig om verdacht te doen? Ik vond dat ze de opdracht met de vrije val opvallend eerlijk speelden. De meeste kandidaten speelden het eerlijk en maakten zich met 500 euro bijna compleet onverdacht.

De mol is Loes, dus die zaait verwarring bij Merel en Sahil zodat ze daarna voor die kandidaat kan gaan 'voor een joker'. In de bus deed iedereen verdacht en de laatste opdracht was frustrerend om naar te kijken.

Offline kovcamaus

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 22-11-2025, 21:45:43 »
En jawel hoor de pot is leeg. Wat mij betreft verpest deze aflevering het hele seizoen. De voorgaande opdrachten betekenen niks meer, want de mol kan daar net zo goed niks hebben gedaan.

We hebben al zo vaak aangegeven in  evaluaties dat we dit soort opdrachten niks vinden. En toch doen ze er weer zo een opdracht in. Ik vind dat echt heel jammer.

Yup... Helemaal mee eens. Het enige leuke aan de opdracht was om Art weer eens te zien.

« Reactie #10 Gepost op: 22-11-2025, 21:46:53 »

Helemaal eens. Ik heb dit seizoen voor het eerst dat ik merk dat ik gewoon niet echt geïnteresseerd ben. Dat ik mijn telefoon erbij pak en klets met mijn vriendin tijdens de aflevering. En die laatste opdracht, wat een onzin.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #11 Gepost op: 22-11-2025, 21:50:01 »
Ik vond het juist een sterke aflevering met leuke mindfucks en ook mooi verwerkte knipogen ::bravo:: Alleen de uitkomst van pot leeg, die is jammer.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Liena

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 22-11-2025, 21:53:02 »
Fijne edit deze aflevering! ::bravo::

Offline Elijah

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 22-11-2025, 21:54:18 »
Jammer van de pot en dat er niemand afviel. Maar de in mijn ogen beste widm presentator terug zien vond ik wel super leuk. Mijn mol avonturen zijn begonnen met Art en ik hij kan het nog steeds.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #14 Gepost op: 22-11-2025, 22:01:06 »
Opnieuw een heerlijke aflevering ::bravo::

Dat de pot leeg is is niet de schuld van de opdracht, dit was echt te voorkomen geweest. Vanaf het begin keihard inzetten op rood, dan moeten anderen wel meegaan. Mooie throwback weer hoor, deze keer naar mijn eerste seizoen op dit forum ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 22-11-2025, 22:02:19 »
Heel mooie aflevering met veel psychologie. Helemaal mijn ding.
Wel jammer dat die pot weer helemaal leeg moet, ze doen het natuurlijk zelf maar was dit te voorkomen?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 22-11-2025, 22:02:29 »
Omdat deze opdracht een herhaling was, vind ik dat de kandidaten over voldoende middelen beschikten om de schade te beperken. Ze hebben het gewoon dom gespeeld. Het is jammer dat de pot leeg is, maar dat hadden ze kunnen voorkomen door unaniem voor rood te gaan, dan waren ze hoogstens de helft kwijtgeraakt als de mol groen stemde.

Offline Rinusoide

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 22-11-2025, 22:03:57 »
Omdat deze opdracht een herhaling was, vind ik dat de kandidaten over voldoende middelen beschikten om de schade te beperken. Ze hebben het gewoon dom gespeeld. Het is jammer dat de pot leeg is, maar dat hadden ze kunnen voorkomen door unaniem voor rood te gaan, dan waren ze hoogstens de helft kwijtgeraakt als de mol groen stemde.

Bij een meerderheid voor rood zou de pot gelijk blijven.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #18 Gepost op: 22-11-2025, 22:03:59 »
Opnieuw een heerlijke aflevering ::bravo::

Dat de pot leeg is is niet de schuld van de opdracht, dit was echt te voorkomen geweest. Vanaf het begin keihard inzetten op rood, dan moeten anderen wel meegaan. Mooie throwback weer hoor, deze keer naar mijn eerste seizoen op dit forum ::love::
Haha het is voor jou wel een feestje. Hadewych al in aflevering 1 en nu dit weer ;D

Jammer van de pot en dat er niemand afviel. Maar de in mijn ogen beste widm presentator terug zien vond ik wel super leuk. Mijn mol avonturen zijn begonnen met Art en ik hij kan het nog steeds.
Ja Art was echt weer in zijn oude rol, alsof hij nooit was weggeweest. De oude muziekjes maakte het helemaal af  ::bravo::
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Airysuit

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 22-11-2025, 22:04:52 »
Heerlijke aflevering, blijft een leuk seizoen, maarja jammer van de pot…
Maargoed, ik denk dat ik mingeld en veilingen etc ga loslaten en verder gewoon weer van het spel genieten. Het is wat het is.
Voor nieuwe/casual kijkers was dit misschien wel leuk/spannend i guess?