Auteur Topic: Videochat makers Wie is de Mol? - Stel je vragen!  (gelezen 5878 keer)

Offline hetoord

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Videochat makers Wie is de Mol? - Stel je vragen!
« Reactie #80 Gepost op: 29-12-2025, 19:22:26 »
Zijn er landen waar jullie graag een seizoen zouden willen opnemen?

Zijn er dit jubileumseizoen nog last minute opdrachten gewijzigd of bedacht? Hoe is Nathan daar mee om gegaan?

Is er overwogen om het seizoen een thema te geven zoals Renaissance (wat toentertijd terugkwam in het aspect 'een tweede kans' als de keuze van het land)?

Er zijn in 25 jaar tijd heel veel verschillende opdrachten geweest. Zijn er opdrachten geweest die jullie zelf graag hadden willen doen? En misschien ook opdrachten waar je blij was geen kandidaat te zijn?

Offline Sam_2211

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 29-12-2025, 19:41:43 »
Hoi makers!

Vraag:
Waarom is er gekozen voor een nieuwe leader en nieuwe lettertypes enzo?
Ik persoonlijk vond de vroegere namelijk mooier (voornamelijk de leader) dus ik zou graag willen weten wat de reden is voor een verandering.

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #82 Gepost op: 29-12-2025, 19:57:17 »
Uit jouw bericht is dit een goed voorbeeld:Dit is meer een commentaar met een vraagteken. Het is eerder een oordeel ('bijna alles is hysterisch tegenwoordig') dan een vraag.

Een goede nieuwsgierige vraag gaat over iets wat je echt te weten wil komen. En als je wilt mag je een complimentje meesturen ;) Bijvoorbeeld:
  • Nathan is zo'n perfecte goedzak dat hij voor jullie ook een perfecte Mol is. Hadden jullie bij het selecteren van de kandidatengroep (dus vóór de mollicitaties) al het idee dat hij de Mol moest worden?
  • Wilde Nathan bij zijn eerste seizoen ook al de Mol zijn? Waarom is hij toen niet gekozen?

Dank voor de toelichting maar wat als ik weinig complimenten heb over de huidige gang van zaken en meer nieuwsgierig ben naar waarom bepaalde dingen niét meer gedaan worden. Dat kan toch gewoon een vraag zijn? Ik ben niet nieuwsgierig naar Nathan als Mol of dingen achter de schermen.

Offline Pac

• Forum Moderator
« Reactie #83 Gepost op: 29-12-2025, 20:31:40 »
Probeer het in dat geval toch wat opbouwender te formuleren. Op een vraag als 'Waarom draait nu bijna alles om hysterie?' kun je als maker niet antwoorden zonder in de verdediging te schieten. Dat wordt geen leuk gesprek ;)

We zijn geen journalisten, we zijn fans. Een kritische vraag hier en daar kan vast, maar we houden het gesprek vooral uit liefde voor het programma.
...óf niet!

Offline Sam_2211

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 29-12-2025, 21:00:47 »
Nog een vraag die in me opkomt:
Waarom moeten kandidaten nu meteen weglopen als ze zijn afgevallen, eerst was het altijd nog afscheid nemen nu is het weglopen en de rest in shock achterlaten

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #85 Gepost op: 1-01-2026, 16:16:29 »
Bedankt allemaal voor jullie interessante vragen ::bravo::

Het gesprek vindt volgende week plaats, we proberen het daarna zo snel mogelijk beschikbaar te maken voor jullie!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mol-NL

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 8-01-2026, 19:50:49 »
Bedankt allemaal voor jullie interessante vragen ::bravo::

Het gesprek vindt volgende week plaats, we proberen het daarna zo snel mogelijk beschikbaar te maken voor jullie!

Is het gesprek inmiddels geweest? Hoe is het gegaan en wanneer denken jullie dat we het kunnen lezen?