Auteur Topic: Vragen aan de Mol of andere kandidaten?  (gelezen 862 keer)

Offline MaxvdBroek

• Forumlid
Vragen aan de Mol of andere kandidaten?
« Gepost op: 19-12-2025, 21:49:06 »
Hoi! Max hier, verslaggever bij De Telegraaf. Zoals elk seizoen mag ik na de ontknoping weer een aantal vragen stellen aan de Mol en overige kandidaten. Graag ga ik wat dieper in op de materie dan menig nieuwsplatform, en daarom zou ik jullie graag willen vragen of jullie wellicht nog vragen hebben waarvan jullie bang zijn dat deze niet beantwoord gaan worden bij de ontknoping zelf. Dat mogen dus vragen zijn naar specifieke kandidaten of specifieke momenten / opdrachten in het seizoen. Hoop dat we op deze manier niet met vraagtekens achtergelaten zullen worden! :-)

Alvast dank!

Offline Eva.

• Forumlid
Re: Vragen aan de Mol of andere kandidaten?
« Reactie #1 Gepost op: 19-12-2025, 23:01:00 »
Ik ga voor het gemak even uit van mijn tunnel..

Vraag voor Merel, als zij de winnaar wordt:

Wat was jouw tactiek als kandidaat; met dingen gooien (de zak in het mingeld-vak, sinaasappels naar Loes om haar verdacht te maken bij de rest), of zelf geheimzinnig/verdacht doen? Je lijkt een geraffineerd spel te hebben gespeeld, met twee verdenkingen op je in de finale. Gebeurde dat per ongeluk, of ben je geniaal?

Voor Nathan, als hij de mol is:

Hoe slecht heb jij geslapen nadat de oud-winnaars je in de eerste aflevering al ontmaskerden? Heeft dit moment je blijvend beïnvloed (en hoe, als dat zo is)?

Voor Loes, als zij verliest:

Wat vond je van alle hints en theorieën die online circuleerden die naar jou leken te wijzen? Ga je je naam veranderen naar Luz?

« Laatst bewerkt op: 19-12-2025, 23:17:41 door Eva. »

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 20-12-2025, 14:37:45 »
Hey Max, kijk altijd met plezier naar je video's en leuk dat je vragen met wat meer diepgang kan stellen aan de kandidaten/mol!

Als Nathan de mol is:
-Waarom heb je je envelop geopend bij de opdracht Aan Tafel en Sahil ervan proberen te overtuigen zijn envelop ook te openen wanneer dit potentieel 1500 euro in de pot kon brengen als Annemarie hem ook zou openen?

-Was de geschrokken reactie nadat je werd gekozen tot mol in de eerste aflevering geacteerd of was je oprecht verbaasd dat ze jou kozen?

-Waarom heb je alleen maar sinaasappels geperst en sap weggebracht en niet op belangrijke molposities als de vragen beantwoorden/buisjes vullen/in de keuken gaan staan in de opdracht Sinaasappelstrijd?

Als Merel de mol is:
-Waarom heb je je envelop geopend bij de opdracht Aan Tafel en waarom heb je zowel Loes als Jurre met hun pittige en zure gerecht verdacht gemaakt wanneer dit geld oplevert voor de pot?

Als Loes de mol is:
-Baalde je ervan dat je bij het pittige gerecht terecht kwam bij de opdracht Aan Tafel en had je je erop voorbereid dat dit kon gebeuren?

Als Loes niet de mol is:
-Heb je bewust je houding aangepast dit seizoen in vergelijking met het seizoen dat je kandidaat was (met name bij de executies) en heb je bewust molacties ondernomen om jezelf verdacht te maken bij de andere kandidaten (waaronder kleding)?

Aan degene die mol is:
-Op welke molactie ben je het meest trots?
-Waar baalde je het meest van dat gebeurde tijdens het mol zijn?

Hoop dat dit nog op tijd is :P Alvast bedankt Max  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 20-12-2025, 16:44:37 door Speurmol »

Offline Krien

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 20-12-2025, 17:24:26 »
Ik zou graag willen weten of de vriendschap van Sahil en Jurre hetzelfde is gebleven na het mol avontuur en zo niet wat is er veranderd zowel positief en negatief.
Vraag graag stellen aan beide tegelijk, om te kijken hoe ze reageren op elkaar.  ;D

Hebben ze een aanbieding gehad voor een eigen Reality programma samen ?
Hoop zo, Ze zijn beide samen een positief prachtig duo!

Veel plezier vanavond en dank voor de you tube filmpjes, heb genoten!

« Laatst bewerkt op: 20-12-2025, 17:33:34 door Krien »

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #4 Gepost op: 20-12-2025, 17:40:18 »
Hoe ging Nathan om met Lavezzi, knaagde dit niet aan zijn geweten en hele filosofie van opvoeden van kinderen?

Offline MaxvdBroek

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 21-12-2025, 23:25:02 »
Hierbij de video, dank voor de input!

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #6 Gepost op: 21-12-2025, 23:36:58 »
Leuk hoor :D

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: 21-12-2025, 23:52:51 »
Leuke extra info!