Auteur Topic: Aflevering 8 - De finale  (gelezen 7942 keer)

Offline IDM

• Forumlid
Re: Aflevering 8 - De finale
« Reactie #20 Gepost op: 20-12-2025, 22:18:15 »
Fantastische mol. Zo met het vertrouwen fucken, vind ik altijd het meest geslaagd. Leuke ontknoping!
Laten we jabberen joekelen.

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 20-12-2025, 22:18:29 »
Ja top!!

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #22 Gepost op: 20-12-2025, 22:20:16 »
Die hint heb ik naar verschillende Youtubers opgestuurd (met vermelding van FS), maar niemand heeft 'm opgepikt omdat ze zo in hun Loes-tunnel zaten (waar ik nog steeds niet van begrijp). Ik heb toch het idee, ook omdat Loes landelijk niet verdacht werd, dat daar wat forum-arrogantie heeft gezeten. Ook bij enkele Youtubers die zich daar door hebben laten beïnvloeden.

Wow! Nou, een dikke pluim want het was best wel een creatieve om te ontdekken. Ja die Loestunnel was heel erg diep dit jaar  ::rofl:: Ik denk zelf dat heel veel mensen zich stukstaarden op wie door de regie uit de wind werd gehouden (men dacht Loes) plus inderdaad het idee dat het gewone publiek - die Nathan het meest verdacht - er vast naast zou zitten. Ook al waren er nauwelijks grote molacties voor Loes te vinden. En gelukkig werd de mol dit jaar dus níét superopvallend op de achtergrond geregiseerd in de edits  ::ok::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 20-12-2025, 22:25:25 »
Wow! Nou, een dikke pluim want het was best wel een creatieve om te ontdekken. Ja die Loestunnel was heel erg diep dit jaar  ::rofl:: Ik denk zelf dat heel veel mensen zich stukstaarden op wie door de regie uit de wind werd gehouden (men dacht Loes) plus inderdaad het idee dat het gewone publiek - die Nathan het meest verdacht - er vast naast zou zitten. Ook al waren er nauwelijks grote molacties voor Loes te vinden. En gelukkig werd de mol dit jaar dus níét superopvallend op de achtergrond geregiseerd in de edits  ::ok::

Ik heb 'm niet ontdekt!

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 20-12-2025, 22:27:01 »
Wel grappig achteraf had ik Nathan ook wat punten gegeven in aflevering 2, vanwege de oud winnaars. Loes, had ik pas punten gegeven door dat ze op het forum (na aflevering 4) zo hoog stond. Maar eerlijk mijn echte hoofdverdachte was voor die tijd Kim en Loes had ik nooit verdacht voor dat ik op het forum keek  ::rofl:: Maar in aflevering 5 en 8 nam ik Nathan weer lekker mee.

Binnenkort toch, maar even de ontknoping en molacties terugkijken en hopelijk veranderd mijn mening nog.
« Laatst bewerkt op: 20-12-2025, 22:30:45 door Mol1991 »
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #25 Gepost op: 20-12-2025, 22:30:07 »
Ik heb 'm niet ontdekt!

Dikke pluim voor FS bedoelde ik ermee  ::ok::

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 20-12-2025, 22:30:37 »
Heel leuk seizoen. En ook een heel leuke slotaflevering

Hopelijk gaan ze in alle opzichten zo verder in volgende seizoenen.

En Nathan ook een heel leuke mol. Ik heb hem nooit verdacht met name omdat ik het de voor de hand liggende keuze vond. Dacht ook bij iedereen die verdachte acties benoemde dat ze dat verzonnen omdat ze het graag wilden, niet omdat ze dat echt dachten

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 20-12-2025, 22:32:09 »
Dikke pluim voor FS bedoelde ik ermee  ::ok::
m
Thx maar ik had m ook ergens voor de helft langs zien komen.

Heb m alleen wat kloppender gemaakt  ::vergroot::

Offline thomasNL

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 20-12-2025, 22:32:46 »
Ik vond nathan echt geschokt kijken toen de oud winnaars heb kozen en heb dat geïnterpreteerd als de mol die oprecht schrok dat ze 'm gelijk door hadden.

Sindsdien eigenlijk alleen maar op hem gelet. De doorslag voor mij was het zwemparadijs waar hij heel fanatiek er voor zorgden dat ze beide attributen mee namen.

Voor mij de eerste keer dat mijn wensmol het ook daadwerkelijk is!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 20-12-2025, 22:33:20 »
m
Thx maar ik had m ook ergens voor de helft langs zien komen.

Heb m alleen wat kloppender gemaakt  ::vergroot::

Heel goed, beste van het seizoen.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 20-12-2025, 22:33:33 »
Achteraf wel tof dat Loes en Merel, het dus ook nu pas gehoord hadden wie de mol is.  ;D
En Lavezzi en vrouw van Nathan ook nu pas hoorde dat hij het is.
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline geennaam

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 20-12-2025, 22:33:44 »
Gefeliciteerd Nathan-stemmers!
Heel leuk seizoen, en Nathan heeft het heel knap en goed gedaan ::bravo::

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #32 Gepost op: 20-12-2025, 22:33:53 »
Soms is wat je ziet, gewoon wat het is. Het leek me typisch om in dit jubileumseizoen te kiezen voor Nathan, juist omdat hij in China zo’n enorme braverik was.  ::rofl::

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 20-12-2025, 22:36:10 »
Wat blijf ik de ouderwetse opgenomen finale missen! De onthulling van Nathan was heerlijk chaotisch (dat verliep niet helemaal volgens plan), leuk om te zien, maar ik blijf het jammer vinden dat sommige deelnemers niet aan het woord komen bij deze reünie. Er was veel aandacht voor molacties, echt top om te zien! Nathan komt als mol leuker over dan in het seizoen zelf, zoals in de sinaasappel boomgaard. Tegelijkertijd heeft hij veel meegelift op fouten van anderen, ik vraag me af of hij met scherpere kandidaten ook overeind gebleven zou zijn. Knap dat hij de confrontatie met Jurre ook echt heeft gedaan. Het dagboek van de mol op de site is trouwens echt fantastisch, de liefde voor het spel spat ervan af.

Het appcontact tussen Dennis en Nathan tijdens het spel verbaast mij ook. Dat lijkt me niet de bedoeling, omdat deelnemers via informatie van buiten het spel op het spoor van de mol kunnen komen (ik dit geval niet, maar theoretisch gezien).

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 20-12-2025, 22:37:25 »
Soms is wat je ziet, gewoon wat het is. Het leek me typisch om in dit jubileumseizoen te kiezen voor Nathan, juist omdat hij in China zo’n enorme braverik was.  ::rofl::

Hij is een soort van widm cult-held geworden, één van de redenen waarom ik hem verdacht. Omdat het een giller zou zijn!

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 20-12-2025, 22:40:03 »
Leuke finale, ik ben blij dat het Nathan is en hij heeft het goed gedaan (binnen de mogelijkheden die de makers bieden..).

Wat me niet helemaal duidelijk werd: tijdens die test met de spiegels, stond Nathan achter de kandidaat. Was er nou inderdaad een glimp van hem te zien? Ik zag het niet..

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #36 Gepost op: 20-12-2025, 22:48:56 »
Volgens mij niet, het was denk ik een spiegel die aan de kant van Nathan doorkijkbaar was en bij de kandidaat niet.

Offline KruitMol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #37 Gepost op: 20-12-2025, 22:57:59 »
Knap gedaan van Nathan! Ik heb bijvoorbeeld nog wel een flink vraagteken bij de portvaten opdracht. Waarom zette hij zichzelf buiten de vatenkelder, waardoor hij geen invloed had op de keuze van meerdere vaten...vertraging pakken met het rollen naar de boot had toch weinig tot geen effect?

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 20-12-2025, 23:06:43 »
Gefeliciteerd Nathan tunnelaars!

Ik ben zelf een beetje teleurgesteld in de ontknoping, vond dat Nathan het allemaal iets te makkelijk in de schoot geworpen kreeg, deze video zegt eigenlijk genoeg, hij staat daar maar niets te doen, wachtend op fouten van anderen en daar dan mee aan de haal gaan. Niet mijn type mol, sorry.

En nee, dat is niet omdat ik in de Loes tunnel zat. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik denk dat Nathan uiteindelijk toch de mol was (zat redelijk 50/50 op het eind, al neigde ik iets meer richting Loes). Ik wist namelijk bijna zeker na aflevering 1 dat Nathan de mol was: Perfecte wensmol en zijn vreemde reactie nadat de oud-winnaars hem als mol kozen. Toen kwam ik echter op dit forum, werd ik in de Loes tunnel geduwd door haar reactie na de 1e executie met dat videoscherm waar nog iets te zien was, en kwam daar niet meer uit! Volgende keer toch beter op m'n 1e ingeving vertrouwen en niet te moeilijk gaan denken! :P
« Laatst bewerkt op: 20-12-2025, 23:08:45 door Speurmol »

Offline Liena

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 20-12-2025, 23:08:40 »
Eindelijk zagen we Nathan in zijn echte rol! De molbiechten hebben een hele andere energie dan 'kandidaat Nathan'  ::rofl::
De reactie van de kandidaten was heel grappig.

Ook leuk dat we bijvoorbeeld horen dat Sahil de eerste test als 1-na slechts gemaakt had en dat Merel Loes echt verdacht!
Dennis nam ook nog het initiatief om anekdotes te vertellen. (Als dit niet live was, was er meer rust geweest om dit te doen .. maarja)
« Laatst bewerkt op: 20-12-2025, 23:21:54 door Liena »