Ik vond Nathan een leuke keuze als mol, maar geen goede mol. Voor dit jubileumseizoen vind ik dat helemaal oké. Het is ook nog altijd beter dan een slechte, én niet-leuke mol.
Dat gezegd hebbende vond ik de finale een beetje een afgang. Ja, de spontaniteit van Nathan is een charme, maar hoe Rik daarna driftig (en redelijk wanhopig) moest blijven proberen weer orde te creëren alsof hij een leraar voor een klas was, dat kwam niet heel professioneel over en deed voor mij wel af aan het moment. De chaos die daarna ontstond hielp ook niet mee. Ik had op zijn minst meer (ingezoomde) beelden willen zien van de shock van de kandidaten, in plaats van een grote stuiterende mensenmassa waar amper te zien wie waar is. En waarom zou je een kandidaat (zoals Nora) direct achter Rik plaatsen? Het was afleidend hoe ze haar bierviltje bestudeerde, maar ik kan het haar niet kwalijk nemen want wat een ongemakkelijke plek om te staan. Een vooraf opgenomen finale had ik veel leuker gevonden, maar ik ben wel dankbaar dat we in ieder geval niet de mensenmassa buiten hadden.