Auteur Topic: [Kandidaat] Stijn de Vries  (gelezen 78291 keer)

Offline Autonoompje

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Stijn de Vries
« Reactie #60 Gepost op: 25-01-2025, 22:20:44 »
Toch vind ik het vreemd dat Stijn zich gretig aanbood als ondervrager bij de leugendetector. Lijkt me een slechte positie voor de mol!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #61 Gepost op: 25-01-2025, 22:22:29 »
Toch vind ik het vreemd dat Stijn zich gretig aanbood als ondervrager bij de leugendetector. Lijkt me een slechte positie voor de mol!
Tenzij je op voorhand had bedacht dat je wil doen, wat Ray en Sophie niet gedaan hebben: dure vragen stellen.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: 25-01-2025, 22:34:11 »
Hij ging niet als een gillende keukenmeid het spookhuis in maar natúúrlijk moest er wel één kreet komen. Als de opdracht is dat proberen te voorkomen, moet dat toch lukken lijkt mij.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 25-01-2025, 22:38:08 »
Ik zou helemaal kapotgaan in zo'n spookhuis en overal om gillen, hoe hard ik dat ook zou proberen te onderdrukken  ::rofl:: Doodeng. Ik schat Stijn in als hetzelfde type drama-queen.

Dit was voor mij overigens echt het gezicht van iemand die kapot gaat van de spanning.

« Laatst bewerkt op: 25-01-2025, 23:36:23 door Eva. »

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 25-01-2025, 23:55:15 »
Ik vond het juist heel erg lijken op de spanning die Jan Versteegh toonde als hij zijn scherm te zien kreeg en zie het juist als een plusje voor Stijn.
Het lijkt me, door je ademhaling omhoog te gooien en door de spanning die je als mol ook voelt, makkelijker dit te acteren dan bijvoorbeeld onrustig gedrag of grote opluchting naderhand.

Offline Autonoompje

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 26-01-2025, 00:54:33 »
Tenzij je op voorhand had bedacht dat je wil doen, wat Ray en Sophie niet gedaan hebben: dure vragen stellen.
Ja, goed punt..

Er waren dus meerdere vragen die geld kosten? Zou goed kunnen dan ja..

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #66 Gepost op: 26-01-2025, 00:59:16 »
Ja, goed punt..

Er waren dus meerdere vragen die geld kosten? Zou goed kunnen dan ja..
Dat weet ik niet 100% zeker, voor zover ik nu kan zien is het toch alleen die ene. Daar zou je dan als mol subtiel op moeten aansturen om die te stellen. Sophie deed dat in ieder geval niet, zeker niet doordat ze ook nog eens opmerkte dat de vraag over het gevoel in de lift hetzelfde is (en niks kost). Dus als het alleen die vraag is die geld kostte, dan is het spookhuis echt de beste plek.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #67 Gepost op: 26-01-2025, 01:11:06 »
- Speelt 500 euro weg in het spookhuis (mist de knop)

Weinig pure kandidatenacties...
+ verspeelt vandaag dus 250 euro bij de eliminatietafel..... in totaal 4 kandidaten deden dat maar daarvan is Ray al naar huis. Die andere drie krijgen dus weer molpunten. Stijn zou nu elk molduel enorm winnen, dat is wel zeker.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #68 Gepost op: 26-01-2025, 01:21:44 »
Heel veel lijkt naar Stijn te wijzen. De mol zal hoogstwaarschijnlijk ofwel Stijn, Bridget of Sam zijn. Maar Stijn lijkt zo passief... Is zo standaard mollerig door net te doen heel erg angstig te zijn (spookhuis). Ik kan het niet matchen met een mol die zegt "de beste mol ooit" te willen worden. Kijkend naar de andere 2 suspects past zoiets veel beter bij het gedrag tot nu toe van ofwel Sam (echt brutaal soms) of Bridget (komt extreem relaxed en ook brutaal over).

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #69 Gepost op: 26-01-2025, 01:38:22 »
Mee eens. Als dit 'de beste Mol aller tijden' moet zijn, is die opzet gigantisch gefaald.
Als Nora volgende week niet sneuvelt, is hij degene die eruit vliegt.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2025, 01:51:49 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #70 Gepost op: 26-01-2025, 01:44:49 »
zo standaard mollerig
Ja wij zien dat. Maar het is knap dat hij de kandidaten en de zaterdagavondkijker (app) knap om de tuin leidt. De beste mol blijft onverdacht. Als hij zou worden verdacht was hij wel genoemd als een van de drie onder de leugendetector.

En aan de bondjes te horen vrezen ze Stijn vooral als een bondmagnaat, dus als kandidaat. Hij windt volgens mij alleen Bridget om zijn vinger maar de anderen roddelen maar wat aan dat het breder is. Ray bijv. zat hier totaal mis en ging ook de mist in.

Hoewel wij weten dat Sam de mol niet meer kan zijn wordt hij in de groep toch erg verdacht. Bridget en Stijn totaal niet. Het nepmollen spat wel van het scherm bij Roos en Sam maar het werkt wel.....

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #71 Gepost op: 26-01-2025, 01:53:44 »
Hij wordt niet genoemd als een van de drie voor de leugendetector omdat de groep doorheeft dat hij aan het nepmollen is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 26-01-2025, 01:54:41 »
Ja wij zien dat. Maar het is knap dat hij de kandidaten en de zaterdagavondkijker (app) knap om de tuin leidt. De beste mol blijft onverdacht. Als hij zou worden verdacht was hij wel genoemd als een van de drie onder de leugendetector.

En aan de bondjes te horen vrezen ze Stijn vooral als een bondmagnaat, dus als kandidaat. Hij windt volgens mij alleen Bridget om zijn vinger maar de anderen roddelen maar wat aan dat het breder is. Ray bijv. zat hier totaal mis en ging ook de mist in.

Hoewel wij weten dat Sam de mol niet meer kan zijn wordt hij in de groep toch erg verdacht. Bridget en Stijn totaal niet. Het nepmollen spat wel van het scherm bij Roos en Sam maar het werkt wel.....

Allemaal prima, maar past zo'n uitspraak en voornemen om de beste mol aller tijden te worden bij het daadwerkelijke gedrag van een Stijn? Bridget en Sam zijn waarschijnlijk te goed om waar te zijn, maar er moet nog aardig wat gaan gebeuren de komende afleveringen om Stijn boven een Milouska of Jan Versteegh te doen uitstijgen.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #73 Gepost op: 26-01-2025, 02:04:00 »
voornemen om de beste mol aller tijden te worden
Je moet me even helpen, zei de mol dit niet toen alles nog moest beginnen? Nogal wiedes dat een bravoure type als Stijn zoiets zou zeggen. Hoe het dan later uitpakt is een tweede.

Aan verdenkingen zijde doet hij het in elk geval perfect. Sam zit bijv. op Sophie/Bridget. Ray zat totaal niet op hem, zo ook alle mannen niet volgens mij. Ook bij de vrouwen is er nog niemand geweest met uitgesproken verdenkingen naar Stijn. Het verleden van Wieverdenktwie wijst uit dat de mol ook weinig genoemd wordt.

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2025, 02:11:11 »
Je moet me even helpen, zei de mol dit niet toen alles nog moest beginnen? Nogal wiedes dat een bravoure type als Stijn zoiets zou zeggen. Hoe het dan later uitpakt is een tweede.

Was een vroege uitspraak inderdaad. Maar de makers hebben het er in de uiteindelijke edit wel in laten zitten. Ofwel ze deden dat ondanks standaard molacties (moet nog blijken uiteindelijk, maar tot nu toe zeker) en misschien als misleiding, ofwel Stijn gaat zich nog ontpoppen als spectaculaire mol, of de mol is misschien niet Stijn. Maar iemand die brutaler is als mol en dus spectaculairder.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 26-01-2025, 02:16:13 »
Vind zijn plek bij wie van de 3 niet erg standaard. Daarnaast hebben we nog maar aflevering 4 gehad (en de 1e aflevering telt amper mee). Tot nu toe heeft hij in ieder geval amper geld opgeleverd.

Bridget zou nog meer standaard zijn in haar acties vind ik. Roos of Sam zijn dan meer brutaal.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #76 Gepost op: 26-01-2025, 02:34:36 »
Vind zijn plek bij wie van de 3 niet erg standaard. Daarnaast hebben we nog maar aflevering 4 gehad (en de 1e aflevering telt amper mee). Tot nu toe heeft hij in ieder geval amper geld opgeleverd.
Nee niks standaards aan, dat was een joekel, zomaar 1500 euro uit de pot. Super, past zeker bij de beste mol aller tijden.

En hij levert geen geld op nee, zoals de 250 euro bij de eliminatietafel, of hij haalt het er zelfs uit, zoals bij het spookhuis vandaag. De ingredienten voor een fantastische mol zijn in ieder geval aanwezig: hij houdt de pot enorm laag, en blijft toch onverdacht.

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 26-01-2025, 10:48:48 »
Ik zou helemaal kapotgaan in zo'n spookhuis en overal om gillen, hoe hard ik dat ook zou proberen te onderdrukken  ::rofl:: Doodeng. Ik schat Stijn in als hetzelfde type drama-queen.

Dit was voor mij overigens echt het gezicht van iemand die kapot gaat van de spanning.

Dat gezicht was voor mij juist een reden om ineens heel sterk Stijn te gaan verdenken. Ziet er zo nepgespannen uit.

Offline Nijntjelief

• Forumlid
  • We mogen weer!
« Reactie #78 Gepost op: 26-01-2025, 10:49:51 »
Dat gezicht was voor mij juist een reden om ineens heel sterk Stijn te gaan verdenken. Ziet er zo nepgespannen uit.

Hier idem, want het was hetzelfde gezicht waardoor ik direct wist dat hij bij wie van de drie loog. Hij staat daardoor ineens op mijn lijstje.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 26-01-2025, 11:14:37 »
Stijn werd tot aan Wie van de Drie blijkbaar niet zo verdacht door de groep. Als ambitieuze Mol ('de beste ooit') kon hij dus best eens in de spotlights gaan staan. Hij had zich duidelijk goed voorbereid, beter dan de andere twee had ik het idee. En ja inderdaad, zo je best gedaan voor die jokers, er 1.500 euro voor over hebben, en er dan gewoon een weggeven?

Gabriel zegt in Niet de Mol dat Stijn voor geen meter luisterde tijdens de kraakopdracht. Dat hebben we toen niet gezien!
Dat hebben we toch wel gezien? Hij ging twee keer een andere richting uit dan Ray zei. Nu Ray eruit is, is Stijn weer helemaal terug in mijn vizier als mol. Ik vind de uitspraak 'ik wil de beste mol ooit worden' toch wel bij hem passen, gezien zijn bravoure. Kijk ook naar de blik tijdens de eliminatie. Als een voetballer tijdens het Wilhelmus! Ray heeft waarschijnlijk nul vragen op hem ingevuld omdat Ray juist probeerde mollig over te komen bij Stijn.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2025, 11:27:41 door Run »