Auteur Topic: [Kandidaat] Roos Moggré  (gelezen 3181 keer)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Roos Moggré
« Gepost op: 15-11-2024, 10:58:10 »

Bespreek hier alles over Roos!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Allalin

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Roos Moggré
« Reactie #1 Gepost op: 19-12-2024, 16:15:54 »
De kandidaten stellen zich voor:

Van alle kandidaten zijn korte voorstellingsfilmpjes gemaakt.
Te vinden op zowel de site als via de  app.

Roos:

https://youtube.com/shorts/CgioI4bzwVk?feature=shared

Offline hrvdg7

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 25-12-2024, 08:24:16 »
Winnaar vibes

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 28-12-2024, 20:49:30 »
Was in mijn herinnering heel weinig aan het woord. Sowieso weinig inbreng 1 van de vragen was om te bevestigen dat Rik haar niet geholpen had..
« Laatst bewerkt op: 29-12-2024, 08:48:07 door Martje »

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 28-12-2024, 22:54:06 »
Lijkt me niet dat ze lang in het spel gezeten heeft.
De Blondine is de Mol :)

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 29-12-2024, 13:13:03 »
Ik geloof dat niet van die telefoon. Zij lijkt me iemand die alles onder controle wil hebben, een echte vakvrouw en zéker niet iemand die zomaar haar telefoon laat liggen op een tafeltje op het vliegveld. Mijn mol momenteel.
« Laatst bewerkt op: 29-12-2024, 13:14:44 door Run »

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #6 Gepost op: 29-12-2024, 14:53:02 »
Was in mijn herinnering heel weinig aan het woord. Sowieso weinig inbreng 1 van de vragen was om te bevestigen dat Rik haar niet geholpen had..
Dat zou in mijn beleving juist de kans vergroten dat zij wel de Mol is. Deze ontmoeting achteraf heeft voor mij toch al het risico dat de mol zich op een of andere manier "verspreekt" of zodaning opvalt dat wij als kijkers al aanwijzingen krijgen. Hier wil je de mol zo min mogelijk in beeld hebben.

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 29-12-2024, 20:11:41 »
Zeker mee eens

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 30-12-2024, 18:08:25 »
Ik denk dat ze op het vliegveld nog wat laatste instructies heeft meegekregen. En ze gaat een chaotische mol spelen.  ;D

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2025, 23:20:45 »
Zo dan, die kan wel heel snel een vogelspin wegwerken.  ::rofl::
Ik vind het lastig bij haar. Ze lijkt zo onbevangen en chaotisch. Maar bij het feest leek haar opdracht toch niet helemaal te slagen? Ik denk op dit moment niet dat Roos de mol is, maar ze is wel iemand om in de gaten te houden.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline RazorBlade

• Forumlid
  • Jongens, Unite, de pot!
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2025, 16:06:38 »
Ik vraag me af, als je de mol bent, en je hebt er dus geen enkel belang bij om een vogelspin op te eten, zou je dat dan toch doen?

Online Pac

• Forum Moderator
  • Kersverse moderator!
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2025, 18:08:09 »
In principe niet natuurlijk. Maar het is wel een uitgelezen kans om krediet op te bouwen (wat een fanatieke kandidaat is zij!) terwijl je later de deelopdracht alsnog kan laten mislukken door een hapje weg te spelen.

En juist het feit dat ze het zo snel wegwerkt vind ik dan weer verdacht: kon ze de knop makkelijker omzetten omdat ze al vanaf de avond van tevoren zich mentaal voor kon bereiden op deze opdracht?
« Laatst bewerkt op: 5-01-2025, 18:10:17 door Pac »
...óf niet!

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #12 Gepost op: 5-01-2025, 22:34:17 »
Het opeten van die vogelspin is een kans op geld verhogen, maar het bedrag is vrij klein en een mol kweekt vaak goodwill in aflevering 1. Je speelt een fanatieke kandidaat en je laat het heel duidelijk zien aan je medekandidaat .

In principe is een vogelspin eten niks vreemd, want precies zoals bridget later zegt, die camodjanen doen dat toch ook, dus er is niks vies of giftigs aan .

Is alleen binnen onze cuktuur iets onbekends

Offline Geel scherm

• Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
« Reactie #13 Gepost op: 5-01-2025, 22:44:33 »
Wordt wel erg verdacht in beeld gebracht zowel bij de fragmentjes in moltalk als tijdens de aflevering. En Teun benadrukt alle verdachte dingen ook nog in de biecht.  Ik denk niet dat ze de mol is.

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 6-01-2025, 08:50:50 »
Het opeten van die vogelspin is een kans op geld verhogen, maar het bedrag is vrij klein en een mol kweekt vaak goodwill in aflevering 1. Je speelt een fanatieke kandidaat en je laat het heel duidelijk zien aan je medekandidaat .

In principe is een vogelspin eten niks vreemd, want precies zoals bridget later zegt, die camodjanen doen dat toch ook, dus er is niks vies of giftigs aan .

Is alleen binnen onze cuktuur iets onbekends

Ook niet gek gezien het aantal vogelspinnen dat hier voorkomt.
En laat het nou ook Roos zijn die de deelopdracht (potentieel) verkloot door de schaal los te laten. Op zich een prima Molstrategie, zou je zeggen: de trein op gang helpen maar later laten ontsporen...maar dat het vrij opzichtig gebeurt en er door de montage zo de nadruk op wordt gelegd maakt het weer een stuk minder waarschijnlijk.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Matty

• Forumlid
  • Het zou zomaar een mol kunnen zijn.
« Reactie #15 Gepost op: 6-01-2025, 09:29:24 »
Erg leuke kandidate. Ik ben er nog niet echt over uit of ik haar nou echt verdacht vind … dat kan nog komen natuurlijk ;D :P ;). In de gaten houden doe ik zeker.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #16 Gepost op: 6-01-2025, 16:49:04 »
Ook niet gek gezien het aantal vogelspinnen dat hier voorkomt.
En laat het nou ook Roos zijn die de deelopdracht (potentieel) verkloot door de schaal los te laten. Op zich een prima Molstrategie, zou je zeggen: de trein op gang helpen maar later laten ontsporen...maar dat het vrij opzichtig gebeurt en er door de montage zo de nadruk op wordt gelegd maakt het weer een stuk minder waarschijnlijk.

Mee eens dat hier erg veel nadruk op gelegd wordt, teun meldt het en het komt in beeld. Maar ik hoop wel dat we niet alle molacties weer buiten houden.  Leuk hoor en mol die zichzelf aanwijst , maar als dat de uitzending niet haalt, hebben we er niks aan.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #17 Gepost op: 6-01-2025, 17:32:12 »
Winnaar vibes
Zeker, maar tegelijkertijd ook molvibes...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Belgian Mol

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 7-01-2025, 10:22:36 »
Ik ben grote fan. Voorlopig nog geen mol voor mij.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 7-01-2025, 10:32:14 »
Een slimme kandidaat die overdreven verdacht in beeld wordt gebracht in aflevering 1...ik voorspel haar als finalist.