Auteur Topic: [Kandidaat] Roos Moggré  (gelezen 73861 keer)

Offline Eva.

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Roos Moggré
« Reactie #40 Gepost op: 13-01-2025, 23:22:43 »
Ik vind Roos vervelend omdat ze, terwijl ze ongelijk had, met een enorme stelligheid tegen Nora zei 'dat zei jij eerder ook al en toen had je het ook fout' (over de spelling van de plaatsnaam). Aan Sophie vroeg ze of die wel kon tellen, terwijl ze zelf een servet had verstopt. Ik vind een beetje klieren soms prima, maar het wordt bij haar heel snel neerbuigend en dat trek ik niet.

Aanvulling: Ze reageert soms ook alsof een ander iets heel doms zegt, terwijl zij degene is die het niet snapt.

« Laatst bewerkt op: 13-01-2025, 23:24:53 door Eva. »

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 14-01-2025, 00:23:29 »
Is Roos een geslepen mol of een kandidate die iets teveel stookt naar mijn mening? Ik weet niet zo goed wat ik van haar gedrag vind. Hopelijk is Roos niet de mol, want ik vind haar doen en laten persoonlijk minder leuk overkomen. Dat kan aan mij liggen hoor.
Misschien dat die edit ook niet rechtdoet aan haar karakter (we zien nogal veel van Roos ;) ) , dat kan ook nog. Voordeel van de twijfel dan maar.

Vooralsnog denk ik niet dat Roos de mol is.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2025, 01:01:33 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #42 Gepost op: 14-01-2025, 01:51:47 »
Is Roos een geslepen mol of een kandidate die iets teveel stookt naar mijn mening? Ik weet niet zo goed wat ik van haar gedrag vind. Hopelijk is Roos niet de mol, want ik vind haar doen en laten persoonlijk minder leuk overkomen. Dat kan aan mij liggen hoor.
Wat mij betreft ligt dat inderdaad aan jou. Ik mag die Roos wel. Lekker fanatiek en onthoud altijd dit: het is maar een spelletje! Liever Roos dan een grijze muis. Het zou mij trouwens niet verbazen als zij toch de mol is. Al was het alleen maar om de casual kijker de juiste mol te laten vinden en al die molloten (waar ik er een van ben  ;) die vinden dat Roos er veel te dik bovenop ligt en daarom never nooit de mol kan zijn, ongelijk te geven. Wat ons dan weer scherp houdt voor komende seizoenen: ook iemand die te opvallend molt kan toch de mol blijken te zijn. Ik denk dat dit seizoen sowieso anders zal zijn dan andere seizoenen vanwege het kiezen van de mol door de kandidaten zelf.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 14-01-2025, 02:15:34 »
Als Roos niet de mol is, hoop ik dat ze de finale haalt. Heerlijk brutaal, recht voor zijn raap, flapuit, zorgt voor opschudding. Eet gewoon een vogelspin op. En is een mooie verschijning.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 14-01-2025, 12:02:22 »
Wat mij betreft ligt dat inderdaad aan jou. Ik mag die Roos wel. Lekker fanatiek en onthoud altijd dit: het is maar een spelletje! Liever Roos dan een grijze muis.

Dat kan hoor. Ik heb datzelfde met Sam. Het is niet helemaal mijn stijl, geloof ik. Misschien is het de montage. Of is de journalistiek een harde wereld en moet je wel pittig zijn.  ;D
Maar ook eens dat ze wel kleur geeft aan het programma, hoe ze die spin opat bijvoorbeeld.

Voor nu geloof ik het niet helemaal, maar ik sluit niet uit dat Roos de mol is. Opmerkelijk momentje dat haar joker voor het eerst tevoorschijn kwam en dat ze daar zo snel op reageerde (terwijl de rest nog dacht: wat gebeurt er?)
En ze had natuurlijk een prima motief om de andere kisten niet open te krijgen, dus wie weet.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #45 Gepost op: 14-01-2025, 12:02:31 »
Ze staat na twee aflevering ruim aan kop in de Avrotros-App; weet niet of dat een teken is.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #46 Gepost op: 14-01-2025, 12:50:18 »
Als ze de mol is ziet het er Rooskleurig uit. De kandidaten gaan zich dan wel met anti-Roosshampo mogen wassen...

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #47 Gepost op: 16-01-2025, 23:36:14 »
Ik denk dat Roos de mol is.
Zij is nml. de mol en de rest is dat niet. Ben heel geïnteresseerd in het vervolg want Roos, dat is wel een bijzondere mol. Hoop dat ze het volhoudt. Ze kan een fantastische mol zijn of door een blunder afgaan. Hoop het eerste, want dit is scherp op de snede.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #48 Gepost op: 17-01-2025, 12:03:08 »
Ik denk niet dat een mol op deze manier een kandidaat een joker ontzegt, waar die kandidaat nota bene recht op had, is gezegd in aflevering 1. Een mol wil best een beetje hommeles veroorzaken maar dit gaat te ver. Dit was puur kandidatengedrag. Roos heb ik hiermee voor 90% afgeschreven als mol.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2025, 12:05:19 door Run »

Offline Antonetta

• Forumlid
  • may the best mol win
« Reactie #49 Gepost op: 17-01-2025, 16:54:45 »
Roos deed het voorkomen alsof zij wilde verhinderen om meer jokers in het spel te brengen, haar werkelijke reden ( motief) was geld uit de pot spelen.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 17-01-2025, 17:34:06 »
Dan had ze die sleutel beter zonder aankondiging in haar zak kunnen steken.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 17-01-2025, 17:43:20 »
De sleutelhanger gaat piepen als je fluit, daarom is het niet heel handig om die ongemerkt te verduisteren.

Misschien was dit door de makers bedoeld als een leuk opzetje, voor het geval een kandidaat de sleutel verstopt om een joker voor een ander te blokkeren. Geinig moment als er geluid uit je zak komt.

Dat Roos meteen laat weten dat ze hem in haar zak steekt zou voorkennis van de mol kunnen zijn?
Ik vraag me af of ze hem ook snel uit zou kunnen zetten? 

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 17-01-2025, 17:48:58 »
Ik dacht dat ie geluid maakte als je erop drukte. Ze had de sleutelhanger ook los kunnen maken en de sleutel kwijt kunnen maken. Maar goed, niemand fluit.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 17-01-2025, 18:55:50 »
Beide. Het ding maakt geluid en licht als je op het knopje drukt. Maar dat knopje daar heb je eigenlijk niets aan, behalve controleren dat de batterij niet leeg is. De primaire functie is dat hij reageert op fluiten, zodat je je sleutels kunt vinden. Heeft ook een aan-uitknopje trouwens! 
Zoets is het. https://youtu.be/bipQVUBqduE?feature=shared

Ik had er zo een begin jaren negentig. ::trots:: Herken het piepje uit duizenden!

Online Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 18-01-2025, 01:36:37 »
Roos lijkt op zoek naar kandidaten door dingen opzichtig fout te doen (handen af van schaal met insecten, benoemen dat je een sleutel in je zakt stopt, voor langs lopen bij de foto, geen H in Phnom) of te verzwijgen (besmette doosje niet benoemen). Ze stemt strategisch, dus kan ver komen.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 18-01-2025, 10:55:19 »
Als Roos niet de mol is, hoop ik dat ze de finale haalt. Heerlijk brutaal, recht voor zijn raap, flapuit, zorgt voor opschudding. Eet gewoon een vogelspin op. En is een mooie verschijning.

Eens. Zij haalt gelukkig het “BNer op vriendenreisje” gevoel eruit.

Edit: wat me bij haar opvalt is dat ze erg gespannen is behalve bij de eliminatie
« Laatst bewerkt op: 18-01-2025, 11:02:36 door FS »

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 18-01-2025, 19:55:16 »
Geloof niet dat Roos de MOL is en hoop het ook niet.
Vind haar, net als Sam erg opzichtig aan het klieren.
Echt saboteren doe je toch minder opzichtig!

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2025, 01:04:21 »
Bij het zingen geeft ze weinig input, zingt behoorlijk vals en lijkt aanwijzingen te geven al ziet Rik dat niet. Wie van de drie doet ze heel goed maar overtuigt ze anderen niet erg om op Ray te stemmen. Bij de executie valt ze niet op, wacht lang met lopen voor een joker, worstelt raar met Ray voor de hamer maar slaat er niet mee op de gong. Door op de de plek van Sam te gaan zitten, gooit ze wellicht voor een aantal mensen de antwoorden in het water op de vraag 'zit de mol op de eerste of de tweede rij'.

Lastige is dat het erg kandidaats of in your face mollen kan zijn. Het laatste is erg kandidaats. Maar ik zit vast in de Roos tunnel nog.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2025, 01:58:38 »
Roos zingt vrij overtuigend 'beautiful', wat de groep makkelijk had kunnen raden zonder stokende mol in hun midden.

Roos zegt correct tegen de groep dat Stijn liegt en een heel dramaverhaal heeft opgebouwd vanaf die morgen aan het ontbijt, en dat Ray de waarheid spreekt. Gaat de groep en de mol niet in mee.

Ze lijkt me een kandidaat, vooralsnog.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2025, 09:21:46 »
Roos zingt vrij overtuigend 'beautiful', wat de groep makkelijk had kunnen raden zonder stokende mol in hun midden.

Roos zegt correct tegen de groep dat Stijn liegt en een heel dramaverhaal heeft opgebouwd vanaf die morgen aan het ontbijt, en dat Ray de waarheid spreekt. Gaat de groep en de mol niet in mee.

Ze lijkt me een kandidaat, vooralsnog.
Mee eens, eerder winnaar.