Auteur Topic: Aflevering 5 - De juiste concentratie  (gelezen 5359 keer)

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 5 - De juiste concentratie
« Reactie #20 Gepost op: 2-02-2025, 15:19:21 »
Dat is volgens mij de beste conclusie, het was (misschien) een beetje te veel van het goeie.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

« Reactie #21 Gepost op: 3-02-2025, 15:30:12 »
Voor de kandidaten de test gaan invullen wordt er ook nog een kopje 'human artifacts' in beeld laten zien. Kunnen we hier nog iets mee?

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
« Reactie #22 Gepost op: 3-02-2025, 19:53:16 »
Ik heb de overzichten weer bijgewerkt voor aflevering 5:

Overzicht: https://scratch.mit.edu/projects/1119189746/
Follow the Money: https://scratch.mit.edu/projects/1119191180/

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #23 Gepost op: 5-02-2025, 13:06:31 »
Geen al te beste aflevering als ik eerlijk ben. Wel veel dingen die ze geprobeerd hebben, dus dat is beter dan gewoon 3 actieopdrachten waar ze als kippen zonder kop rondlopen (zoals het vroeger regelmatig was).

Offline eilandgek

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 6-02-2025, 22:34:07 »
Het valt mij op dat het forum hier dit jaar veel rustiger is dan anders en verschillende oudgedienden zijn verdwenen. Dat is denk ik heel veelzeggend.
Zoals anderen hier ook al opmerkten: ik speur ook niet meer echt. Dit jaar een goede poging om er weer wat schwung in te brengen, maar met (semi-)bekende Nederlanders blijft alles toch wat gezapiger. Doe mij maar het enthousiasme van de Vlaamse onbekende mollenzoekers.
Mooi om naar te kijken blijft het programma wel.
Kleine toevoeging: nog een reden voor die "gezapigheid" in Wie is de Mol is (deels) het ontbreken van fysieke opdrachten. De spannende opdrachten zijn na de lelijke sprong in het water van Janine Abbring vrijwel helemaal verdwenen. Maar ook verder stelt het weinig voor. Wellicht enerzijds risicomijdend gedrag van de productie, anderzijds willen BN'ers misschien ook niet graag al te bezweet en hijgend op tv komen ("het mag niet te zwaar worden")???
« Laatst bewerkt op: 6-02-2025, 22:41:53 door eilandgek »

Offline _Malle_Molloot

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Doorgedraaide Molloot
« Reactie #25 Gepost op: 7-02-2025, 10:36:46 »
Ik begrijp wat je zegt, maar ik vind het dit seizoen toch wel heel anders. Zo zie ik ook echt wel opdrachten waar de BN'ers voor schut moeten staan, denk aan het karaoke spel en het ijs laten smelten, wat Gabriel en Ray in hun onderbroek doen. Ik vind dat ze dit seizoen echt wel iets meer moeten afzien, net als het slapen op een vliegveld.

Ik denk dat het qua fysieke opdrachten ook meespeelt dat ze nu in Cambodja zijn, waar het snikheet is. Toen ze bij de tempels moeten rennen hoor je Stijn ook verzuchten dat hij nog afvalt van dit programma.

Volgens mij wordt er heel wat afgespeurd dit jaar, maar het is ook gewoon een hele leuke serie om naar te kijken. Bij de Belgische mol speur ik ook minder hard, puur omdat ik zo enorm van de afleveringen geniet. Dan vergeet je soms dat je nog een mol zoekt
Deze hobby kost me echt teveel tijd...

Offline jokeJD

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 8-02-2025, 13:29:00 »
Het valt mij op dat het forum hier dit jaar veel rustiger is dan anders en verschillende oudgedienden zijn verdwenen. Dat is denk ik heel veelzeggend.

Dit forum bestaat ook al erg lang. Molloten die nu in de leeftijd zijn van toen 'de oudgedienden' heel actief waren zijn nu denk ik meer op insta tiktok en YouTube te vinden. Een forum als dit is niet een heel hip medium meer. Dus denk dat het speurenthousiasme niet minder is, wel het medium veranderd.

Offline Pietervdm

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 8-02-2025, 19:16:51 »
Dit forum bestaat ook al erg lang. Molloten die nu in de leeftijd zijn van toen 'de oudgedienden' heel actief waren zijn nu denk ik meer op insta tiktok en YouTube te vinden. Een forum als dit is niet een heel hip medium meer. Dus denk dat het speurenthousiasme niet minder is, wel het medium veranderd.

Ik vind het ook leuker om filmpjes te kijken dan dit forum uit te spitten. Voor mij is het een grote pluim naar de makers dat ze zoooo achterlijk veel hints erin hebben weten te proppen.. ze hebben zelfs hints achterwege gehouden om het toch een beetje een speurtocht te houden. Ik ben vol lof. Uiteraard is het Stijn. Bloem uitgesproken in Khmer is Stein. Khmer handgestures is ripe fruit, niet riped. Riped=pride. Alles verwijst naar Trots, pride, gay muziek, happy, feest, regenboog. Barstensvol zitten de afleveringen ermee. Het is nu vooral leuk om ieder liedje te vinden waar naar verwezen wordt. Echt leukste seizoen ooit.