Goed gezien, hij heeft daar iets in zijn hand dat hij onder z'n shirt stopt...
Ik ben er wel van overtuigd dat Stijn hier iets onder zijn shirt heeft, (denk zelf geld,maar weet dit niet zeker) goed gezien door Keek.
Als ze komen aanlopen bij de laptops, voor de opdracht, is er niets aan de hand en loopt Stijn niet met zijn hand in zijn zij, of als Stijn naar de tempel rent.
Nadat ze terug komen van de tempel (na de geld enveloppen), zie je dat Stijn zijn hand bij zijn zij houdt, zie toevallig het gifje van Bigboots, post van 13:40, 19 Jan. In dit topic., waarbij je dan op Stijn moet letten en je ziet dat zijn hand in de zij heeft.
Ook als ze naar de stoel lopen en Stijn gaat zitten zie je duidelijk zijn hand in de zij (53:18).
En zeker wat Keek ook al meldde zie je duidelijk op 53:35 dat Stijn daar iets heeft/verbergd.
Stijn ziet Sam zijn geld tellen, kijkt zelf naar wat hij heeft en kijkt dan zeer verbaasd naar de rest van de groep, net alsof hij denkt. Ze zullen toch niets gezien hebben.
Ik weet niet of uiteindelijk Stijn geld heeft afgegeven bij Rik. Want dit was niet in beeld.
Of dat Stijn het later nog gaat afgeven.
Maar waarom je geld op zak houden, terwijl de rest (Sam, Nora, Maaike, Bridget en Ray) het gewoon in hun hand hebben.
Blijft verdacht naar mijn mening. En Stijn stijgt op mijn op lijstje.