Auteur Topic: Enquête Wieisdemol.com  (gelezen 1449 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Enquête Wieisdemol.com
« Gepost op: 5-03-2025, 11:16:39 »
Beste Forumleden,

Het is alweer een tijdje geleden dat we een échte enquête hebben gedaan. Hier en daar krijgen we altijd wel geluiden mee van wat er beter kan en wat er mist, maar we willen er dit jaar weer iets langer bij stilstaan. We blijven een fansite door fans, voor fans. Daarom horen we graag jullie mening!  ::bravo::

KLIK HIER VOOR ENQUÊTE

De resultaten zullen meegenomen worden voor volgend seizoen (wat nu dit najaar al is! :o)

Bedankt aan iedereen die mee wil doen!   ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: Enquête Wieisdemol.com
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2025, 11:55:06 »
Goed initiatief om een enquête te houden. Feedback is heel waardevol ::ok:: Ik ben er zelf al vanaf het begin bij, dus ook alweer 25 jaar. Het samen de mol zoeken is een hele leuke bezigheid! Echter de meeste vragen gaan toch over 'onderdelen', ik moet zeggen dat ik geen ervan ooit gebruikt heb behalve de Pool, die is zeker leuk. Ik had ook wel vragen verwacht over de site zelf, ik zou pleiten voor meer openheid en democratie, heb bijv. geen idee ook na 25 jaar niet hoe het in elkaar steekt. Er zijn oprichters en die wijzen mensen aan die de onderdelen dan gaan bemensen? Ik heb zelf onlangs nog gepleit voor een apart forumdeel voor discussie om het weg te houden van het zoeken naar de mol. Voor echte diehards die daar zin in hebben zogezegd waarbij pure molspeurders niet worden lastig gevallen. Ik kan dat voorstel dan het beste kwijt onder Overige in de enquête denk ik? En horen we later nog terug over de 'uitslag' van de enquête?
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2025, 12:16:24 »
Ik had ook wel vragen verwacht over de site zelf, ik zou pleiten voor meer openheid en democratie, heb bijv. geen idee ook na 25 jaar niet hoe het in elkaar steekt. Er zijn oprichters en die wijzen mensen aan die de onderdelen dan gaan bemensen?
Als je bij het hoofdmenu klikt op "over Realitynet" en de pagina's daar bekijkt dan kan je meer vinden over de site. We zijn gewoon een team van vrijwilligers (zoals genoemd door fans voor fans). Iedereen kan zich aanmelden als vrijwilliger, we delen regelmatig dat we zoek zijn naar extra mensen voor specifieke taken. Zo hebben we al heel lang een vacature openstaan voor technische ondersteuning. Ook het widm gedeelte modereren is iets waar we vaak wat tekorten hebben. En dat zijn lastige posities om te vervullen want je wilt eerst iemand als standaard lid toevoegen omdat er veel verantwoordelijkheden zitten bij een functie als moderator.

Maar we hebben het hier vaker over gehad, het insinueren dat er geen openheid en democratie is binnen de crew van wieisdemol.com vind ik bijzonder storend en lijkt hier ook totaal misplaatst te zijn gezien je geen idee hebt van hoe het daadwerkelijk werkt. (Terwijl dat verder geen geheim is)

Citaat
Ik heb zelf onlangs nog gepleit voor een apart forumdeel voor discussie om het weg te houden van het zoeken naar de mol. Voor echte diehards die daar zin in hebben zogezegd waarbij pure molspeurders niet worden lastig gevallen.
Zoiets als dit?. We hebben een feedbackforum voor de site, is alleen niet zo veel in gebruik geweest laatste tijd ;).

Citaat
Ik kan dat voorstel dan het beste kwijt onder Overige in de enquête denk ik?
::jaja::
Citaat
En horen we later nog terug over de 'uitslag' van de enquête?
::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2025, 22:32:40 »
En in de huiskamer is ook altijd ruimte voor serieuzere discussies volgens mij? Ook al is het daar ook al even stil.
You'll never walk alone

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #4 Gepost op: 9-03-2025, 23:55:28 »
we willen er dit jaar weer iets langer bij stilstaan
Goed dat jullie dit doen! ::ok:: Zojuist ingevuld.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas