Ik had ook wel vragen verwacht over de site zelf, ik zou pleiten voor meer openheid en democratie, heb bijv. geen idee ook na 25 jaar niet hoe het in elkaar steekt. Er zijn oprichters en die wijzen mensen aan die de onderdelen dan gaan bemensen?
Als je bij het hoofdmenu klikt op "over Realitynet" en de pagina's daar bekijkt dan kan je meer vinden over de site. We zijn gewoon een team van vrijwilligers (zoals genoemd door fans voor fans). Iedereen kan zich aanmelden als vrijwilliger, we delen regelmatig dat we zoek zijn naar extra mensen voor specifieke taken. Zo hebben we al heel lang een vacature openstaan voor technische ondersteuning. Ook het widm gedeelte modereren is iets waar we vaak wat tekorten hebben. En dat zijn lastige posities om te vervullen want je wilt eerst iemand als standaard lid toevoegen omdat er veel verantwoordelijkheden zitten bij een functie als moderator.
Maar we hebben het hier vaker over gehad, het insinueren dat er geen openheid en democratie is binnen de crew van wieisdemol.com vind ik bijzonder storend en lijkt hier ook totaal misplaatst te zijn gezien je geen idee hebt van hoe het daadwerkelijk werkt. (Terwijl dat verder geen geheim is)
Ik heb zelf onlangs nog gepleit voor een apart forumdeel voor discussie om het weg te houden van het zoeken naar de mol. Voor echte diehards die daar zin in hebben zogezegd waarbij pure molspeurders niet worden lastig gevallen.
Zoiets als
dit?. We hebben een feedbackforum voor de site, is alleen niet zo veel in gebruik geweest laatste tijd

.
Ik kan dat voorstel dan het beste kwijt onder Overige in de enquête denk ik?

En horen we later nog terug over de 'uitslag' van de enquête?